Relaatio 293

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei, onko kukaan päässyt eteenpäin relaatio 293 Kuninkaantie ? Kylä ikkunassa auki lähes kaikki pääsanasta lähtevät, minkä kyliä tähän haettaisiin, Kuninkaantien varressa oleviako ? Samoin Ammatit ikkuna, kyllä on paljon vaihtoehtoja mutta mikään ei käy pääsanan perään?
 
Ninnu80
Mulla auki kaikki muut nyt paitsi vasemman ylänurkan ruutu. 83/230 (36,0%)

Eniten aukkokohtia Kylä, koulutus ja Kuninkaantie - ruuduissa. Mittayksikkö 2 sanaa vaille valmis, sitä voin ainakin vinkata.
 
vierailija
Mulla Uskonto ja Mittayksikkö valmiita. Kievarista puuttuu ylös 8+11 ja Ammateista se alaoikeelle 8 sekä pii jatko 10. Muista sitten puuttuu enemmän. Ei oikein sytytä tän ratkominen, aika omituisia mielleyhtymiä ja toivottomat keskussanat, mutta josko vielä yrittäis :D
 
vierailija
Kuulkaas nyt georellujen tekijät! Ihan kiva, että teette relluja, mutta oikeasti voisitteko kiinnittää huomiota järkeviin keskussanoihin (ei oikein nappaa, jos aihe on tyyliä elokuva-kirja-eläin-kasvi). Näitä kun me jästitkin yritämme huviksemme ratkoa, mutta tämä yrityksen jälkeen loppui innostus georellujen ratkomiseen. Pitäkää hyvänänne!
 
vierailija
johan oli tunteenpurkaus. Eihän noita georelluja ole pakko kenenkään ratkoa! Ehkä äskeinen kirjoittaja osaa itse tehdä parempia?
Kysyn kuitenkin apua: olisiko jollain aloitusruudusta pääsanasta vas 12, 11 tai 5.4? Lisäksi mitä tulee SuuRan jatkot 2x 6,7?
 
vierailija
oikeelle 13 ei ole maaseudulla (noita muita ei oo, vaikka 10+8 jatko löytyykin)
Kiitos! Mä en vaan löydä edes Kuninkaantiehen kaikkia pääsanasta lähteviä: puuttuu yläoikeelle 11 ja alaoikeelle 5 sekä siitä 8 enkä myöskään tajua sitä 2+8 (alkaa numerolla 10) ja vasemmalle 12 puuttuu ja vielä alas 5+4 ja suuren rantatien molemmat 6+7 ja lopuksi vielä ylävasemmalle 11 (siihen kyllä vastasanakin) T. Tyhmä
 
vierailija
Kuulkaas nyt georellujen tekijät! Ihan kiva, että teette relluja, mutta oikeasti voisitteko kiinnittää huomiota järkeviin keskussanoihin (ei oikein nappaa, jos aihe on tyyliä elokuva-kirja-eläin-kasvi). Näitä kun me jästitkin yritämme huviksemme ratkoa, mutta tämä yrityksen jälkeen loppui innostus georellujen ratkomiseen. Pitäkää hyvänänne!
Nyt kyllä komppaan tuota :D Näissä georelluissa on usein semmoinen kummallinen vaihtarimeininki ja olenpa huomannut, että huippuratkojat näitä georelluja selvästi kaihtavat. Onnea vaan geoihmisille! Kyllä te ominenne selviätte ja silti yritän minäkin näitä mukannne ratkoa ja vinkkejäkin parhaani mukaan antaa :)
 
vierailija
Minä huomannut näiden georellujen kanssa että sisäpiirijuttuja ovat, ei näitä tavan pulliainen saa aukenemaan millään. Ja sekin on tullut todettua että ei "geolaisilta" tule edes vinkkejä meille "taviksille". No samapa tuo, vielä on monta ratkomatta näitä aikaisempiakin
 
vierailija
Kuninkaantie ruutu ammottaa puutteita:
pääsanasta vasemmalle 5+4, 11, 12
SuRa vasemmalle 6+7, 6+7
Oikea Ku rajasanasta alas 5 ja siitä jatko 8
no
Minä huomannut näiden georellujen kanssa että sisäpiirijuttuja ovat, ei näitä tavan pulliainen saa aukenemaan millään. Ja sekin on tullut todettua että ei "geolaisilta" tule edes vinkkejä meille "taviksille". No samapa tuo, vielä on monta ratkomatta näitä aikaisempiakin
Huomannut myös ja tosiaan ihan sama. Onneksi kunnon laatijoita ja vinkkaajiakin muissa relluissa riittää. Säälittää vaan geokätköiljöiden puolesta moinen sisäpiirisyys ja vinkkien panttaaminen. Yhteispelissä kun olisi sentään voimansa :)
 

Yhteistyössä