Rokotusvastaiset pelaavat venäläistä rulettia lastensa hengellä ja terveydellä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On kuollut viimekin aikoina mm pieniä vauvoja jotka eivät ole ehtineet saada rokotetta. Kaltaistesi lapset kantavat juuri näitä tappavia bakteereita ja osallistut vauvan murhaan samalla. Kyllähän niitä on vähän, koska kaltaisiasi idioottejakin on onneksi hyvin vähän! Minä miettisin uudestaan uusien rokotteiden kohdalla tottakai, mutta perus jo pitkään käytössä olevat rokotteet pitäisi jokaiselle lapselle laittaa vanhempien vastusteluista huolimatta. Toivottavasti ymmärrätte pysyä kaukana pienistä vauvoista ja julkisista paikoista joista saatte tautiset lapsenne levittämään muinaissairauksia. Mutta hei, onneksi annat luonnonvalinnan viedä lapsesi sekä toisen vauvan, toivottavasti on ylpeä olo. Olet varmaan sitäkin mieltä että jos ketään ei Suomessa rokotettaisiin mihinkään, olisi tällä hetkellä vähemmän kuolleita ja vaurioituneita? :D vahvistapa tämä niin saan hyvät naurut.
Ei kannata provosoitua rokotevastaisten viesteistä. Itse olen oppinut jo aikoja sitten, ettei
tyhmien kanssa kannata keskustella, sillä se ei johda mihinkään.
 
vierailija
On kuollut viimekin aikoina mm pieniä vauvoja jotka eivät ole ehtineet saada rokotetta. Kaltaistesi lapset kantavat juuri näitä tappavia bakteereita ja osallistut vauvan murhaan samalla. Kyllähän niitä on vähän, koska kaltaisiasi idioottejakin on onneksi hyvin vähän! Minä miettisin uudestaan uusien rokotteiden kohdalla tottakai, mutta perus jo pitkään käytössä olevat rokotteet pitäisi jokaiselle lapselle laittaa vanhempien vastusteluista huolimatta. Toivottavasti ymmärrätte pysyä kaukana pienistä vauvoista ja julkisista paikoista joista saatte tautiset lapsenne levittämään muinaissairauksia. Mutta hei, onneksi annat luonnonvalinnan viedä lapsesi sekä toisen vauvan, toivottavasti on ylpeä olo. Olet varmaan sitäkin mieltä että jos ketään ei Suomessa rokotettaisiin mihinkään, olisi tällä hetkellä vähemmän kuolleita ja vaurioituneita? :D vahvistapa tämä niin saan hyvät naurut.
Ei kannata provosoitua rokotevastaisten viesteistä. Itse olen oppinut jo aikoja sitten, ettei
tyhmien kanssa kannata keskustella, sillä se ei johda mihinkään.
 
vierailija
On kuollut viimekin aikoina mm pieniä vauvoja jotka eivät ole ehtineet saada rokotetta. Kaltaistesi lapset kantavat juuri näitä tappavia bakteereita ja osallistut vauvan murhaan samalla. Kyllähän niitä on vähän, koska kaltaisiasi idioottejakin on onneksi hyvin vähän! Minä miettisin uudestaan uusien rokotteiden kohdalla tottakai, mutta perus jo pitkään käytössä olevat rokotteet pitäisi jokaiselle lapselle laittaa vanhempien vastusteluista huolimatta. Toivottavasti ymmärrätte pysyä kaukana pienistä vauvoista ja julkisista paikoista joista saatte tautiset lapsenne levittämään muinaissairauksia. Mutta hei, onneksi annat luonnonvalinnan viedä lapsesi sekä toisen vauvan, toivottavasti on ylpeä olo. Olet varmaan sitäkin mieltä että jos ketään ei Suomessa rokotettaisiin mihinkään, olisi tällä hetkellä vähemmän kuolleita ja vaurioituneita? :D vahvistapa tämä niin saan hyvät naurut.
En kommmentoi. Olen oppinut jo aikoja sitten, ettei
tyhmien kanssa kannata keskustella, sillä se ei johda mihinkään.
 
vierailija
Aivan. Tuskin yksikään lapsi on Suomessa kuollut koska ei ole saanut jotain rokotetta. Sen sijaan haittavaikutuksia, kuten narkolepsiaa rokotteista saaneita on tuhansia. Lisäksi emme tiedä mitä vaikutuksia milläkin rokotteella on perimään.
Miten tyhmä voikaan olla... vittu suomessa todellakin on kuollut lapsia paljon ennen kuin rokotukset yleistyi. Esmes mun isän sisko kuoli polioon... kannattas ottaa pää pois perseestä ja vähän tutkailla historiaa.
 
vierailija
Asiantuntijat: Papa-koe turha - jää seulonnassa historiaan
Lauantai 30.7.2016 klo 12.38

Suomessa tehdään liikaa Papa-kokeita. Esimerkiksi alle 25-vuotiailta otetaan rutiininomaisesti näytteitä, vaikka tämä on vastoin suosituksia.


    • Käypä hoito -suositukset huomauttavat, että nuorien naisten Papa-seuranta on usein turhaa.
    • Tästä huolimatta heiltä otetaan näytteitä esimerkiksi ehkäisyn aloittamisen yhteydessä.
    • Papilloomavirustulehduksen havaitsema HPV-testi saattaa olla Papa-seulontoja tehokkaampi keino ehkäistä kohdunkaulan syöpää.

(ALL OVER PRESS)
Papa-koetta käytetään nykyisin selvästi liikaa, kirjoittivat lääketieteen asiantuntijat Lääkärilehdessä keväämmällä.

Esimerkiksi alle 25-vuotiaiden henkilöiden ehkäisytablettien käytön aloittamisen ja seuraamisen ohessa rutiininomaisesti otettu testi on asiantuntijoiden mukaan tehotonta ja turhaa kohdunkaulan syövän ehkäisyssä.

Alle 25-vuotiaiden Papa-seurannat ovat lisäksi vastoin Käypä hoito -suosituksia, joiden mukaan seulontojen aloittaminen kyseisessä ikäryhmässä "ei ole järkevää". HPV-infektion aiheuttamat solumuutoksista jopa 90 prosenttia paranee nimittäin itsestään 13-22-vuotiailla, suosituksissa huomautetaan.

Papa-kokeesta voisikin luopua, asiantuntijat ehdottavat. Se tulisi korvata papilloomavirustulehduksen havaitsevalla HPV-testillä. Testiin liittyvät tutkimukset viittaavat siihen, että se on kohdunkaulansyövän torjunnassa perinteistä seulontaa tehokkaampi, Suomen Syöpärekisteri kertoo.

Suomen Lääkärilehdessä vuonna 2014 julkaistun tutkimuksen mukaan suomessa otetaan vuosittain Papa-näytteitä 22,4 miljoonalla eurolla. Näytteistä 60 prosenttia otettiin seulontaohjelman ulkopuolella, eli muun muassa alle 25-vuotiailta naisilta.

http://www.iltalehti.fi/terveys/2016073021978935_tr.shtml
 
vierailija
"Sanoisin, että näissä valtaeliitin oikeankäden, eli WHO:n määräämissä kokoväestöön kohdistuvissa pakkorokotuksissa on jo jotain pelättävää. Kuin että pelätä jotain influenssaa niin paljon, että lähteä paikalliseen terveyskeskukseen tuhoamaan immuniteettinsa jollain kausi-influenssarokotuksilla.

Kyllä sen jo lääkäritkin tietää, että minkälaisia myrkkyjä nämä kausi-influenssa/HPV-rokotteet ovat täynnä jos kerta eräänkin lääkärin lausunto oli sellainen, että "EN IKINÄ ROKOTUTTAISI LASTANI".
Vielä yksi toinenkin asia on tässä influenssarokotusasiassa mielenkiintoinen. Sillä jos vuonna 2010 Brittitutkijat julkistivat, että "Flunssaan on keksitty ehkä parannuskeino".

Niin tämähän oli jo tuolloin kuin vuotta aiemmin oli sikainfluenssaa vastaan tehoavaksi väitettyjen pandemrix-rokotteiden maailmanlaajuinen myynti/markinointi aloitettu. Mutta flunssaahan ei voinut parantaa ja flunssa se on myös tämä paljon kohuttu sikainfluenssa. Joten pakkohan tällä sikainfluenssarokotuksella on oltava jokin perimmäinen käyttötarkoitus ja se ei todellakaan ole flunssataudin parantuminen. Vaan se on immuniteetin heikentäminen, jolloin voidaan jo melkein suoraan puhua koko väestöön kohdistetusta laskelmoidusta depopulaatiosta."
 

Yhteistyössä