relaatio 79

  • Viestiketjun aloittaja sannisanni
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saiis mitä nuo Juice sanat on ? sillä ei oo yhtää biisiä jossa ? tai -
Tää on ihan liian vaikee
Kun yhden sanan saat, niin jatkon löytäminen mahdotonta. esim Bulat O, kuinka joku sen löysi? käsittämätöntä. Ja se jatko 5 on tietekin hukassa kun ko. hemmosta oli niin lyhyt wiki ja en enkun kielistä jaksa alata selaan.
 
Pelaaja taas harmaana
esim Bulat O, kuinka joku sen löysi? käsittämätöntä. Ja se jatko 5 on tietekin hukassa kun ko. hemmosta oli niin lyhyt wiki ja en enkun kielistä jaksa alata selaan.
Itse asiassa löysin sen saatuani ensin sen 5, joka tarkoittaa tietynlaista laulajaa (esim. Asterixissa) ja googlaamalla sen sain sitten tuo B O jostain hakutuloksesta. Eli ihan meni arpomalla.

Niitä Juiceja minäkin ihmettelen, muun muassa siis, koska tässä on kyllä todella näköjään yritetty tehdä sanoista hankalasti löydettäviä. Eikä siinä mitään, saahan niin olla, mutta ei tätä kovin kauan jaksa tahkota kerrallaan kun sana tai kaksi löytyy ja sitten tulee taas piiiiiitkä tauko ennen seuraavan löytymistä.
 
vierailija
Itse asiassa löysin sen saatuani ensin sen 5, joka tarkoittaa tietynlaista laulajaa (esim. Asterixissa) ja googlaamalla sen sain sitten tuo B O jostain hakutuloksesta. Eli ihan meni arpomalla.

Niitä Juiceja minäkin ihmettelen, muun muassa siis, koska tässä on kyllä todella näköjään yritetty tehdä sanoista hankalasti löydettäviä. Eikä siinä mitään, saahan niin olla, mutta ei tätä kovin kauan jaksa tahkota kerrallaan kun sana tai kaksi löytyy ja sitten tulee taas piiiiiitkä tauko ennen seuraavan löytymistä.
nimenomaan näin. Mä en enää jaksa. Aina kun yksi sana aukee niin seuraavaan on ihan mahdoton löytää yhtään mitään. Tahallaan varmaan yritetty löytää sanoja joita pitää etsiä ja etsiaä. ja tosiaan, Juicella ei ole yhtään ? loppuvaa biisiä eikä koko "suomen pisimmässä wikissä" ole yhtään ? loppuvaa sanaa. Ja entäs se albumin nimi 4+5. sen sain mutta jatko taas on jotain ihan muuta ( ei albumin biisi eikä googlellakaan löydä mitään)

Ja miten hitossa tuo BO liittyy mihinkään laulamiseen??? voi luoja
 
Ruutuja auki 13 ja hidasta on. Täällä kysellään pääasiassa vain ruuduista jotka eivät ole minulla auki.

ELi jos saisi apuja noihin ruutuihin pääsemiseksi, siis sanoja joista uusiin ruutuihin pääsisi. Sillä lailla voisi aina sitten päästä takaisin aukomaan edellisten solmukohtia.

KYYKKU
Mök..p.. 11 ja 8

BAYWATCH
Vai 6
Lin 7 ja 4+6

KOUKKU
Kä..ty. 5 ja 7
Kap... Kou... 4+6+5+8+4

VAUVA
Ba 6+6
Ba.. bl.. 5+5
Äi...pa.. 10 ja 14 yhdistyy alkusanaan

JUHLAT
puuttuu alkusanastakin paljon, mutta
Vir 3+6+7 (kävin koko listan läpi, mutta ei löytynyt)
Alkusanast 18+6 vinkki oli suomalaisen huumoriryhmän elokuva, mutta en ole sellaista mistään löytänyt
Hir 5 ja vliviivallinen 19
Enkä ole sitåä HAll 6 monsteriakaan keksinyt

POLITTINEN LAULULIIKE
Pol 18 rajasana, ja ne muut Pol lähtevät 8+2+13 ja 11

GREASE
F G rajasana 12
S C 5 ja 5 eivät mistään löydy
Pun 5
Sin 11+2
SAl 8 ja 10

POSSU
Sat 9+2+8
Alkusanasta alaspäin menevät

TALOUS
Rub 6+6
Maf 7

JALKAPALLO
Alotussanasta kaikki oikealle päin menevät
C di t c 5+7
Cas 8

Näiden ulkopuolella olevat ruudut ovat siis kiinni, joten jos näillä pääsisi eteenpäin. Sanoja on 205 ja sijoitus niin heikko, että tunnen itseni todella tyhmäksi. :)
 
rockmam
Ruutuja auki 13 ja hidasta on. Täällä kysellään pääasiassa vain ruuduista jotka eivät ole minulla auki.

ELi jos saisi apuja noihin ruutuihin pääsemiseksi, siis sanoja joista uusiin ruutuihin pääsisi. Sillä lailla voisi aina sitten päästä takaisin aukomaan edellisten solmukohtia.

KYYKKU
Mök..p.. 11 ja 8

BAYWATCH
Vai 6
Lin 7 ja 4+6

KOUKKU
Kä..ty. 5 ja 7
Kap... Kou... 4+6+5+8+4

VAUVA
Ba 6+6
Ba.. bl.. 5+5
Äi...pa.. 10 ja 14 yhdistyy alkusanaan

JUHLAT
puuttuu alkusanastakin paljon, mutta
Vir 3+6+7 (kävin koko listan läpi, mutta ei löytynyt)
Alkusanast 18+6 vinkki oli suomalaisen huumoriryhmän elokuva, mutta en ole sellaista mistään löytänyt
Hir 5 ja vliviivallinen 19
Enkä ole sitåä HAll 6 monsteriakaan keksinyt

POLITTINEN LAULULIIKE
Pol 18 rajasana, ja ne muut Pol lähtevät 8+2+13 ja 11

GREASE
F G rajasana 12
S C 5 ja 5 eivät mistään löydy
Pun 5
Sin 11+2
SAl 8 ja 10

POSSU
Sat 9+2+8
Alkusanasta alaspäin menevät

TALOUS
Rub 6+6
Maf 7

JALKAPALLO
Alotussanasta kaikki oikealle päin menevät
C di t c 5+7
Cas 8

Näiden ulkopuolella olevat ruudut ovat siis kiinni, joten jos näillä pääsisi eteenpäin. Sanoja on 205 ja sijoitus niin heikko, että tunnen itseni todella tyhmäksi. :)
Älä viitti, mulla on kakis ruutua auki ja 18 sanaa.
Ja olen sentään useimmissa relluissa 5 parhaan joukossa ja olen joskus ollut ensimmäisenäkin..
 
???
Minä taas löysin sen B.O:n ihan helposti katsomalla kirjailijalistaa ja etsimällä sillä erikoismerkillä. :)

Juicessa kysymysmerkillinen on kappale ja väliviivallinen on sininen sana siinä wikissä.
 
???
Ruutuja auki 13 ja hidasta on. Täällä kysellään pääasiassa vain ruuduista jotka eivät ole minulla auki.

ELi jos saisi apuja noihin ruutuihin pääsemiseksi, siis sanoja joista uusiin ruutuihin pääsisi. Sillä lailla voisi aina sitten päästä takaisin aukomaan edellisten solmukohtia.

KYYKKU
Mök..p.. 11 ja 8

BAYWATCH
Vai 6 --- kun menee naimisiin saa kaupanpäälliseksi tällaisen
Lin 7 ja 4+6

KOUKKU
Kä..ty. 5 ja 7
Kap... Kou... 4+6+5+8+4

VAUVA
Ba 6+6 --- laulaja
Ba.. bl.. 5+5
Äi...pa.. 10 ja 14 yhdistyy alkusanaan

JUHLAT
puuttuu alkusanastakin paljon, mutta
Vir 3+6+7 (kävin koko listan läpi, mutta ei löytynyt)
Alkusanast 18+6 vinkki oli suomalaisen huumoriryhmän elokuva, mutta en ole sellaista mistään löytänyt --- virallisia tyyppejä
Hir 5 ja vliviivallinen 19
Enkä ole sitåä HAll 6 monsteriakaan keksinyt --- yleensä kirjoitetaan suomessa viidellä kirjaimella

POLITTINEN LAULULIIKE
Pol 18 rajasana, ja ne muut Pol lähtevät 8+2+13 ja 11 --- rajasana liittyy vaikka kieltolakiin

GREASE
F G rajasana 12
S C 5 ja 5 eivät mistään löydy --- toinen on elokuva
Pun 5 --- tää liittyy yhteen vuodenaikaan tai juhlaan
Sin 11+2 --- laulun nimi, alkaa sin
SAl 8 ja 10 --- 8 = mitä se voi aiheuttaa

POSSU
Sat 9+2+8 --- siitä on piirrosleffakin
Alkusanasta alaspäin menevät --- molemmt on tv:stä tuttuja, 4+5 lapsille ja se toinen vähän vanhemmille

TALOUS
Rub 6+6
Maf 7

JALKAPALLO
Alotussanasta kaikki oikealle päin menevät
C di t c 5+7 --- yksi tällainen, nimi siis
Cas 8

Näiden ulkopuolella olevat ruudut ovat siis kiinni, joten jos näillä pääsisi eteenpäin. Sanoja on 205 ja sijoitus niin heikko, että tunnen itseni todella tyhmäksi. :)
 
vierailija
Ruutuja auki 13 ja hidasta on. Täällä kysellään pääasiassa vain ruuduista jotka eivät ole minulla auki.

ELi jos saisi apuja noihin ruutuihin pääsemiseksi, siis sanoja joista uusiin ruutuihin pääsisi. Sillä lailla voisi aina sitten päästä takaisin aukomaan edellisten solmukohtia.

KYYKKU
Mök..p.. 11 ja 8 11 tulee loppuun toi m...., ei liity tuohon p... sanaan mitenkään.

BAYWATCH
Vai 6
Lin 7 ja 4+6

KOUKKU
Kä..ty. 5 ja 7
Kap... Kou... 4+6+5+8+4 Tätä on turhaa etsiä, "lontoota", löytyy toista kautta.

VAUVA
Ba 6+6 Laulaja
Ba.. bl.. 5+5
Äi...pa.. 10 ja 14 yhdistyy alkusanaan 10, asia joka sieltä löytyy

JUHLAT
puuttuu alkusanastakin paljon, mutta
Vir 3+6+7 (kävin koko listan läpi, mutta ei löytynyt) Muistaakseni ei löydy vikistä, vaan jostain vir... listasta, jonka googlella löysin
Alkusanast 18+6 vinkki oli suomalaisen huumoriryhmän elokuva, mutta en ole sellaista mistään löytänyt
Hir 5 ja vliviivallinen 19
Enkä ole sitåä HAll 6 monsteriakaan keksinyt

POLITTINEN LAULULIIKE
Pol 18 rajasana, ja ne muut Pol lähtevät 8+2+13 ja 11

GREASE
F G rajasana 12
S C 5 ja 5 eivät mistään löydy
Pun 5 Tämä liittyy vahvasti erääseen, joka on kohta tulossa. Sitä kautta saat ehkä sin.... myös.
Sin 11+2
SAl 8 ja 10

POSSU
Sat 9+2+8
Alkusanasta alaspäin menevät

TALOUS
Rub 6+6
Maf 7

JALKAPALLO
Alotussanasta kaikki oikealle päin menevät
C di t c 5+7
Cas 8

Näiden ulkopuolella olevat ruudut ovat siis kiinni, joten jos näillä pääsisi eteenpäin. Sanoja on 205 ja sijoitus niin heikko, että tunnen itseni todella tyhmäksi. :)
Tässä nyt jotain.
 
vierailija
Ruutuja auki 13 ja hidasta on. Täällä kysellään pääasiassa vain ruuduista jotka eivät ole minulla auki.

ELi jos saisi apuja noihin ruutuihin pääsemiseksi, siis sanoja joista uusiin ruutuihin pääsisi. Sillä lailla voisi aina sitten päästä takaisin aukomaan edellisten solmukohtia.

KYYKKU
Mök..p.. 11 ja 8 eteen isoäiti ja sit toi mök

BAYWATCH
Vai 6 puolison isän vai
Lin 7 ja 4+6

KOUKKU
Kä..ty. 5 ja 7
Kap... Kou... 4+6+5+8+4

VAUVA
Ba 6+6
Ba.. bl.. 5+5
Äi...pa.. 10 ja 14 yhdistyy alkusanaan

JUHLAT
puuttuu alkusanastakin paljon, mutta
Vir 3+6+7 (kävin koko listan läpi, mutta ei löytynyt) laulettiin Titanicilla, vanha nimi
Alkusanast 18+6 vinkki oli suomalaisen huumoriryhmän elokuva, mutta en ole sellaista mistään löytänyt
Hir 5 ja vliviivallinen 19 väliviivallinen on animaatio, jossa toi hir... vähän eri sanalla
Enkä ole sitåä HAll 6 monsteriakaan keksinyt

POLITTINEN LAULULIIKE
Pol 18 rajasana, ja ne muut Pol lähtevät 8+2+13 ja 11

GREASE
F G rajasana 12
S C 5 ja 5 eivät mistään löydy
Pun 5
Sin 11+2
SAl 8 ja 10

POSSU
Sat 9+2+8
Alkusanasta alaspäin menevät

TALOUS
Rub 6+6 yhtye, jolla on tän niminen hitti
Maf 7

JALKAPALLO
Alotussanasta kaikki oikealle päin menevät
C di t c 5+7 enkkuwikistä tittelin haltija
Cas 8

Näiden ulkopuolella olevat ruudut ovat siis kiinni, joten jos näillä pääsisi eteenpäin. Sanoja on 205 ja sijoitus niin heikko, että tunnen itseni todella tyhmäksi. :)
Mulla oli muutama
 
SSTT
Listaan nyt jotain puuttuvia, joihin voisin ottaa neuvoja, ja joilla kuvittelisin pääseväni vähän edes etenemään.

Talous
16 pääsanasta
ra.. 9
ra..p... 4
ru... 8 ja 5+13
S... B...... 4

James
10 pääsanasta
M... D... 4+5
An.. 4+3
E........S.... 9+6
No... 5+6 ja 14
Hi.. 5
oo..... 2+5

Runotyttö
10 ja 5+12 ja 4+3 pääsanasta
Se... 8
viereisen ruudun j... lähtevä 9, joka tulee tähän ruutuun
M... 5+8
K.... 8+3+6+6
 

Yhteistyössä