Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
jos taas pitkästä aikaa kyselisi jelppiä, vielä on ruutuja kiinni ja noin puolet sanoista vielä puuttuu, aloitetaan vaikka, olen tahkonut tätä silloin tällöin ja vihjeitäkin lukaissut läpi tasaiseen mutta ei vaan meinaa aueta..
NUMEROT
av.. 5

FLEETWOOD MAC
mo.. 5+6
kr.. 17
pääsanasta 5+4
ste.. 6+1 ja 8+5
pa.. 9+4
 
???
jos taas pitkästä aikaa kyselisi jelppiä, vielä on ruutuja kiinni ja noin puolet sanoista vielä puuttuu, aloitetaan vaikka, olen tahkonut tätä silloin tällöin ja vihjeitäkin lukaissut läpi tasaiseen mutta ei vaan meinaa aueta..
NUMEROT
av.. 5 --- mulle ei oo ihan selvää mikä tää sana on, mut kai jonkinlainen av. Vastasanalla löytyy wikistä

FLEETWOOD MAC
mo.. 5+6 --- alkuun väri
kr.. 17 --- sairaus joka alkaa kry
pääsanasta 5+4 --- kappaleen nimi, kannattaa katsoa enkkuwikin discography-kohta muistaakseni suomiwikissä ei ollut ollenkaan. Ja tää sana ainakaan mulla ei meinannut millään mennä vaikka kirjoitin sanaa oikein
ste.. 6+1 ja 8+5 --- vinkiksi molempiin, että ste on myös kappaleen nimi
pa.. 9+4 --- ennustava eläin
 
  • Tykkää
Reactions: umayya_1
ZuZu vierailija
jos taas pitkästä aikaa kyselisi jelppiä, vielä on ruutuja kiinni ja noin puolet sanoista vielä puuttuu, aloitetaan vaikka, olen tahkonut tätä silloin tällöin ja vihjeitäkin lukaissut läpi tasaiseen mutta ei vaan meinaa aueta..
NUMEROT
av.. 5 - yksi pääjumalan av

FLEETWOOD MAC
mo.. 5+6 - väri eteen
kr.. 17 - sairaus
pääsanasta 5+4 - laulu (löytyy enkkuwikin luokkasivuilta)
ste.. 6+1 - artisti ja 8+5 levy
pa.. 9+4 - televisiosarjan hahmo
 
  • Tykkää
Reactions: umayya_1
ZuZu vierailija
Jos taas yrittäisi ruutu kerralaan edetä..

FLEETWOOD MAC (1.9)
ve.. 10+5 - kun kaikki osat vaihdetaan uusiin, niin onko se enää sama ja
12 - ammattikäytössä oleva (kumpaisessakaan ei ole tuota ve-sanaa itsessään)
te.. 6 - idemmässä päin käytetty nimitys

AMANI (1.8)
ur.. 7 erikoismerkillä - jalkapalloija
fa.. 14ja siitä 6+5, sen vastasana on - televisiossa (lajityyppi) ja myöskin siellä
kro.. 8+2+4 - pelihahmo
mo.. ja ko.. 16 - uskonto
st.. fi.. 5 - hahmo
Jälleen omia puutteita
Hulk (7,1)
dev 10 ja 13+3

Rikossarja (7,4)
Lor 5+5
mes 3+4
enk 5+12+2+3
jak 4+8
 
ZuZu vierailija
Kiitokset, vähitellen edistyy!
Pitäisi näköjään vaan jaksaa kokeille niitä samoja, mitä on aikaisemmin varmuudella yrittänyt, taaskin upposi useampi sellainen, mikä ei ole mennyt aikaisemmalla
useammalla yrittämisellä :mad: Vähänkö turhauttaa tuollainen.
 
Kiitokset, vähitellen edistyy!
Pitäisi näköjään vaan jaksaa kokeille niitä samoja, mitä on aikaisemmin varmuudella yrittänyt, taaskin upposi useampi sellainen, mikä ei ole mennyt aikaisemmalla
useammalla yrittämisellä :mad: Vähänkö turhauttaa tuollainen.
joo ei mitään ärsyttävämpää...
ja mua on alkanut tuo koko marvel tökkiä pahemman kerran :D
mut periksikään ei voi antaa..
 
ZuZu vierailija
Taidan unohtaa nuo kaksi ruutua hetkeksi, jos vaikka Triffidejä (1.7):
sha.. kaikki 7 ja rajalla 8 - hahmo, paikka ja puu, tuo 8 on hahmon rotu

jerry cotton (1.6.)
oikealla rajalla se 8 - katso mitä google näyttää kuvissaan ;)
vasen reuna is.. 4+5 - kirja ja siitä 4+5 näyttelijä (ja sen kirjan kirjoittaja), oli viime vuonna lööpeissä syytteistään
 
kiitos zuzu, tosin olen kahlannut noita sha.. juttuja läpi jo iät ja ajat ja ei vaan enää sytytä, 2 niistä jäi vielä uupumaan..
tuosta triffideistä näytti uupuvan vielä mo.. ki.. 4+2+6 ja ei mene se kaikkein ilmeisin, liekö väärin vai pitääkö vaan tahkoa lisää..
 
???
kiitos zuzu, tosin olen kahlannut noita sha.. juttuja läpi jo iät ja ajat ja ei vaan enää sytytä, 2 niistä jäi vielä uupumaan..
tuosta triffideistä näytti uupuvan vielä mo.. ki.. 4+2+6 ja ei mene se kaikkein ilmeisin, liekö väärin vai pitääkö vaan tahkoa lisää..
Mo ki:n vastaus löytyy siitä reunalaatikosta wikissä.

Mitkä kaksi sulla jäi sha:sta puuttumaan? Se ihan oikeassa reunassa oleva löytyy sarjan kuvauksesta hbo nordicin sivulta, on se maailma mihin sijoittuu tms. Hahmoja kannattaa metsästää imdb:stä.
 
Mo ki:n vastaus löytyy siitä reunalaatikosta wikissä.

Mitkä kaksi sulla jäi sha:sta puuttumaan? Se ihan oikeassa reunassa oleva löytyy sarjan kuvauksesta hbo nordicin sivulta, on se maailma mihin sijoittuu tms. Hahmoja kannattaa metsästää imdb:stä.
noniin, nyt löyti, kiitos rautalangasta.. :)
vielä jäi uupumaan kri.. 14 oikealla rajalla, on siellä vastakkaisessa ruudussa tyhjää juuri tuossa kohdin..

Monopolissa alavasemmalle pääsanasta 9, jos vaikka sitten alkaisi aueta sekin ruutu loppuun..
 
???
noniin, nyt löyti, kiitos rautalangasta.. :)
vielä jäi uupumaan kri.. 14 oikealla rajalla, on siellä vastakkaisessa ruudussa tyhjää juuri tuossa kohdin..

Monopolissa alavasemmalle pääsanasta 9, jos vaikka sitten alkaisi aueta sekin ruutu loppuun..
Toi kri onkin vaikea... Mä taisin saada sen vahingossa kun kirjoitin yhtä wikin ehdottamaa kri-alkuista sanaa, jossa on yksi kirjain liian vähän. Se on kuitenkin siis joku tällanen huuhaahomma, erityisihminen tms.

Monopolin alavasemmalle liittyy peliin, sen wikistä löytyy.
 
  • Tykkää
Reactions: umayya_1
mistähän ton kri.. jatkoja pitäisi alkaa etsiä..?
Ja tuosta ruudusta puuttuu myös
mo.. ja ko.. välissä 16
st.. fi.. 5
se fa.. 14 edelleen
kro.. 8+2+4
ur.. 7
tietäisi edes mistä alkaisi etsiä, tuntuu että olen jo kaiken mahdollisen kahlannut läpi, tätäkin ketjua tahkon ties monennen kerran läpi :D
 
vierailija
Pitkän aikaa olen ihmetelly eräitä kohtia, joita ei tunnu mistään löytyvän. Onkohan nöissä taas kehitelty joitain onia juttuja.

Keksijät 9,10
A E - yht 9+6

James Cameron 10,10
bis 8
R C C 7+7

Mainostoimisto 10,9
S & S vasemmalle 7+7
C S 7+6

PMMP 10,8
J F K sala 12 ja 10 yläoikealle

Mars 10,1
Make 4+5+4+2+2

Poikabändit 9,4
West - B B 11

Dublin 9,8
Kar - Nau 10 ja siitä 5 yhdistyy Pien

Mikki Hiiren kerhotalo 9,9
M H 5+5+2+6+5
Max 3+21
Pal 11 ja 8+6

Ja nämä siis ainoastaan alarivien ihmeellisimmät, jotka saavat miettimään että mistähäb tekijät ovat ne hakeneet ja mistä ihmeestä ratkojat ne keksivät.
 
???
mistähän ton kri.. jatkoja pitäisi alkaa etsiä..? --- http://hidastaelamaa.fi/2014/06/ajatuksia-ajasta-tahti-ihmisista/
Ja tuosta ruudusta puuttuu myös
mo.. ja ko.. välissä 16 --- uskonto
st.. fi.. 5 --- hahmo
se fa.. 14 edelleen --- kymppitonnikin on sellainen
kro.. 8+2+4 --- tosta st fi:n jatkosta saat apuja
ur.. 7 --- jalkapalloilija
tietäisi edes mistä alkaisi etsiä, tuntuu että olen jo kaiken mahdollisen kahlannut läpi, tätäkin ketjua tahkon ties monennen kerran läpi :D
 
  • Tykkää
Reactions: umayya_1

Yhteistyössä