Raiskauksen yrittäminen on vaan kunnialoukkaus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Apua, kuinka pihalla tai kukkahattu kireällä täällä ollaan? Mutta jos näillä normeilla mennään, niin olenko oikeutettu haastamaan kassaneidin päällekarkauksesta tai vastaavasta hänen kysyessä/tarjotessa kuittia?
Mitä se kuitin tarjoaminen liittyy seksiin ehdotteluun?? Eletään edelleen ihan normaalisti mutta seksin ehdottelu kielletään kokonaan ja siitä tulis rangaistus.
 
vierailija
Miehethän ei ole ainoita jotka seksiä ehdottelee, kyllä niitä naisistakin löytyy. Eikä niistäkään kaikki usko jos sanoo ei vaan vonkaa ja vonkaa. Känniset kolmen promillen humalassa olevat rääväsuunaiset niitä pahimpia.
 
vierailija
Mitä ihmeen normaalia siinä on???? Ei mitään normaalia. Toihan on ahdistelua eikä mitään muuta. Raiskaajat on ihan varmasti niitä ehdottelijoita. Mitä jos mä ehdottaisin sulle jotain?? Sehän olis vaan ehdottelua. Mulle ehdotteleva ottaa tietoisen riskin. Mä en halua että mulle ehdotellaan koskaan enkä halua että mun lapsille ehdotellaan yhtään mitään. Älkää ehdotelko ikinä. Kaikki ei ala vaan itkemään kun perverssit äijät ehdottelee.
Koeputkestako olet ne lapsesi saanut, kun kukaan ei ole ehdotellut?

Sopimaton ehdottelu voi olla kunnianloukkaus, mutta ei siitä kyllä mitään raiskausta saa. Jos toinen vastaa ehdotteluun, että ei ja ehdottelija jättää asian siihen, niin mikä raiskaus se muka on? Suurin osa raiskaajista ei varmaan edes ehdottele tai kysele mitään. Ahdistavaahan tuollainen on, jos on ainoana bussissa, eikä tiedä varmuudella, että jääkö se tuohon pelkkään ehdotteluun.

Aion jatkossa ehdotella aina joskus miehelle ja hän ehdottelee vastaavasti välillä minulle ja toivon jatkavan niitä ehdotteluitaan :love:
 
Melkoinen kohu on tästä asiasta saatu aikaan. On toki asiatonta kuskilta kysyä panoa asiakkaalta. Mitään laitonta tai raiskaukseen rinnastettavaa siinä ei kyllä ole. En edes ymmärrä mitä poliisi tutkii tässä. Sana sanaa vasten. Jos kuski tästä tuomion saa niin kyllä mulla menee loppukin usko tähän oikeusvaltioon.
 
vierailija
Melkoinen kohu on tästä asiasta saatu aikaan. On toki asiatonta kuskilta kysyä panoa asiakkaalta. Mitään laitonta tai raiskaukseen rinnastettavaa siinä ei kyllä ole. En edes ymmärrä mitä poliisi tutkii tässä. Sana sanaa vasten. Jos kuski tästä tuomion saa niin kyllä mulla menee loppukin usko tähän oikeusvaltioon.
Kunnianloukkausta. Kuski väittää, että nainen ehdotti seksiä. Eli molempia epäillään samasta tässä vaiheessa.
 

Yhteistyössä