Relaatio 293

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt kyllä komppaan tuota :D Näissä georelluissa on usein semmoinen kummallinen vaihtarimeininki ja olenpa huomannut, että huippuratkojat näitä georelluja selvästi kaihtavat. Onnea vaan geoihmisille! Kyllä te ominenne selviätte ja silti yritän minäkin näitä mukannne ratkoa ja vinkkejäkin parhaani mukaan antaa :)
Siihen on syynsä miksi georellun alkuvaiheessa vinkkejä ei juuri jaella. Tämä relaatio liittyy mysteerikätköön, ja siihen saa koordinaatit ratkomalla relaation. Yhtenä osana kätköilyä on myös kätköjen ensilöytäminen, joten se kuka tämän ratkoo ensimmäisenä valmiiksi, on todennäköisesti myös ensimmäinen kätkön löytäjä. Sen jälkeen, kun kätkö on löytynyt ensimmäisen kerran, niin pyyntöihin tulee varmasti enemmän vinkkejä. Sen takia näistä on harvemmin ketjuakaan täällä ennen kuin ensimmäiset ovat kätkön löytäneet.
 
vierailija
[Mä en vaan löydä edes Kuninkaantiehen kaikkia pääsanasta lähteviä: puuttuu yläoikeelle 11 mitä varten se Kuninkaantie alunperin perustettiin po......... ja alaoikeelle 5 sekä siitä 8 enkä myöskään tajua sitä 2+8 (alkaa numerolla 10)tien vähimmäisleveys ja vasemmalle 12 puuttuu ja vielä alas 5+4 ja suuren rantatien molemmat 6+7 ja lopuksi vielä ylävasemmalle 11 muita ei ole

Löytyisikö Kievarit Ke ja Kr yhdistävä 8
 
vierailija
mikä ihmeen oppilaitos siihen jatkoon se 10+8?

sorry :unsure: vastasin väärään kysymykseen. Jo aiemmin mainittu J C ja jotain hänen keksimäänsä/kehittämäänsä, liittyy ajankulkuun.
 
vierailija
Siihen on syynsä miksi georellun alkuvaiheessa vinkkejä ei juuri jaella. Tämä relaatio liittyy mysteerikätköön, ja siihen saa koordinaatit ratkomalla relaation. Yhtenä osana kätköilyä on myös kätköjen ensilöytäminen, joten se kuka tämän ratkoo ensimmäisenä valmiiksi, on todennäköisesti myös ensimmäinen kätkön löytäjä. Sen jälkeen, kun kätkö on löytynyt ensimmäisen kerran, niin pyyntöihin tulee varmasti enemmän vinkkejä. Sen takia näistä on harvemmin ketjuakaan täällä ennen kuin ensimmäiset ovat kätkön löytäneet.
Okei, hillitsen sitten itsekin vinkkailuintoni myöhemmäksi :D
 
vierailija
[Mä en vaan löydä edes Kuninkaantiehen kaikkia pääsanasta lähteviä: puuttuu yläoikeelle 11 mitä varten se Kuninkaantie alunperin perustettiin po......... ja alaoikeelle 5 sekä siitä 8 enkä myöskään tajua sitä 2+8 (alkaa numerolla 10)tien vähimmäisleveys ja vasemmalle 12 puuttuu ja vielä alas 5+4 ja suuren rantatien molemmat 6+7 ja lopuksi vielä ylävasemmalle 11 muita ei ole

Löytyisikö Kievarit Ke ja Kr yhdistävä 8 on viina yleisesti
kiitos! se po..re.. mulla oli, mutta toinen yläoikea11 ei, mutta tuossa kuitenkin tuo
 
vierailija
Edelleenkin Kuninkaantie ruutu ammottaa puutteita:
pääsanasta vasemmalle 5+4, 11, 12
SuRa vasemmalle 6+7, 6+7
Oikea Ku rajasanasta alas 5 ja siitä jatko 8

8+11 liittyy siihen kyyditsemiseen ja millä kyydittiin
 
vierailija
Siihen on syynsä miksi georellun alkuvaiheessa vinkkejä ei juuri jaella. Tämä relaatio liittyy mysteerikätköön, ja siihen saa koordinaatit ratkomalla relaation. Yhtenä osana kätköilyä on myös kätköjen ensilöytäminen, joten se kuka tämän ratkoo ensimmäisenä valmiiksi, on todennäköisesti myös ensimmäinen kätkön löytäjä. Sen jälkeen, kun kätkö on löytynyt ensimmäisen kerran, niin pyyntöihin tulee varmasti enemmän vinkkejä. Sen takia näistä on harvemmin ketjuakaan täällä ennen kuin ensimmäiset ovat kätkön löytäneet.
Juurikin näin ja toiseksi itsekin olen samoissa kohdissa jumissa, joten ei ole antaa vinkkejä vielä.
t, georellujen ratkoja
 
vierailija
Edelleenkin Kuninkaantie ruutu ammottaa puutteita:
pääsanasta vasemmalle 5+4, 11, 12
SuRa vasemmalle 6+7, 6+7
Oikea Ku rajasanasta alas 5 ja siitä jatko 8

koitin mä katsoa, mutta silti en tajua. Mä oon niin toivoton???
Kokeileppa painaa hiirellä sitä hänen kalenteriuudistuksensa kohtaa.

Saisko tähän vielä rautalankaa, ei käänny oikeaan muotoon

Ne kulkuvälineethän väsyy, silloin niitä täytyy v......

 
vierailija
Edelliseen lisätäkseni, ei mulla ihan hirvittävän paljon avoimia ruutuja ole, mutta lopulliseen sanamäärään, kun katsoo, jeesiä todellakin tarvitsisi, että saisi jatkoa auki.:(
 

Yhteistyössä