Rakas facebook-ystäväni.

Kiitos että olet jälleen kokenut tarpeelliseksi julkituoda asioitani palstalle. Sinun vuoksesi, rakkaani, joudun poistamaan monta hyvää pelikaveria listoiltani, koska valitettavasti minun täytyy epäillä kaikkia. Ilmeisesti en ole onnistunut sinulta vieläkään salaamaan seinääni, oi armaani, mutta toivon kovasti, että kohta huomaat minun puuttuvan kaverilistaltasi.

Kaikista reiluinta lienee jos poistat ihan itse itsesi kavereistani. Mutta sitähän et toki voi tehdä.... Ethän sitte ennää vois kytätä minun elämää, stnan perverssi. Hävö laif, pliis.
 
"vieras"
Sille on tasan tarkkaan olemassa syy miksi mitään mitä en hesarin etusivulla painattaisi, en facebookiin kirjoita. Samasta syystä täälläkin haluan anonyyminä olla. Ja niin kuin arvaatte se syy on se, että ihmiset todellakin juoruaa, myös netissä.

Pitäis olla tosi tarkkana siitä mitä netissä itsestään kertoo, vaikka sitten suljetusti omille kavereilleen. Se on sama kun julkasisit lehden etusivulla, sitä tietoa ei enää koskaan saa takaisin.
 
"ilona"
Tää on taas hyvä esimerkki miksi en ole facebookissa. Ihmiset on niin petollisia! Mulla on luotto menny totaalisesti ns. kavereihin, saatikka, et täällä kertoisin jotain ja "ystävystyisin" ihmisten kanssa. Tosi surullista mut näin on.
:(
 
Miehän en sinne oo kirjottanu mittään. Vaan minun kaveri kirjotti jotaki asiaan liittyen minun seinälle. Yrittäny oon pittää seinän piilossa pelikavereilta, näin yleensä, en sitte tiä mikä suojaus on menny vituralleen ko näköjään tämä joku vieläki näkkee sen seinän. Ennenki on täällä juorunnu.

Ja kyllä, yritin, en onnistunu, ihan hyvä niin. Syy miksi yritin, on minun päässä. Kasvain. Ja se jumalaton kipukohtaus eilen illalla. Särkylääke ei tepsiny, ainoa mitä pystyin ajattelemaan oli se että kipu pittää saaha pois keinolla millä hyvänsä. Ja ko keinot loppu kesken oli vain yks tie.

Nyt on tehokkaammat tropit ja parempi olo.
 
"tipsu"
eikös se "facebook" ystävä sanonut että näki sun seinäs koska oot sen kaverin kaverina. eli kannattaa varmaan pistää profiili salaseks ulkopuolisille jos ei halua että sitä pääsee kaikki kurkkimaan.
 
Mitäpä jos..
Mitä jos se ei olekaan vain sun facebook-ystävä, vaan joku jota koet ystäväksi ja läheiseksi myös oikeassa elämässä?
Joku sellainen, joka jää sun kaverilistalle aina vaan vaikka kuinka karsit, koska et koskaan ikinä uskoisi että juuri hän on se selkäänpuukottaja? :(
 

Yhteistyössä