Rakas facebook-ystäväni.

[QUOTE="Provo";22610779]et sä voi tietää kuka mä olen. En lopeta ja mulla ei hävettävää. Hyytis on provo ja sä rakastat provoja. Sairasta miten joku voi keksiä kaikkea ja pilailla terveydellään. Hyytis on terve ja sitäpaitsi mä tunnen tämän henkilön, mutta en enempää kerro koska juoruajaa musta sä et saa :)[/QUOTE]

Kuule, jos tuntisit minut, tietäisit etten ole mikkään provo. Että puhuitpa ittes pussiin nyt.
 
Kyllä mua ihan hävettää teidän muutamien puolesta :mad:, minkälaisia ihmisiä oikein ootte :x
Jokainenhan saa uskoa vaikka metsänkeijuihin, eikö se ole kunkin oikeus ja oma asia...
Te ootte kantanne selväksi tehneet, miks sitä koko ajan pitää jankuttaa..?
 
"Lila"
Aina löytyy niitä, jotka haluavat vain loukata. Ei sellaisista ihmisistä millään pääse eroon. Just tällaiselle avoimelle palstalle ne nyt ainakin tulevat.

Paljon paljon jaksuja sinulle.
 
"vieras"
[QUOTE="Provo";22610709]provo niin kauan kunnes toisin todistaa.[/QUOTE]

Jos hyytis tekee itsemurhan, toivottavasti sinä palat alimmassa helvetissä. Sinne tosin joudut muutenkin.
 
Rollolainen
Mä kyllä osaan ajatella miltä hyytiksestä on tuntunut.
Kun mulla oli tuo hirveä allergiakohtaus ppäällä ja MIKÄÄN ei auttanut, niin ajattelin että smaa vaikka säisin pakaetillisen ataraxeja kunhan se JÄRKKY kutina lähtee pois, se oli niin mieletöntä ettei kuklaan tajuakaan. ei ole mitän pientä kutinaa.... ei saanut nukutuksi eikämiään, repi ihnosa vain varille.
Ataraxitkin ovat vaarallisia liiikaa otettuna
ja jos mulla olis helvetinmoinen kipu, eikä kipulääkkeet auttais, nin ottaisin vaan lissää, ajattelematta että se on tavallaan " itsemurha" ei siinä tilanteessa toimi aina järkevästi
 
respektii
Sanottava taas tähän ihan omasta puolestani:

Hienoa kuulla, ettei Hyytis ole itsetuhoinen - tuli ikävä fiilis tässä yksi pvä kun näin jotain vihjailuja ja ketjuja. En sii s tunne ollenkaan Hyytistä, mutta silti tuli kyllä karmaiseva olo, koska symppaan Hyytistä. Mutta paljon parempi olo tulee, kun näkee, että H. on "back", ja että

a) huonot ajatukset eivät jääneet voitolle b) kasvain ei päässyt tällä kertaa niskan päälle.

Kasvaimet sinällään voi aiheuttaa varmasti ihan kaikenlaista oloa kipujen lisäksi.
Kaikkea ei lääketiede vielä tiedä noista edes.
Nostan hattu Hyytikselle, ja voimia edelleenkin että ei sille antaisi valtaa, eikä niille huonoille ajatuksillekaan, jotka säännöllisesti sitä yrittävät.
Meitä on varmasti monia, monia muitakin palstaharmailijoita, jotka ajatellaan näin kuin minä-

Ja muuten provoista sinällään - vaikka jossain olisikin provo, voi olla kuitenkin 100 % varma, että sen identtinen versio löytyy kyllä tosielämässäkin, suunnilleen samana.
 

Yhteistyössä