relaatio 70

Pelaaja taas täällä
Nyt puuttuisi enää yhdestä ruudusta isompi alue. Jos sinne saisi vinkkejä.

YLEISURHEILU:
mie 7+11+4
ai 10+6

Lisäksi tosi monesta ruudusta puuttuu yksittäisiä sanoja.
Tuo jälkimminen on suomalainen, oli nytkin Pekingissä.

Olisko se Urh... 13 yläoikealle. Vinkki oli että sketsisarjan sketsi, mutta eipä sellaista ole löytynyt.

Entäpä Olu.. 4

Ja se Mie. 5+11 olisi kanssa kiva.
 
Tuo jälkimminen on suomalainen, oli nytkin Pekingissä.

Olisko se Urh... 13 yläoikealle. Vinkki oli että sketsisarjan sketsi, mutta eipä sellaista ole löytynyt. vastasanalla saat ton kyllä helpommin

Entäpä Olu.. 4 suomalainen vai se vilja

Ja se Mie. 5+11 olisi kanssa kiva. tää on kyl aika vaikee saada ilman vastasanaa, mut on erään suomalaisen naisartistin mie... otsikoissa ikäeron vuoksi
 
???
onko sulla noita mun uupeloita (eka viesti)?
Just sain itsekin sen leffan ja sitä kautta loput siitä ruudusta ja olin tulossa sanomaan etten kaipaa enää vinkkiä, mut kiitos. :)

Ei valitettavasti oo niitä sun puutteita, mut jollainhan on kaikki sanat, eli joku tietää. Ellei sitten tekijä pelannut testimielessä läpi

Tässä on mun loput puutteet:

ITÄVALTA:
hol 9+10

MARGARET:
ap 9

RUBINSTEIN:
kau 14 (tiedän mitä se vastasana teki ja siihen kai liittyy, mut en keksi sanaa jossa olisi sopiva määrä kirjaimia)

HUONE:
sat 17

HURRIGANES:
ved 10

PARATIISI:
tar 9+12 (onko se tar ekassa vai tokassa sanassa?)

STUDIO JULMAHUVI:
vin 7
 
Pelaaja taas kerran
Keskussanasta ylös 10 ja yhdistyy 5 joka yhdistyy Varp... --- kun googlaa ara ja keskussana, niin pitäisi kyllä heti löytyä mistä on kyse, suomalaista muotoilua

Joo, googlattu on ja luettu useita sivuja (koska se tuntui heti oikealta kun tuonne eilen pääsin), mutta ei löydy tuollaista sanaa...
 
???
Keskussanasta ylös 10 ja yhdistyy 5 joka yhdistyy Varp... --- kun googlaa ara ja keskussana, niin pitäisi kyllä heti löytyä mistä on kyse, suomalaista muotoilua

Joo, googlattu on ja luettu useita sivuja (koska se tuntui heti oikealta kun tuonne eilen pääsin), mutta ei löydy tuollaista sanaa...
Jos etsit sen pääsanan esim. sieltä ara:n sivuilta, niin siellä lukee valikoissa tää haettu sana suoraan, tai siinä sivun osoitteessakin
 
???
Kiitti! Olin kokeillut sitä kirjastojuttua, mutta monikossa, kuten sen googlella bongasin enkä tajunnut muuttaa yksikköön. Niin lähellä, mutta niin kaukana! :D

Se sal on siitä lähellä olevasta leffasta tehty dokkari, löytyy ainakin imdb:stä sen näyttelijän nimen alta.

Sitä vie-kohtaa en löydä?
 
vierailija
Ennenvanhaan kun tuli uusi rellu, niin tässä vaiheessa olisi jo kummenensivuinen keskustelu..nyt kun tulee uusia relluja niin usein niin kukaan ei vissiin jaksa enää tehdä.

Mulla puuttuu siis vaikka mitä ja kohta ilmeisesti osalla on valmis ja vinkit loppuu.

MARGARET:
pääsanasta 8+6 ja 9+8 ( on vain that..)

TABU
ryhm...11

PRESIDENTTI
mnin..sill...17

Näiden avulla ehkä pääsisin loppuihin suljettuihin ruutuihin
 

Yhteistyössä