RELAATIO 58 VINKKIKETJU

tässä niitä jumeja:

fazer:
pu 4 6 4
kar 5 5 4
ka fa 5 5 5
pääsanasta 9

tie:
lii 15 (yhd lii lau)
lii 14
ko 9
or 7

laulu:
kaikki pääsanasta lähtevät laita siihen vaikka victorian arvonimi
or 13 siellä sijainnut hospital
et 6 6 lasten juttu laulu kait

horoskooppi:
kak 6 5 tv ohjelman tähti tulee nytkin tv stä tyttö ivana
lat 9 7Ad......s di.....li
kulsir 7
ruu 10 va...k.

emmerdale:
sar 5 3
din 10

partio:
pääsanasta 13 oikea yläviisto
rat 6 ylös
rat 10 14
rat 11

putous:
van 5
ih 5
häk 15

aku:
tas 10
tas 9
tyhtas 5 5
en 5
pääsanasta 5 oikea

anteeksi pitkä lista :( :notworthy:
 
Kiitos näistä, alan etsiskelemään. Mistä olet päässyt noihin vehmaa & muut ruutuihin?
oottappa ku katon olin unohtanut tän rellun kokonaan ku tuli niin monta yhtä aikaa

mikkä sulla on auki?

juu nyt tiiän mene TIE RUUTUUN

KESKELTÄ YLÖS SE
maa.. jatko lasten laulu tai rallatus ol- he... maa...poi.. jatko he... jatko loppu sanasta ja jatko siitä se toisin ki.... sit oot FAZER
KESK SE KA... FA.. jatko kit.. ma.. faz.. jatko ki.. jatko ylös se he... ki.. jatko olikin vaikee löyty sattumalta kidnapattiin maaliskuussa 1999 liitty tohon ja sit uskoisin et pääset eteenpäin
 
Viimeksi muokattu:
NYT täytyy mennä nukkumaan on aku ruudussa kirjoitus virhe se yksi kirjailija sukunimi kirjoitettu väärin yksi ylimääräinen y a... h.y... toi y ei kuulu siihen huomasin sattumalta ku mikään ei sopinut siihen kirjoitin sitten jotenkin sinne päin:) voisko korjata
 
8 11 8 13 5
? 7 2 13 6
? ? 9 10 ?
? 1 7 2 ?
? ? ? ? ?

Pelin läpäisy:
541 / 2028 (26.6%)

Vihjeet: 1 / 5
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
2 / 121

Kyllä tääkin etenee, vaikka hankalasti, kun toi ruutujen auki saaminen tökkii edelleen. Nostelen tätä ketjua, jos jollakin olisi antaa hieman apua.

Haluaisin apua kohtiin mistä saisi uusia ruutuja auki.

Relaatio 14 ja 9 keskussana ja siihen perään mainen
te.. 12 oliko tää se vink ke vai missä kohdilla oot
va... 6 mis kohti tää on

Pelikaani 11+12/wiki/Bestiaari
pe..15 (vasen yläviisto)eteläaasialainen

Tie 5
or...7
ko...9
 
Tää ketju täyttyy vaan minun viesteistä, mutta kysellään. :D Löytyykö vinkkaajaa näille?

Pelikaani 7, kynä 11+12 edel viesti ja 10+9

Relaatio, mulla on vain kolme pääsanasta (sa..,ar..,te..), minkä tyylin sanoja siinä haetaan? Lisäksi te... 10 ja 12.
yksi on se mikä tulee kultasista sanoist sen ke homman hoksasi t siis tän justiinsa sit siel oli me ja muita tuttuja ja aj vi
 
newman
Noi Relaatio ja Pelikaani-ruudut on ne mistä mä en nyt pääse millään eteenpäin, lisäksi Tie-ruutu on kai sellanen mistä pääsisi uusiin ruutuihin.

Relaatio 19 ja 9 vasen puuttuu aloitussanasta.
re... oikea yläviisto 10
re... vasempaan 5 ja 5
te... (pääsanan alla) 12
val...6
su... hu.. ar.. 21

Pelikaani
pe..(se kynä) 15
li..gu..4
su...m...10

Tie 5
ko...9
or...7
 
newman
Sain auki Relaation pääsanasta lähtevät, muut vielä ratkomatta. Tsirpille kiitokset vinkeistä, auttoivat eteenpäin, muutamaa en silti vielä keksinyt.

Emmerdale
em... 7 (en ole seurannut sarjaa, enkä löytänyt wikistäkään sopivaa paikkaa)
din... 10 ei taivu oikea sana, vastasanakin on
bar... 5
A.C. 9 tähän on myös vastasanat

Partio
he... 13 ylöspäin
pi... 10 (vastasanana naistenvaate)
 
sannisanni
Sain auki Relaation pääsanasta lähtevät, muut vielä ratkomatta. Tsirpille kiitokset vinkeistä, auttoivat eteenpäin, muutamaa en silti vielä keksinyt.

Emmerdale
em... 7 (en ole seurannut sarjaa, enkä löytänyt wikistäkään sopivaa paikkaa) luulen että tsirp tarkoittaa tuota pääsanasta 7 oikealle kun sinä tuota emme 7 (vasemmalle)? se puuttuu multakin
din... 10 ei taivu oikea sana, vastasanakin on tekevät rikoksia, ovat siis rik.....ia
bar... 5
A.C. 9 tähän on myös vastasanat

Partio
he... 13 ylöspäin
pi... 10 (vastasanana naistenvaate)
 
newman
Kyllä tää etenee, mutta edelleen vain samat 14 ruutua auki.

12 18 8 10 5
? 6 4 10 6
? ? 3 9 ?
? 1 7 2 ?
? ? ? ? ?

Pelin läpäisy:
712 / 2028 (35.1%)

Vihjeet: 2 / 5
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
2 / 126

Kysellään, jos löytyisi Martin Beck -ruutuun vihjeitä.

Beck 9+8 oikea yläviisto siitä jatko 5+7
sy...5+6 ja 5
sam... 15
sul...13+10 ja 6 ja siitä 5+6
H.P. 5+2+5 ja 8
ACP 12
kaa.. 4
ma..la...4
ää...6
yl...9
su...hu..10
ets...11
suk...5

Tää ruutu ei ole oikein sujunut.
 
newman
Minä jaksan sitkeesti yrittää. :D Jos saisi vielä vähän vihjeitä ja pääsisi jatkamaan uusilla ruuduilla.

Tässä on kaikki minulta puuttuvat sanat niistä reunaruuduista, joista ehkä pääsee eteenpäin.

Relaatio
re..ma.. 5 ja 5
aja.. 8+10
val... 6
tek... 12
su..h..ar..21

Pelikaani
pe...(kynä) 15
li..g.. 4
suk..m..10
ke..no..10
ve..no.. 7 ja 16

Lumikki
sä... 11 vastasanakin on

Putous
osu... 5

Partio
hev.. 13 ylös
pap...10

Tie 5
ori... 7
koru 9

Olisin kovasti kiitollinen vihjeistä. :)
 
newman
Ei hitto, nyt katos huumori, tusina sanoja lisää kovalla työllä. Nostan tän kerran vielä, tämän jälkeen nää saa mun puolesta jäädä unholaan.

Eli, tohon ylhäällä olevaan listaan kaipaan vihjeitä. Eikö tekijä voisi auttaa, ei tätä ole kuitenkaan kuin Tsirpillä ja minulla pidemmälle ratkottuna.
 
Sain auki Relaation pääsanasta lähtevät, muut vielä ratkomatta. Tsirpille kiitokset vinkeistä, auttoivat eteenpäin, muutamaa en silti vielä keksinyt.

Emmerdale
em... 7 (en ole seurannut sarjaa, enkä löytänyt wikistäkään sopivaa paikkaa) kar... tää sana oli nyt tossa oliko tri who pelissäkin ei huvila
din... 10 ei taivu oikea sana, vastasanakin on mimmoisiia ne on rik.....ia
bar... 5 tyttöjen lelu
A.C. 9 tähän on myös vastasanat
ga....i vai
Partio
he... 13 ylöspäin onko tää se vilja + auton voimanlähde
pi... 10 (vastasanana naistenvaate)
tää varmaan on se joka pistää jalalla koreasti mies ja nainen yhdessä jos oon oikeessa sanassa
 
Minä jaksan sitkeesti yrittää. :D Jos saisi vielä vähän vihjeitä ja pääsisi jatkamaan uusilla ruuduilla.

Tässä on kaikki minulta puuttuvat sanat niistä reunaruuduista, joista ehkä pääsee eteenpäin.

Relaatio
re..ma.. 5 ja 5 k...a ja k....
aja.. 8+10 löyty suoraan wikistä nok..lat kys...et
val... 6 ra.... tekee uistimia
tek... 12 se on se joka suun---- eli suun....ja
su..h..ar..21 arvoitus wiki sieltä periaatteisata osiosta oisko viim lause alkaa aa

Pelikaani
pe...(kynä) 15 Yksi menestyneimmistä täyttömekanismeista TÄYTEKYNÄ WIKI ja jatko se loppu ja sit missä sellanen on sy ri sit siitä jatko on sellainen saksalaiselta kuullostava väännös tosta edellisestä sanasta alkaa zy mikä taikurilla on tuolla missä se asuu ja siitä sit olikin se sana suku nimi ja sit oot viereisessä ruudussa
li..g.. 4 MIMMOSTA SE HEVOSEN ASKELLUS ON
suk..m..10 HAA TÄÄ OLI HAUSKA oivallus kun on maha kipee pääsin toista kautta vat tau
ke..no..10 ei laji ei tyyppi vaa lin.h...
ve..no.. 7 ja 16 ton vikistä rakenne osiosta alkaa r ja toine on sellainen laji osio levinnäisyys alkaa v

Lumikki
sä... 11 vastasanakin on tän oivaltaa sitten jos slla on vastasana niin mimmonen se j b ku sillä on aina kauniita naisia ympärillä alkaa n ja loppuumies

Putous
osu... 5 sellainen onnen synonyymuí sana t alkaa

Partio
hev.. 13 ylös kts ed viesti
pap...10

Tie 5
ori... 7 minne päin toinen oli o..t... toinen or v..i
koru 9 aukee toisesta suunnasta ootko saanut pää sanasta alas sen laulajan jatko kpl laulun sanoista al.....v.... siitä loppu sit wikiin toi v sana sieltä löyty ve..n.... seuraavassa samaloppu

Olisin kovasti kiitollinen vihjeistä. :)
toivottavasti auttoi eilen en ehtinuýt koneelle
 
Kyllä tää etenee, mutta edelleen vain samat 14 ruutua auki.

12 18 8 10 5
? 6 4 10 6
? ? 3 9 ?
? 1 7 2 ?
? ? ? ? ?

Pelin läpäisy:
712 / 2028 (35.1%)

Vihjeet: 2 / 5
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
2 / 126

Kysellään, jos löytyisi Martin Beck -ruutuun vihjeitä.

Beck 9+8 oikea yläviisto siitä jatko 5+7 mihin kirjaan perustuu
sy...5+6 ja 5 ens löyty karma wikistä osio buddhalaisuus kar ni tooinen on siis se vii ku jollain on sutinaa jonkun kanssa nii se on su... jos oon oikeessa kohdassa
sam... 15 sellainen "lapionheiluttaja" sam ku tekee kuoppaa esim jollei
sul...13+10 ja 6 ja siitä 5+6 kappaleen nimi on toi ab .no ja toi 6 on vastakohta tolle sanalle
H.P. 5+2+5 ja 8 löyty tuolta h p wikistä tyyppi on fi... ja kyp..
ACP 12 tossa lauseessa tai siis nimessä se yhden jutskan nimitys keskimäisessä sanassa
kaa.. 4 kaa iki eka lause
ma..la...4 siellä alla se k...
ää...6 elin (kait)
yl...9 NO TÄÄ TULI JOSTAIN LAUSEESTA VASTAAN se on niinku loppuhuipennus kaun kaikki selviää tai toisin sanottuna p......uu hiukan muoto eri loppuu s
su...hu..10 no mimmonen se on ku ei oo avonainen
ets...11 rintapielessä tai taitaa nykysin olla lompakossa
suk...5 mikä sillä tehdään lomalla tehrään kotiin menessä tehdään jne

Tää ruutu ei ole oikein sujunut.
josko näistä
 
newman
laita joku ruutu josta et oo päässyt eteen päin mulla on kohta kaikki auki josko saatas sullekkin katson kohta ketjua jos haluut ei tätäilmeisesti kukaan muu tee mullakin on monta kesken:)
Mulla menee näiden vihjeiden ruotimiseen varmaan tämä ilta, eikä noista ruuduista mitkä mulla nyt on auki näytä pääsevän toisiin ruutuihin.

Multa puuttuu kahdesta ruudusta vain yksi, ne olisi kiva saada täyteen.

Emmerdalesta emme 7, se on se vasen alaviisto ja Putouksesta vasemmassa reunassa lau...5.
 
Autatko vielä hieman Pelikaanissa. Jatkuuko se siitä sak... 9+6 tää on for kuski se ve toiseen ruutuun vai zy.. 4 tai 8. Ja Laulu-ruudussa se alalaita par.. 11 ei selvinnyt.
on kaksi puuta väliin laitetaan sellanen juttu jota haetaan kesällä kiva voi lukee kirjaa tai tehä rellukkaa tai olla vaan on yleensä sellaisia kankaisia joko keksit
jatkuu siitä zy ja mikä sieltä zy tulee se elukka sit se elukan nimi on ei ookkaan sukunimi ku tarkemmin etsin se on" Muita tanssin nimivariantteja" eka nimittäin luin ite väärin ja aattelin sellaista rumaa halventavaa nimitystä mutta ei ookkaan alkaa h...:whistle:
 
Mulla menee näiden vihjeiden ruotimiseen varmaan tämä ilta, eikä noista ruuduista mitkä mulla nyt on auki näytä pääsevän toisiin ruutuihin.

Multa puuttuu kahdesta ruudusta vain yksi, ne olisi kiva saada täyteen.
:whistle:
Emmerdalesta emme 7 ei yksikkö vaan ..., se on se vasen alaviisto ja Putouksesta vasemmassa reunassa lau...5.
oivoi sulla on hyvällä mallilla noi jo 2 ruutuu........................:whistle::whistle::whistle: juu tää oli hyvä määrä kyssäreitä sain auki titanic ja kauhe kankkune monista ruuduista ei pääse ku yhtä tai kahta kautta toisiin sit ku saa draivin päälle saa monta ketjuu auki ja nää tuntuu oolevan taas sellaisia liian helppoja olen huomenna 7 jälkeen koneella on hiukan hommia siis töitä mutta laita kyssäreitä vaan kyllä avitan sinua olet niin monta kertaa avittanut mina viime metreillä
 
newman
Nyt on Haapavesi-ruutu auki. Toiselta puolelta se Tie ei vielä edennyt. Juutuin tu... 5 ja Laulun rii... 6.

Kaikkia vinkkejä en ehtinyt vielä katsoa, mutta tämä riitttää tälle illalle.
 
newman
Nuo aiemmin kysytyt Tie-ruudun jumit selvisivät ja sain Eddie-ruudun auki.

Sen sijaan Haapavedessä jumivat

Haapavesi 12 alas
hi.. p.. 6+10
voi.. 10 alaspäin

Ja Lumikissa Q 8.
 
tsirp harmaana
Nuo aiemmin kysytyt Tie-ruudun jumit selvisivät ja sain Eddie-ruudun auki.

Sen sijaan Haapavedessä jumivat

Haapavesi 12 alas nää löytyy virtuaalimuseon sivuilta alkaa haa sanamuoto loppuun millaiset
hi.. p.. 6+10 laitetaan vappuna ton päähän
voi.. 10 alaspäin ooppera kait tai voi aatella sillee niinku et toi v tulee tosta oopperasta (saks. Die Zauberflöte amadeus

Ja Lumikissa Q 8.
onko tää se jossa väli viiva mentor
 

Yhteistyössä