puhisee ja pihisee kiukusta täällä heti näin aamutuimaan!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä ottaisin lapset autoon ja lähtisin niiden kanssa shoppailemaan ja nauttimaan päivästä! Mitä te niiden miesten perään ruikutatte, voihan sitä päivää viettää ilmankin!
Huh, vaihteeksi järkevä kommentti.
Ette kai te muut halvaannu tai jotain kun joudutte viettään ihan kokonaisen päivän ilman miestänne. Hankkikaa oma elämä!
kuules sinkku, en halvaannu en,mutta vituttaa tuon isännän mettällä käynti kun niin usein käy ja on KOKO päivän.....mä oon niin paljon päinsä lasten kanssa, pärjään kyllä,mutta ois kiva esim. tehdä joskus jotain omia juttuja,esim. käydä pitkällä lenkillä YKSIN!! tms.
ja elämä on hankittu,joten älä tuu mulle aikoon päätä just NYT!!!!!!! |O
Jos sun miehes ei ymmärrä että tarviit omaa aikaa tai jos et saa sille sanottua niin ihan voit katsoa itsees peiliin ja miettiä mikset koskaan pääse yksin minnekään, edes lenkille!
Vaikene nainen.

 
sinkku
Ja lisään vielä että elämä on valintoja täynnä. Mä olen valinnut sinkkuelämän ainakin toistaiseksi koska en kestäisi sitä että mun täytyisi kärvistellä tollasten asioiden kanssa, mies ei ole kotona, ei saa omaa aikaa yms.
 
maalainen
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä ottaisin lapset autoon ja lähtisin niiden kanssa shoppailemaan ja nauttimaan päivästä! Mitä te niiden miesten perään ruikutatte, voihan sitä päivää viettää ilmankin!
Huh, vaihteeksi järkevä kommentti.
Ette kai te muut halvaannu tai jotain kun joudutte viettään ihan kokonaisen päivän ilman miestänne. Hankkikaa oma elämä!
kuules sinkku, en halvaannu en,mutta vituttaa tuon isännän mettällä käynti kun niin usein käy ja on KOKO päivän.....mä oon niin paljon päinsä lasten kanssa, pärjään kyllä,mutta ois kiva esim. tehdä joskus jotain omia juttuja,esim. käydä pitkällä lenkillä YKSIN!! tms.
ja elämä on hankittu,joten älä tuu mulle aikoon päätä just NYT!!!!!!! |O
Jos sun miehes ei ymmärrä että tarviit omaa aikaa tai jos et saa sille sanottua niin ihan voit katsoa itsees peiliin ja miettiä mikset koskaan pääse yksin minnekään, edes lenkille!
Huh huh näitä ihmisiä..
Kai se on niin että maalaiset ymmärtää vaan näitä mettämiehen ym juttuja..
Aamuäree ja sisukasmami tsemppiä teille, tiedän mitä toi on!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja maalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä ottaisin lapset autoon ja lähtisin niiden kanssa shoppailemaan ja nauttimaan päivästä! Mitä te niiden miesten perään ruikutatte, voihan sitä päivää viettää ilmankin!
Huh, vaihteeksi järkevä kommentti.
Ette kai te muut halvaannu tai jotain kun joudutte viettään ihan kokonaisen päivän ilman miestänne. Hankkikaa oma elämä!
kuules sinkku, en halvaannu en,mutta vituttaa tuon isännän mettällä käynti kun niin usein käy ja on KOKO päivän.....mä oon niin paljon päinsä lasten kanssa, pärjään kyllä,mutta ois kiva esim. tehdä joskus jotain omia juttuja,esim. käydä pitkällä lenkillä YKSIN!! tms.
ja elämä on hankittu,joten älä tuu mulle aikoon päätä just NYT!!!!!!! |O
Jos sun miehes ei ymmärrä että tarviit omaa aikaa tai jos et saa sille sanottua niin ihan voit katsoa itsees peiliin ja miettiä mikset koskaan pääse yksin minnekään, edes lenkille!
Huh huh näitä ihmisiä..
Kai se on niin että maalaiset ymmärtää vaan näitä mettämiehen ym juttuja..
Aamuäree ja sisukasmami tsemppiä teille, tiedän mitä toi on!!!
kiitti =)
 
sinkku
Sori, ehkä olin vähän turhan kärkäs mielipiteissäni näin aamusta.
Mutta olen minäkin elänyt parisuhteessa, tosin en juurikaan muista millaista se on...
Mutta tosta puhumisesta. On puhumista ja puhumista. Onko teidän puhuminen sitä että sanotte aiheesta kun mies palaa kotiin ja väsyneenä vaan joojottelee jotta saa vaimon hiljaiseksi vai onko puhumisenne sitä että keskitytte asiaan kahdestaan vaikkapa illalla teekupposten ääressä ja olette laittaneet ajatuksianne esim paperille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
tuo mun mieheni, kun taas karkas mettälle |O |O
eilinen pv meni sä ja taas tämä päivä |O |O
älkää rakastuko koksaan metsämiehiin :snotty: :/ |O :headwall: itse olin niin tymä,että mettämiehen vaimoksi rupesin :headwall: :headwall:

*hakee kahvia ja puhisee kiukut ulos* :whistle:
Otappa riski ja rakastu rekkamieheen :whistle: :D
 
Mitäs kivaa keksitte lasten kanssa? Se on kyllä todella rasittavaa kun mies vain häipyy maisemista, oli se sitten metsä tai pihan toisella puolella oleva paja, eikä herraa näy kun korkeintaan ruoka-aikoina ja itse saat huhkia kotityöt ja keksiä lapsille kivaa tekemistä etteivät vallan hypi seinille. :kieh:
 

Yhteistyössä