Raskausviikkojen vähyys ja digitestin viikot

Osaiskohan kukaan sanoa vielä tosta cb:n digitestin viikoista. Mulla siis tasan viikko sit digi näytti päiväpissasta 2-3 silloin ois viikkoja ollu 3+2. Eli olenko pitemmällä mitä luulen vai oliko virheellinen testi. Nyt 4+2 ja mietin jos tänään teen toisen digin, oisko siinä jo 3+ tulos? Ja jos on niin pitäisikö raskausviikot viime menkoista silloin paikkaansa?
 
Mulla ei ainakaan vaihtunut 3+ digiin silloin kuin piti. Vedin hirmustressit siitä, mut kaikki oli kuitenkin hyvin varhaisultrassa. Eli noita viikkoja ei kannata kirjaimellisesti ottaa. Ovat suuntaa antavia. En saanu edes 5+3 3+ digiin...
 
Mulla ei ainakaan vaihtunut 3+ digiin silloin kuin piti. Vedin hirmustressit siitä, mut kaikki oli kuitenkin hyvin varhaisultrassa. Eli noita viikkoja ei kannata kirjaimellisesti ottaa. Ovat suuntaa antavia. En saanu edes 5+3 3+ digiin...

Tein testin tunti sit. Melkein heti pärähti ruutuun "raskaana". Jonkun aikaa kello siinä raksutti ja näyttöön tuli kuin tulikin 3+ ! :)
Miten voi olla mahdollista näihin rv nähden? Vai antaako testi väärää tulosta kun ei tee aamupissasta?
 
Tein testin tunti sit. Melkein heti pärähti ruutuun "raskaana". Jonkun aikaa kello siinä raksutti ja näyttöön tuli kuin tulikin 3+ ! :)
Miten voi olla mahdollista näihin rv nähden? Vai antaako testi väärää tulosta kun ei tee aamupissasta?
sullahan on viikkoja jo 4+4-4+6..eli rv5. Luin siis aiemmat aloitukset jossa kerroit et viime menkat ollu 28.8... eiköhän tuo digi näytä ihan oikein..yksilöllistä miten raskaushormoni lähtee nousemaan..
 
sullahan on viikkoja jo 4+4-4+6..eli rv5. Luin siis aiemmat aloitukset jossa kerroit et viime menkat ollu 28.8... eiköhän tuo digi näytä ihan oikein..yksilöllistä miten raskaushormoni lähtee nousemaan..

Joo eli eilen tehdessä oli viime kuukautisista laskettuna 4+2. Mut mistä toi ylimääränen viikko sit tulee? Jos raskausviikot lasketaan viim kuukautisten alkamispäivästä. En nyt jotenki tajua :O
 
Ja siis jos sulla ei ole tietoa ovulaatiopäivästä niin se on voinut olla aikaisemmin kuin mitä kuukautisista laskettuna tai vaihtoehtoisesti myöhemmin. Raskausviikot lasketaan menkkojen perusteella, koska yleensä ovis on n. kierron puolivälissä.
 
Osaiskohan kukaan sanoa vielä tosta cb:n digitestin viikoista. Mulla siis tasan viikko sit digi näytti päiväpissasta 2-3 silloin ois viikkoja ollu 3+2. Eli olenko pitemmällä mitä luulen vai oliko virheellinen testi. Nyt 4+2 ja mietin jos tänään teen toisen digin, oisko siinä jo 3+ tulos? Ja jos on niin pitäisikö raskausviikot viime menkoista silloin paikkaansa?
Mulla se näytti pitkään viikkoja 2-3, vaikka käytännössä silloin olisi pitänyt näyttää 3+. Ja joo maksoin itseni kipeäksi niistä monista digitesteistä, mitä tein alkuraskaudessa :D Olin aluksi ihan paniikissa asian suhteen, mutta varhaisultrassa ja nt-ultrassa raskaus oli kuitenkin ihan "oikeilla" viikoilla. Lääkäri sanoikin juurikin noista digi-viikkotesteistä, että niillä pitäisi heittää vesilintua :D Että kun tosiaan kaikilla nousee tosi yksilöllisesti ne hormonimäärät.
 
Itse olen varannut alkuraskauden ultran viikolle 7+ jotain. Silloin näkee jo hyvin, vaikka sikiö olisikin noihin viikkoihin nähden pienempi..
Ja nuo digitestit tosiaan näyttää varmaan vähän eri jokaiselle, että ihan niitä viikkoja en tuijottelisi kovin tarkkaa, nekun taitaa olla aika suuntaa antavat, koska ihmisiä on monenlaisia.
 

Yhteistyössä