Relaatio 60

koko päivän tuloksena 3 ruutua auki ja jumissa:

KANADA:
kuu... vii... 5+6
pääsanasta 6 ja 7 ja 7+5+4 tää jälkimmäinen netflix sarja ovat tulossa suomeen jossain vaiheessa tänä vuonna keikka on muutettu 2 päiväiseksi loppuun pojat enkuks se on siis se koko sarja enkkuu
suk... 5 (yhistyy tohon 7+5+4)
sm 8+6 vii rei
bri.. ko.. 13 ja 9eläin ja se puusto siel

FAST:
ä.. t.. p.. k.. 5+5+9+7+11
D.K 5+2+5

PALIKKA:
pääsanasta 11
lap.. 8 ja 6
ver.. 12
id.. 6
rak... 5 ja 5+5+6
ed... 4+5+3 ja 6+7
par.. 14+10
kää... 7+6
 
kiitti lamp ja tsirp vinkeistä...

mutta mutta se alotusruudun D.K. 5+2+5 ei auennu millään eikä palikka ruudun rak. jatkot (mitkä ihmeen tornit?) ton varmaan saisin että saisin sille kää... 7+6 vastasanan ja sen par.. 14+10 auki ku niitä noissa vinkeissä pyydettiin käyttämään
 
Tsirp harmaana
kiitti lamp ja tsirp vinkeistä...
siellä on netissä kaksi kirjoitusmuotoo tää on se suomen kielinen väännös tr... ja sk..f
mutta mutta se alotusruudun D.K. 5+2+5 ei auennu millään eikä palikka ruudun rak. jatkot (mitkä ihmeen tornit?)ne joita ei enää !!!!! terrosristit ton varmaan saisin että saisin sille kää... 7+6 vastasanan ja sen par.. 14+10 auki ku niitä noissa vinkeissä pyydettiin käyttämään
 
tsirp harmaana
Ei ole tottta! Saan rajasanat, mutta viereinen ruutu ei aukea??? Nyt loppu tämä rellu tähän!!!
kuten vastasin tenolle mulla kaikki auki onkohan joku bugi jostain laitatko mulle sen kohdan katon omastani mikä sana siellä on sellaine mulla puuttuu enää pari sanaa koko rellusta:):) kerrankin 1 mutta mulla on keski ruudussa sellainen ihmeellinen etten varmaan ees saakkaan en vaan ymmärrä sitä
 
kuten vastasin tenolle mulla kaikki auki onkohan joku bugi jostain laitatko mulle sen kohdan katon omastani mikä sana siellä on sellaine mulla puuttuu enää pari sanaa koko rellusta:):) kerrankin 1 mutta mulla on keski ruudussa sellainen ihmeellinen etten varmaan ees saakkaan en vaan ymmärrä sitä
Terppa "tsirp! Vinkkiesi ansiosta löysin sen FaF-ruudussa Tuuren biisin sanat ja luulin pääseväni siitä oikealle, mutta ruutu ei vaan auennut ja muita rajasanoja siinä ei ole. En ymmärrä! Samoin PALIKKA-ruudussa keksin rajalla H-V:n ja luulin pääseväni siitä vasemmalle, mutta kas kummaa, ruutu ei auennut!

H-V:sta alas 5 3 puuttuu, mutta en enää usko, etää sekään mitään avaa.. Voi rähmä sentään tätä rellua!

Sellainen ihmeellinen &puolipistejuttu oli taannoin VR:n rellussa ja sehän ei sinne kuulunut ja se korjattiin. Samanlainen ilmestyi myös 41-relluun ja epäilen, ettei se kuulu sinnekään. Jotain mystistä lie tapahtunut, mutta ei se mitään. Tää on vaan peliä :)
 
vierailija
Terppa "tsirp! Vinkkiesi ansiosta löysin sen FaF-ruudussa Tuuren biisin sanat ja luulin pääseväni siitä oikealle, mutta ruutu ei vaan auennut ja muita rajasanoja siinä ei ole. En ymmärrä! Samoin PALIKKA-ruudussa keksin rajalla H-V:n ja luulin pääseväni siitä vasemmalle, mutta kas kummaa, ruutu ei auennut! menee vasemmalta yli ja alhaalta
annanpa vinkkii
v,, d....l jatko se hepalla ratastava hemmo jolla vauvanväline suussa ei se jolla on haarniska vaan tu...s....i
sit se haarniska hemmo oho ei pääsekkään ku alas
päin
sulla on varmaan se ty gi siitä vauva poika englaniks 'siitä sit loppu
ja siitä james deanin elokuva jota jo aiemmin vihjasin n---i k------nen ja sit toi henkilö
se elokuva jossa esintyy se ensimmäisten ihmisten paikka e--- siitä vas se paikka par.. jatko
geo..t... on siis malesiassa
alusta saa sen toisen rajasanan alkaa ruo,, siitä jatko
hampurilaispaikka bur... k... siitä sit sellainen onkohan pirtelö oikee sana alkaa sm.... k... sitten OOT JÄÄELÖ RUUDUSS SIELT PÄÄSEE OIK ALHAALTA SEUR RUUTUUN


H-V:sta alas 5 3 MIS RUUDUS TÄÄ ON puuttuu, mutta en enää usko, etää sekään mitään avaa.. Voi rähmä sentään tätä rellua!
PALIKASTA PÄÄSEE alspäin rak.pal
sit rak.. siit 5 tö--- jatkuu samalta kuulostavalta sanalta alkaa ärrällä siit se a t ja sen wikistä löysin jatkon siitä se räppäri ja 3 osainen rajasana alkaa J.. JA OOT RUUDUSSA
Oh, uppi-duu. Mä haluun aivot sun.. TOIVOTTAVASTI PÄÄSET ETTIÄ PÄIN
Sellainen ihmeellinen &puolipistejuttu oli taannoin VR:n rellussa ja sehän ei sinne kuulunut ja se korjattiin. Samanlainen ilmestyi myös 41-relluun ja epäilen, ettei se kuulu sinnekään. Jotain mystistä lie tapahtunut, mutta ei se mitään. Tää on vaan peliä :)
 
vierailija
Terppa "tsirp! Vinkkiesi ansiosta löysin sen FaF-ruudussa Tuuren biisin sanat ja luulin pääseväni siitä oikealle, mutta ruutu ei vaan auennut ja muita rajasanoja siinä ei ole. En ymmärrä! Samoin PALIKKA-ruudussa keksin rajalla H-V:n ja luulin pääseväni siitä vasemmalle, mutta kas kummaa, ruutu ei auennut!

H-V:sta alas 5 3 puuttuu, mutta en enää usko, etää sekään mitään avaa.. Voi rähmä sentään tätä rellua!

Sellainen ihmeellinen &puolipistejuttu oli taannoin VR:n rellussa ja sehän ei sinne kuulunut ja se korjattiin. Samanlainen ilmestyi myös 41-relluun ja epäilen, ettei se kuulu sinnekään. Jotain mystistä lie tapahtunut, mutta ei se mitään. Tää on vaan peliä :)
 
TSIRP HARMAAN
ok ok ok
ok 1 ok
ok ok ok

KYLLÄ SE RATKEE KU TAHKOO kuten näet mulla puuttu vaan se omituinen sana

käyn välillä koneella tää päivä kerkeen vasta illalla ku työt haittaa ja huomenna ehin vasta illalla:)
 

Yhteistyössä