Rengasliina

Onko se niin helppo ja vaivaton ja hyvä mitä kirjotetaan? Kokemuksia nyt kaipailen!!!! Mulla on pitkä tavallinen liina jota en juurikaan käyttäny... Oisko rengasliina todellakin helpompi? Voiko sitä käyttää näin talviaikaan takin päällä esim kauppareissulla, onko se hankala toppatakin päällä?
Tammivauva syntymässä ja pitäs keksiä jotain helpompaa kuletusta vauvalle kuin kaukalo tms ku on jo kaks taaperoa juoksemassa jaloissa :D

:wave: :attn: :wave: :flower:
 
Mörkö71
Moi!
Meillä ei oppinut kumpikaan lapsi (enkä minä) rengasliinan käyttäjäksi. Sen sijaan rintareppu toimi jälkimmäisen kanssa hyvin. Varmasti liinan käyttäjillä on päinvastaisia kokemuksia, joten kannustan kuitenkin kokeilemaan!
 
Itse olen havainnut rengasliinan hyväksi hiukan isommalla vauvalle, noin puolivuotiaasta eteenpäin, ja nimenomaan lonkalla kannettaessa. Ihan pienellä vauvalla en osaisi käyttää. Tai kuopuksen kanssa piti harjoitella, mutta hänestä tulikin lonkkalastavauva, eikä kehtoasennossa voinut kantaa.

Pienen vauvan kanssa tykkäsin itse pitkästä trikooliinasta, siellä vauva kulkee mukana kuin huomaamatta, ja isompaakin lasta voi samalla nostella esim. kärryihin istumaan. Puin liinan kotona sisävaatteiden alle, ja kauppaan mennessä nostin vauvan autosta liinaan. Varsinkin turvakaukalopussin kanssa tämä oli kätevää, sillä vauva oli kaukalossa pussin sisällä lähes sisävaatteissa, eikä hänelle tullut kuuma liinassakaan.

Pyydä joltain lainaksi rengasliina tai kantopussi, tai käy jonkun jälleenmyyjän luona koittamassa! Toivottavasti löydät sopivan ratkaisun!
 
Meillä on kans rintareppu jossa esikoinen viihtyi tosi hyvin! Toinen sit ei siinäkään niinku ei pitkässä liinassakaan... Ja molemmat on edelleen kaapissa odottamassa käyttäjää... Tuo liina vaan on puuvillasta ja oonkin kuullu et trikooliina ois parempi. Ei vaan kehtaa ostaa semmostakin jos jää käyttämättä niinku tuo eka.
Asutaan niin pienellä paikkakunnalla ettei täällä myydä liinoja, ei siis päästä sovittelemaan minnekään

Mut lisää kokemuksia??? :attn:
 

Yhteistyössä