reissu edessä, tampax ei pysy sisällä!

  • Viestiketjun aloittaja auttakaa ja äkkiä
  • Ensimmäinen viesti
Kupiton tyhmä
[QUOTE="kkk";30140611]Oikeasti kuukuppi ratkaisisi sun ongelman. Se menee aina kohdalleen ja tekee muutenkin elämästä niin paljon helpompaa, ettet enää halua vilkaistakaan siteisiin ja tamponeihin päin.[/QUOTE]

Anteeksi, kun kyselen (ja ei kuulu tähän ketjuun), mua periaatteessa kiinnostaa tosi paljon tuo kuukuppi, vihaan kaikkea kertakäyttöistä ja sitä roskaa ja ja ja

Mutta siis miten usein se tyhjennetään ja steriloidaan? Joka tyhjennyksellä? Jotenkin se keittäminen tuntuu NIIN työläältä.. Mut, jos hankkis sille tuttipullojen steriloijan :)
 
"karvamonni88"
Alkuperäinen kirjoittaja Kupiton tyhmä;30140677:
Anteeksi, kun kyselen (ja ei kuulu tähän ketjuun), mua periaatteessa kiinnostaa tosi paljon tuo kuukuppi, vihaan kaikkea kertakäyttöistä ja sitä roskaa ja ja ja

Mutta siis miten usein se tyhjennetään ja steriloidaan? Joka tyhjennyksellä? Jotenkin se keittäminen tuntuu NIIN työläältä.. Mut, jos hankkis sille tuttipullojen steriloijan :)

Tyhjennetään niin usein kuin täytyy (väh. 3 kertaa vuorokaudessa), huuhdellaan/pestään joka tyhjennyksellä. (Esim. Luneten lempipesuaine).

Keitän vain kuukautisten loppuessa, eli säilöön laittaessa. Ei paha homma ollenkaan!
 
Kupiton tyhmä
[QUOTE="karvamonni88";30140728]Ja nyt olen mikrottanut kun en ole jaksanut keitellä :D[/QUOTE]

Oikeesti? :)

Ai siis ei tarvitse keitellä päivittäin? Se lisää kiinnostusta entisestään! Eli yks riittää?

Onko niissä eroja vai oko kaikki samanlaisia, onko väliä mistä ostaa?

Kiitos Karvamonni! <3
 
"mmmm"
Uskokaa tai älkää mut emättimiä on erimallisia.

Mulla tulee kohdunkaula aika alas, pystyn sormenpäällä helposti pyörittämään sen ympäri. Menkkojen aikaan on vielä alempana. Eipä siinä mitään erikoista ole.
 
"..."
Muista et jos sulla on taaksepäin oleva kohtu sun pitää työntää tampponia enemmänkin napaa kohti kuin selkärankaa kohti ja tosiaan yleensä oman sormen mitan saa sisään työntää, että on oikealla kohdalla.
 
äpogkdsrf
Alkuperäinen kirjoittaja Kupiton tyhmä;30140772:
Oikeesti? :)

Ai siis ei tarvitse keitellä päivittäin? Se lisää kiinnostusta entisestään! Eli yks riittää?

Onko niissä eroja vai oko kaikki samanlaisia, onko väliä mistä ostaa?

Kiitos Karvamonni! <3
Käypä sellaisella sivustolla kuin kuukuppikunta.net, niin saat vastauksen kaikkiin kysymyksiisi.
 
vierassss
Alkuperäinen kirjoittaja Kupiton tyhmä;30140772:
Oikeesti? :)

Ai siis ei tarvitse keitellä päivittäin? Se lisää kiinnostusta entisestään! Eli yks riittää?

Onko niissä eroja vai oko kaikki samanlaisia, onko väliä mistä ostaa?

Kiitos Karvamonni! <3
Lunette on suomalainen, siispä olen ostanut sellaisen. Yhden, koska sittemmin otin Mirenan eikä ole ollut vuosiin mitään vuotoa. mutta kuppia voi siis käyttää myös kierukan kanssa - tampoonia ei suositella.

Enkä tahdo edes nähdä yhtään tamponia enää KOSKAAN!

Kyllä mä olen pitäny kuppia aamusta iltaan jos on ollut vähäistä vuotoa. ja yöksi pois. Mutta semmoinen pikku tiputtelu on niin ärsytävää töissä, missä ei oo kunnon vessaa. Tarkoitan että on rivi niitä pahviseinäisiä kopperoita. Mikä hemmetti sinäkin on, ettei voi rakentaa kunnollisia huusseja ettei lirinät ja lumpsahtelut, suihkuttelut ja dampax-papereitten rapinat kuuluisi kenellekään?!?!??!?!?!!! HÄH?
 
Huutelen puskista
Lunette on suomalainen, siispä olen ostanut sellaisen. Yhden, koska sittemmin otin Mirenan eikä ole ollut vuosiin mitään vuotoa. mutta kuppia voi siis käyttää myös kierukan kanssa - tampoonia ei suositella.

Enkä tahdo edes nähdä yhtään tamponia enää KOSKAAN!

Kyllä mä olen pitäny kuppia aamusta iltaan jos on ollut vähäistä vuotoa. ja yöksi pois. Mutta semmoinen pikku tiputtelu on niin ärsytävää töissä, missä ei oo kunnon vessaa. Tarkoitan että on rivi niitä pahviseinäisiä kopperoita. Mikä hemmetti sinäkin on, ettei voi rakentaa kunnollisia huusseja ettei lirinät ja lumpsahtelut, suihkuttelut ja dampax-papereitten rapinat kuuluisi kenellekään?!?!??!?!?!!! HÄH?
Dampax :). Tuli niin mieleen Häräntappoase ja Kertun äidin Annin vai mikä lie Dampax-kauhistelut. Eikö teillä ole töissä erillistä inva-vessaa? Siellä voi lumpsautella ja rapistella sen kun tarvii.
 
aloittaja taas
Kylläpä hävettää myöntää etten osaa käyttää tamponeja :( yritin taas, mutta ei! Se tökkää kuin seinään ja siksihän se ei pysykään kun en saa tarpeeksi syvälle.
 
vie ras
Kylläpä hävettää myöntää etten osaa käyttää tamponeja :( yritin taas, mutta ei! Se tökkää kuin seinään ja siksihän se ei pysykään kun en saa tarpeeksi syvälle.
No ootko koittanut työntää sitä eri kulmissa? Laita nyt hyvänen aika sormi ensin ja kokeile, mihin suuntaan sitä tamponia pitää työntää. Saako miehesi peniksensä ongelmitta sisään vai tökkääkö silloinkin seinään?
 
joopa joo
Naurettavaa, että osa porukka alkaa heti vinkumaan löysästä emättimestä. No, jos se on ainoa asia millä päteä...

Tampaxit on hirveitä. Mulla ne kans valuu, kun ne ei leveyssuuntaan laajene ja on semmosia pitkiä pötkylöitä.

OB on hyvä. Itse laitan seisaalteen, asettimen kanssa varoen hivutan niin pitkälle kun menee. Sitten odotan hetken, ja uudestaan hivutan sormin vielä vähän paremmin paikoilleen.

Älä hätäile ja jännitä sen kanssa, eihän se silloin asetu.
 

Yhteistyössä