Rakkauden osoitus,joka sai...

...kyyneleet silmiin!
Mieheni kokosi kuvakollaasin minusta.mukana oli muutama otos minusta ja lapsista sekä meidän perheestä yhdessä.se pyöri tietokoneen ruudulla Leif Wagerin Romanssi -kappaleen soidessa taustalla :heart: Olin liikkuttunut kyyneliin,onnen sellaisiin tietenkin :heart:
 
mä voin vaan kuvitella suntunteet silloin!
olen tosi onnellinen sun puolesta!
sellaista se on RAKKAUS..
miehesi on nähnyt paljon vaivaa koska vilpittmästi rakastaa sua!
olin ihan sanaton kun luin tuo...
kumpa kaikki miehet olisivat tuollaisia!
:flower: :flower: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 08:19 wohvelimamma kirjoitti:
Mulla on jäänyt mieleen useita ihania ylläreitä, mutta kärkipäähän kyllä kuuluu se kun suhteemme alussa mieheni tuli minua töihin vastaan sylissään kimppu tulipunaisia ruusuja...
:heart:
Vau :heart:
Kyllä meillä on syytä olla ylpeitä miehistämme :heart:
 
Mut sai mies pysähtymään jouluaattona 2001: Olttin oltu viettämässä aattoa mun vanhemmilla, ja saatiin lahjaksi leivänpaahdin ja paahtoleipää. :p Kotiin kun päästiin, niin innoissaan aloin leipää paahtamaan. Vähän ihmettelin kun mies oli vaisu, mutta ajattelin sen olevan vaan väsymystä (olihan kello jo reillusti yli puolen yön :whistle: ). Yhtäkkiä hän sitten otti mua kädestä kiinni kun keittiössä hääräsin, ja kysyi, et sopisiko jos mentäis tammikuussa mun synttäripäivänä kihloihin. :heart: Ja totta ihmeessä se sopi, oltiinhan yhdessä oltu jo reilu kaksi vuotta... :) :heart:
 
Vilijonkka81
Meidän mies teki samanlaisen otsikolla "meirän perhe" ja taustalla soi eppujen puhtoinen lähiöni... Ei ehkä yhtä romanttista, mutta kyllä täälläkin tuli tippa linssiin... :heart:
 
Isäinpäivänä
Sain "isäinpäivä lahjaksi" upouuden kännykän, jonka avattua, sain lukea hyvää Isäinpäivää, Rakkaani. Ja mitä soittoäänistä löysinkään mm. meidän häämarssimme Prinsessa Ruusunen sekä erään, missä linnunlaulua ja sulosäveliä ja josta myös pidän. En unohda muistaa päivittäin Häntä lämmöllä :heart: :heart:
 
Prkle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 08:19 wohvelimamma kirjoitti:
Mulla on jäänyt mieleen useita ihania ylläreitä, mutta kärkipäähän kyllä kuuluu se kun suhteemme alussa mieheni tuli minua töihin vastaan sylissään kimppu tulipunaisia ruusuja...
:heart:
:( Tuo repi vanhan haava ikävästi auki; männä vuosina muuan perheellinen mies lähetti vaimolleni ison kimpun tulipunaisia ruusuja töihin. Ja minä kuulin luonnollisesti vasta kuukausien kuluttua....
 

Yhteistyössä