reissu edessä, tampax ei pysy sisällä!

  • Viestiketjun aloittaja auttakaa ja äkkiä
  • Ensimmäinen viesti
vie ras
Ja kun tuntuu etten saa sitä työnnettyä tosi syvälle, tuntuu että kuin ois seinä vastassa. Kokeilenko vielä...
No kyllä sen asettimen mitan luulisi riittävän. Oletko varma, että työnnät oikeaan suuntaan sitä? Mun pitää ainakin sihdata hieman viistoon vasemmalle, että menee oikeaan paikkaan. Muuten joku tökkää vastaan eikä mene tarpeeksi syvälle mutta sitten kyllä myös sattuu.
 
mä...
Ohhoh, onpas kyllä väljää :O Itse joudun laittamaan vaseliinia kärkeen, jotta saan edes sen normaalin kokoisen tungettua sisään. Eikä todellakaan valu, ei sitten milliäkään.

Itse työnnän sormella sen niin syvälle kuin mahdollista eikä se sen jälkeen tunnu lainkaan. Jos sulla ei edes se maxi pysy niin sitten taitaa olla parempi kokeilla sitä kuukuppia. Mutta pysyykö sitten sekään... Olisko apteekissa jotain riittävän isoa?
 
"Viekku"
Onko sulla asetintampooni ? Se niin syvälle kun saat. Mulla auttaa kun nostan toisen jalan wc-istuimen reunalle ja työnnän vähän takaviistoon ja jännitän vähän lantionpohjanlihaksia.
 
dsjdf
Älä laita istuvilleen, mulla se ei ainakaan mene niin perille. Laita seisovilleen ja kärki hieman kohti selkää. Suurimmalla osalla on eteenpäin kallistuva kohtu ja emätin menee takaviistoon selkään päin. Laita niin syvälle, että sormi juuri ja juuri ylttää. Ja ob tosiaan, ei mitään tampaxia. Jos laittaa liian lähelle aukkoa, ponnistellessa se valuu pois.
 
vierailija-
Mulla ihan sama ongelma, en usko että lihaksissa vika.
Ei ole virtsankarkailua,harrastan paljon hyvää seksiä,olen jumpamnut lantionpohjalihaksia monta vuotta ja sama ongelma oli jo ennen lasta.
vaikea saada sitä perille,pari kertaa vaan onnistunut niin ettei paina/hierrä/tule ulos.
 
Mäkin laitan seisaallaan ja ilman asetinta. Sen kanssa ei meinaa onnistua. Istuen sitä ei kyllä saa kyllin syvälle. Hieman selkää kohti niin menee riittävästi. Kannattaa ap vielä kokeilla, liikutella tamponia hieman erisuuntiin, seistä jalat harallaan tai nostaa toinen vaikka pytyn reunalle jne. Ja sekin että onko se parempi sen tötterön kanssa vai ilman.
 
"jep"
En mäkään osaa asettimen kanssa laittaa. Laitan aina toisen koiven wc pöntölle ja työnnän sormella niin pitkälle kuin vaan saan. Sit vielä koitan painaa et meneekö enempää ja yleensä vähän kirpaisee kun tökkään kohdun suuhun. Ei oo koskaa valunu mikää merkki.
 
aloittaja taas
Kun en saa sitä riittävän syvälle, luulen että just siksi se valuu. Että se tavallaan tökkää kuin seinään eikä mene siitä enempää. Ja mitä nuoruus käyttöjä muistelen niin sain sen kyllä syvemmälle. Tai sitten mä jännitän. Ääh...ärsyttävääääää
 
Blue
Kun en saa sitä riittävän syvälle, luulen että just siksi se valuu. Että se tavallaan tökkää kuin seinään eikä mene siitä enempää. Ja mitä nuoruus käyttöjä muistelen niin sain sen kyllä syvemmälle. Tai sitten mä jännitän. Ääh...ärsyttävääääää
Nosta jalka vessanpöntön päälle ja kokeile siten. Älä työnnä väkisin yhteen suuntaan vaan muuta suuntaa jos tökkää ja hivuttaen koitat löytää sen suunnan minne luistaa taas. Yleensä suunta on ylös ja selkärankaan (eli taaksepäin) päin mutta saattaa tehdä mutkiakin, esim. vasempaan tai oikeaan hieman. Kerran kun saat laitettua kunnolla eli yli sormen pituudelta sisään niin opit sen oman reitin ja sen jälkeen se onkin helppoa.
 
Blue
Nosta jalka vessanpöntön päälle ja kokeile siten. Älä työnnä väkisin yhteen suuntaan vaan muuta suuntaa jos tökkää ja hivuttaen koitat löytää sen suunnan minne luistaa taas. Yleensä suunta on ylös ja selkärankaan (eli taaksepäin) päin mutta saattaa tehdä mutkiakin, esim. vasempaan tai oikeaan hieman. Kerran kun saat laitettua kunnolla eli yli sormen pituudelta sisään niin opit sen oman reitin ja sen jälkeen se onkin helppoa.
Kokeile ensin pelkällä sormella (koko pituudelta) minne suuntaan sun emätin kallistelee ja sitten sitä matkien koitat samaa reittiä hivuttaa tamponinkin paikalleen.
 
"tinkeli"
Jos johtuu jännittämisestä, niin koita makuulteen laittaa, rentoutat itsesi eka kunnolla. Muistan, että mulla ekoja kertoja laittaessa juurikin oli kuin seinä vastassa kun jännitin vaistomaisesti lihaksia. Onko sulla nuorena kumminkin toimineet tamponit...?
 
"mmmm"
Juu se kohdunkaula tulee vastaan. Mä laitan niin et tökkään tamponin niin pitkälle kuin menee, sit sormi sisään tamponin viereen ja käännän tamponia niin et pääsee kohdunkaulan ohi.

Toisilla on kohdunkaula sen verran alempana et joutuu vähän vippaskonstein laittamaan.
 
siteiden ystävä
Mä en pysty käyttään tamponeja just siksi että en saa niitä tarpeeksi syvälle. Ne ottaa limakalvoihin kiinni heti alkuunsa kun ovat niin kuivia, ja se kapea pää aukeaa itsestään, sitten ei liiku mihinkään vaikka kuinka työtää vaan jää vähintään puoli senttiä näkymään sitä ulos. Sitten on emättimen limakalvot kipeät.
 
"kkk"
Oikeasti kuukuppi ratkaisisi sun ongelman. Se menee aina kohdalleen ja tekee muutenkin elämästä niin paljon helpompaa, ettet enää halua vilkaistakaan siteisiin ja tamponeihin päin.
 
Blue
[QUOTE="mmmm";30140594]Juu se kohdunkaula tulee vastaan. Mä laitan niin et tökkään tamponin niin pitkälle kuin menee, sit sormi sisään tamponin viereen ja käännän tamponia niin et pääsee kohdunkaulan ohi.

Toisilla on kohdunkaula sen verran alempana et joutuu vähän vippaskonstein laittamaan.[/QUOTE]

Minne asti sinä sen tamponin työnnät jos kohdunkaulan ohikin vielä sen laitat?
 

Yhteistyössä