Raiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja alistettu
  • Ensimmäinen viesti
nainen
Meillä usein toinen osapuoli sanoo ei, mut sit ku on vähä lämmitelly nii saa sen toisenki mukaan :) Ja usein just silloi ku mä oon eka sanonu ei ja sit kuitenki mies jatkanu ni on saanu ne parhaimmat orgasimit... En sit tiiä mistä toi johtuu, kyl se seksi tuntuu musta aina hyvältä vaik en aina oo kauheen halukas... Tai sit en tienny et oon halukas ennen akti alkaa...

Mut jos mä en TODELLAKAAN joskus halua, teen sen kyl selväks ja siirryn pois, ja kyllä se ois raiskaus jos mies vielä silloin väkisin yrittäis.
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Taru:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Saa siitä henkistä tyydytystä itselle silloinkin, kun se ei muuten niin kauheasti huvita. Tuntee olevansa haluttu, rakastettu jne...
Onhan se fyysistä läheisyyttä äärimmilleen vietynä.
Meillä toimitaan juuri noin, että annan miehelle vaikken haluaisikaan, en vaan ymmärrä miksi. Mies tietää, etten halua, mutta haluaa silti panna. Se ei todellakaan tee oloani rakastetuksi ja halutuksi vaan likaiseksi ja hyväksikäytetyksi. Seksi oksettaa ja inhottaa nykyään ja ahdistun jo ajatuksestakin. En tiedä miten pääsisin irti tästä.
No sit kannattais puhua miehelle ja miettiä miksi tuollaiseen on ajauduttu.
Seksihän on vaan yksi fyysisen läheisyyden muoto, miksi se olis inhottavampaa kun halaaminen tai kädestä pitäminen?
Mä uskon, että jos seksistä tulee valtataistelun kenttä, siis toinen tuntee itsensä alistetuksi tms. niin se oikea syy on ihan jossain muualla. Silloin sitä kunnoitusta ja rakkautta ei ole muillakaan elämänosda alueilla, mutta se vaan kulminoituu siihen seksiin ja siitä tehdään se virallinen ongelma.
Jos se on vaan yksi läheisyyden muoto, miksi tehdä siitä sitten numeroa :eek: Vähän ristiriidassa sinun seksipuolustuspuheet ja tuo ylläoleva teksti.
No nimenommaan! Mä en tajua, miksi siitä' pitää tehdä numero. Se on vaan yksi läheisyyden muoto, ei kukaan kiellä puolisioa halaamastakaan normaali tilassa, niin miksi seksistä tehdää numero?
Mikä oli ristiriidassa?
Halaaminen tuntuu aina hyvältä, samoin seksi, eikä siinä ole kyuse siitä, että kamalasti tekis mieli just halata (tai seksiä) vaan sitä ilahtuu kun oma rakas haluaa koskea muo.

Huoh, onneksi se on vain sinun mielipiteesi ja voin vain todeta toivovani, että harva ajattelisi kanssasi samalla tavalla :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Taru:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Saa siitä henkistä tyydytystä itselle silloinkin, kun se ei muuten niin kauheasti huvita. Tuntee olevansa haluttu, rakastettu jne...
Onhan se fyysistä läheisyyttä äärimmilleen vietynä.
Meillä toimitaan juuri noin, että annan miehelle vaikken haluaisikaan, en vaan ymmärrä miksi. Mies tietää, etten halua, mutta haluaa silti panna. Se ei todellakaan tee oloani rakastetuksi ja halutuksi vaan likaiseksi ja hyväksikäytetyksi. Seksi oksettaa ja inhottaa nykyään ja ahdistun jo ajatuksestakin. En tiedä miten pääsisin irti tästä.
No sit kannattais puhua miehelle ja miettiä miksi tuollaiseen on ajauduttu.
Seksihän on vaan yksi fyysisen läheisyyden muoto, miksi se olis inhottavampaa kun halaaminen tai kädestä pitäminen?
Mä uskon, että jos seksistä tulee valtataistelun kenttä, siis toinen tuntee itsensä alistetuksi tms. niin se oikea syy on ihan jossain muualla. Silloin sitä kunnoitusta ja rakkautta ei ole muillakaan elämänosda alueilla, mutta se vaan kulminoituu siihen seksiin ja siitä tehdään se virallinen ongelma.
Jos se on vaan yksi läheisyyden muoto, miksi tehdä siitä sitten numeroa :eek: Vähän ristiriidassa sinun seksipuolustuspuheet ja tuo ylläoleva teksti.
No nimenommaan! Mä en tajua, miksi siitä' pitää tehdä numero. Se on vaan yksi läheisyyden muoto, ei kukaan kiellä puolisioa halaamastakaan normaali tilassa, niin miksi seksistä tehdää numero?
Mikä oli ristiriidassa?
Halaaminen tuntuu aina hyvältä, samoin seksi, eikä siinä ole kyuse siitä, että kamalasti tekis mieli just halata (tai seksiä) vaan sitä ilahtuu kun oma rakas haluaa koskea muo.
Halaamisesta ei tuu rikossyytettä.
Kait sullekin on kerrottu, että pikkuhousujen alue on henk.kohtaista, sinne ei kellään muulla ole asiaa ja itse sen päätät kuka sinne on tervetullut.
Mun mielestä jotain halaamista ja seksiä ei todellakaan voi verrata. Pettääkö miehesi jos hän halaa? Entä jos hän harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
No nimenommaan! Mä en tajua, miksi siitä' pitää tehdä numero. Se on vaan yksi läheisyyden muoto, ei kukaan kiellä puolisioa halaamastakaan normaali tilassa, niin miksi seksistä tehdää numero?
Mikä oli ristiriidassa?
Halaaminen tuntuu aina hyvältä, samoin seksi, eikä siinä ole kyuse siitä, että kamalasti tekis mieli just halata (tai seksiä) vaan sitä ilahtuu kun oma rakas haluaa koskea muo.
Halaamisesta ei tuu rikossyytettä.
Kait sullekin on kerrottu, että pikkuhousujen alue on henk.kohtaista, sinne ei kellään muulla ole asiaa ja itse sen päätät kuka sinne on tervetullut.
Mun mielestä jotain halaamista ja seksiä ei todellakaan voi verrata. Pettääkö miehesi jos hän halaa? Entä jos hän harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa?

No se seksi oli se äärimmilleen viety läheisyyden muoto, siihen on lupa vaan sillä omalla ihmisellä, jolle se lupa on annettu. Mutta parisuhteessa mä en näe eroa seksin ja halaamisen välillä, molemmat on tapoja näyttää, että rakastaa ja haluaa olla lähellä ja antaa toiselle hyvää oloa. Tai no, on tietty se ero, että seksi on kahdenkeskinen asia, jota ei näytetä julkisesti =)
(Ja muuten kyllä halaaminenkin voi olla pettämistä, läheisyyden antaminen vieraalle, oli se sitten henkistä tai fyysistä, voi kaikki olla pettämistä, riippuu suhteen pelisäännöistä)
Ja muuten halaamisestakin voi tulla rikos syyte seksuaalisesta ahdistelusta, jos halattu ei halua tulla halatuksi.
 
Taru
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Halaaminen tuntuu aina hyvältä, samoin seksi, eikä siinä ole kyuse siitä, että kamalasti tekis mieli just halata (tai seksiä) vaan sitä ilahtuu kun oma rakas haluaa koskea muo.
Sinä et ilmeisesti ole antanut seksiä vastoin tahtoasi. Kun sitä seksiä ei yksinkertaisesti halua sen "oman rakkaan" miehen kanssa. Kosketukset ei ilahduta vaan inhottaa, kun tietää että se "rakas" mies haluaa taas tyydytystä. Seksi ei tyydytä eikä tunnu hyvältä, sitä vaan odottaa koska se loppuu (onneksi ei mene kauaa). Seksin jälkeen tekee mieli käpertyä kasaan ja itkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taru:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Halaaminen tuntuu aina hyvältä, samoin seksi, eikä siinä ole kyuse siitä, että kamalasti tekis mieli just halata (tai seksiä) vaan sitä ilahtuu kun oma rakas haluaa koskea muo.
Sinä et ilmeisesti ole antanut seksiä vastoin tahtoasi. Kun sitä seksiä ei yksinkertaisesti halua sen "oman rakkaan" miehen kanssa. Kosketukset ei ilahduta vaan inhottaa, kun tietää että se "rakas" mies haluaa taas tyydytystä. Seksi ei tyydytä eikä tunnu hyvältä, sitä vaan odottaa koska se loppuu (onneksi ei mene kauaa). Seksin jälkeen tekee mieli käpertyä kasaan ja itkeä.
No itseasiassa varmaan en.
Mä laittaisin pihalle ukon, jos mä en enää haluais seksiä sen kanssa, eikä asiaa satais ratkaistua, siis syytä löytyis ja saatais korjattua.
Miksi, siis todellakin miksi, joku elää tollasessa suhteessa :eek: ????
 
Taru
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Taru:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Halaaminen tuntuu aina hyvältä, samoin seksi, eikä siinä ole kyuse siitä, että kamalasti tekis mieli just halata (tai seksiä) vaan sitä ilahtuu kun oma rakas haluaa koskea muo.
Sinä et ilmeisesti ole antanut seksiä vastoin tahtoasi. Kun sitä seksiä ei yksinkertaisesti halua sen "oman rakkaan" miehen kanssa. Kosketukset ei ilahduta vaan inhottaa, kun tietää että se "rakas" mies haluaa taas tyydytystä. Seksi ei tyydytä eikä tunnu hyvältä, sitä vaan odottaa koska se loppuu (onneksi ei mene kauaa). Seksin jälkeen tekee mieli käpertyä kasaan ja itkeä.
No itseasiassa varmaan en.
Mä laittaisin pihalle ukon, jos mä en enää haluais seksiä sen kanssa, eikä asiaa satais ratkaistua, siis syytä löytyis ja saatais korjattua.
Miksi, siis todellakin miksi, joku elää tollasessa suhteessa :eek: ????
Niin, miksi? Kirjoitin hieman aiemmin, että muutos pelottaa. Pelottaa myöntää, että tämä suhde meni pieleen. Epäonnistuimme. Pelottaa yksin jääminen kahden lapsen kanssa. Pelottaa rikkoa perhe, miten se vaikuttaisi lapsiin. Muuten tulemme miehen kanssa ihan hyvin toimeen, meillä on samanlainen maku monien asioiden suhteen ja samanlainen huumorintaju mutta romantiikka väliltämme on kadonnut jo kauan sitten. Enkä edes halua sitä enää takaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taru:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Taru:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Halaaminen tuntuu aina hyvältä, samoin seksi, eikä siinä ole kyuse siitä, että kamalasti tekis mieli just halata (tai seksiä) vaan sitä ilahtuu kun oma rakas haluaa koskea muo.
Sinä et ilmeisesti ole antanut seksiä vastoin tahtoasi. Kun sitä seksiä ei yksinkertaisesti halua sen "oman rakkaan" miehen kanssa. Kosketukset ei ilahduta vaan inhottaa, kun tietää että se "rakas" mies haluaa taas tyydytystä. Seksi ei tyydytä eikä tunnu hyvältä, sitä vaan odottaa koska se loppuu (onneksi ei mene kauaa). Seksin jälkeen tekee mieli käpertyä kasaan ja itkeä.
No itseasiassa varmaan en.
Mä laittaisin pihalle ukon, jos mä en enää haluais seksiä sen kanssa, eikä asiaa satais ratkaistua, siis syytä löytyis ja saatais korjattua.
Miksi, siis todellakin miksi, joku elää tollasessa suhteessa :eek: ????
Niin, miksi? Kirjoitin hieman aiemmin, että muutos pelottaa. Pelottaa myöntää, että tämä suhde meni pieleen. Epäonnistuimme. Pelottaa yksin jääminen kahden lapsen kanssa. Pelottaa rikkoa perhe, miten se vaikuttaisi lapsiin. Muuten tulemme miehen kanssa ihan hyvin toimeen, meillä on samanlainen maku monien asioiden suhteen ja samanlainen huumorintaju mutta romantiikka väliltämme on kadonnut jo kauan sitten. Enkä edes halua sitä enää takaisin.
Noinhan se aina on, muutos pelottaa.
Joku on joskus sanonu, että ihminen elää paskassa niin kauan, kunnes pelkää sitä sen hetkistä elämäänsä enemmän kun muutosta.

 
Taru
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Noinhan se aina on, muutos pelottaa.
Joku on joskus sanonu, että ihminen elää paskassa niin kauan, kunnes pelkää sitä sen hetkistä elämäänsä enemmän kun muutosta.
Hyvin sanottu. Itselleni on alkanut tulla raja vastaan tuon seksin kanssa. Mietin, miten sanoisin miehelle, etten enää halua ollenkaan seksiä hänen kanssaan. Pelottaa vaan miehen suhtautuminen.
 
pahatyttö
Jos nainen ei halua ja mies ottaa väkisin se on raiskaus. Ihan sama mitenpaljon siinä veri lentää tai ääntä lähtee. Kotona raiskatuksi tuleminen on varmasti pahinta. Kuka siellä on auttamassa vaikka kuinka huutaisit, ja tämän nuo idioottiraiskaajapaskat tajuaa. On kai tuollainen tilanne niin hämillinen ettei nainen halua ymmärtää mitä tämä oli. Oletteko hyvät sisaret kuulleet koskaan sokista. Ei mikään ihme että monet naiset eivät uskalla tuoda asiaa ilmi, tultuaan raiskatuiksi. Onko parisuhteen pitkään jatkuneet ongelmat syy raiskaukselle, EI. Jo on aikoihin tultu jos tuollaista väitetään. Kerran raiskannut on aina raiskaaja.
 
vieras
mulle ainakin henk. koht tuli raiskattu olo... tai siis sanoi selvästi Ei. moneen kertaan, toinen vaan yrittää ja yrittää... mä hakkasin ja potkin ja aloin itkeä hysteerisesti. mies kyl tajus ja pyyteli anteeksi moneen kertaan. mut vittu et olin vihanen.. vieläkin pistää suututtaan vaikka tapauksesta vuosia.
 
pahatyttö
Alkuperäinen kirjoittaja titttt:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
|O |O |O

Kuka on niin idiootti, että panee jos toinen sanoo ei tai edes mitään siihen viittaavaa? EI pidä antaa anteeksi. |O
raamattu opettaa että katuvalle pitää aina antaa anteeksi.
Ei anteeksi pyyntö oikeuta sikailuun. Joku lyö taas raamatulla päähän.
 
papukaijan ruokottomat puheet
En jaksa lukea ketjua, mutta kyllä se raiskaus ihan selvästi on, jos nainen sanoo EI ja tarkoittaa sitä, ja mies silti aloittaa panemisen!

Itsepuolustustarkoituksessa miestä on tietenkin sallittua tyrkätä vähän poiskin ja se voi olla ihan suositeltavaakin, jos sanallinen kielto ei mene perille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä en tajua koko raiskaus parisuhteessa käsitettä.
Miksi joku 1. suostuu elämään parisuhteessa, jossa toinen ei tahdo seksiä
2. suostuu elämään parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua seksiä.
Kummassakin tapauksessa olis yytä siirtyä äkkiä eri osoitteisiin.
Ja jos sanoo vaan että "en jaksa" niin sen voi tulkita tosiaan että en jaksa, siis en viitti tehdä mitään, mutta suoranaista seksistä kieltäytymistä se ei minusta edes ole. Riippuu siis siitäkin, millä sanoin ja millaisella ruumiin kielellä kieltäytyy, onko kieltäytynyt seksistä vai vaan ilmaissut, että en nyt viitti liikkua ite mihinkään.
Aika naiivi ajattelutapa. Ymmärrätkö ollenkaan, että ihmisellä, puolisolla, voi tulla kausia, jolloin yksinkertaisesti seksi ei haluta. Tai ainakaan itse akti. Se ei ole ollenkaan tavatonta. Naisella varsinkin mieliala, hormonit ym. vaikuttaa herkästikin siihen haluamiseen, mutta toki myös miehelläkin. Ja sinun mielestäsi silloin on syytä muuttaa äkkiä eri osoitteeseen :eek: :eek: Voi, toivottavasti vain pieni prosentti ihmisistä ajattelee tai toimii tuolla mentaliteetillä!

Ja ap, kyllä kuvaamassa tapauksessa kyse on väkisin makaamisesta ja se on rangaistava teko.
Se, että ei haluta, ei tarkoita, että se tuntuiosi epämiellyttävältä oman rakkaan ihmisen kanssa.
Jos se ei tunnu epäåmiellyttävältä, ja toinen sitä tahtoo, mutta ei vaadi mitään osallistumista, miksi eio voi puolin ja toisin suostua? Miksi sanoo ei vaan ein sanomisen ilosta?
Todella on syytä muuttaa eri osoitteeseen, jos ilman sairautta seksi alkaa oman puolison kanssa tuntua epämukavalta, sellaiselta, että siihen ei voisi suostua, vaikka just nyt ei kauheasti huvita.
Meidän parisuhde perustuu siihen että kummankaan ei tarvitse alkaa harjoittamaan seksiä jos ei vaan ole sillä tuulella.
Nainen on suorastaan tyhmä, jos hän alkaa panemaan tai tarjoaa suuseksiä puolisolleen vaikka se ei itseä innostaisi.
Mutta näillä asioilla ei ole mitään tekemistä raiskauksen kanssa. Raiskaus on aina tuomittava teko.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos ei yhtään laita vastaan muutaku sano ei niin mun mielestä ei oo raiskaus.
KYLLÄ ON! Oletko ikinä lukenut Suomen lakia tai onko sulla minkäänlaista moraalia? EI tarkoittaa EI! Raiskauksen kriteerit ovat täyttyneet heti, kun toinen ei lopeta, vaikka toinen osapuoli ilmaisee, ettei halua seksiä. Todella moni raiskauksen uhri on niin shokissa, ettei kykene/uskalla alkaa taistelemaan vastaan.
 
fakta
Suurin osa raiskauksista tapahtuu juurikin parisuhteissa, yleensä raiskaaja ja raiskattu tuntevat toisensa jollain tavalla entuudestaan. Eli nämä ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia. EI tosiaan tarkoittaa EI..kyseessä on raiskaus, jos toinen osapuoli ilmaisee jollain tavalla, ettei halua seksiä ja toinen silti jatkaa. Pihalle tuollaiset äijät ja syytteeseen raiskauksesta!
 

Yhteistyössä