Rovaniemen äidit

Sollu :hug: Lämmin osanotto koko perheelle :flower:

On kyllä ihanaa kun kevät tekee tuloaan ja päivät pitenee =)
Meille on tulossa perheenlisäystä elokuussa :) saa nähdä kauan jaksaa töissä olla kun nyt jo välillä supistelee?

Oikein ihanaa kevättä ja nauttikaamme aurinkoisista päivistä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Taitaa sulla olla pian maitoakin niissä rinnoissa :D Tuolla toisessa ketjussa mainitsit lasketun ajan olevan kovin lähellä. Onnea matkaan synnärille, laitahan sit viestiä kumpi tuli! =) :flower:
Juu kyllä tässä jo kovasti toivotaan pääsyä synnärille :) vkoja täynnä jo 39+2 että aika jumbo olo jo on :D

Marmeladi
 
Alkuperäinen kirjoittaja revontuli:
Marmeladille jaksuja viimeisiin päiviin masun kanssa =) Toivottavasti vauva syntyy pian :hug:
Kiitos, kiitos :D Kovin jo maha painaa ja raskasta kulku on, että ei haittaa vaikka LKS:n pääsis. Revontulessa muutes tänään käväsin ja tuntu kuulkaas toooooooooosi pitkältä se käytävä! huh-huh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Marmeladi, minäkin käväisin revontulessa lauantaina. Ei taidettu osua kohdikkain kuitenkaan. Tsemppiä sulle viimeisille päiville ennen synnytystä, ellet sitten jo ole tositoimissa! :wave: :flower:
Täälläpä edelleen ollaan yhtenä kappaleena. Kiitoksia stemppauksesta :)

Subbarin metsästys käynnissä.. 40vko jo täynnä.. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja revontuli:
Marmeladille oikein paljon suppareita ja sellaisia joilla vauveli pukahtais maailmaan oikein pian :) voisin vaikka muutaman omista antaa, kun töissä aina välillä meinaa supistella :flower: :wave:
Kiitos, kiitos.. otetaan erittäin mielellään vastaan :) Kyllä mullakin tuossa parisen kuukautta sitten subbareita sateli, mutta nyt ei sitten millään meinaa niitä synnytys subbareita tulla, kovask vaan vetää. Mut eiku imuria lenkittään ;)

Marmeladi 40+1
 
Marmeladi, jos se imurointi ei tehoa, niin mulla olis tehokkaampikin konsti. Kun mulla tuli la täyteen, lähdin kiipeämään ounasvaaraa ylös. Rinnettä ylös ja takas alas ja vauveli syntyi kaks pv lasketun ajan jälkeen. Kakkonen tuli samaten 40+2, mutta häntä ei tarvinnut houkutella.

Revontuli, mullakin supisteli alkuraskaudesta tosi paljon kakkosta odottaessani. Sit se tasottui, säikäytti kyllä muutaman kerran.

Onnellista raskauden aikaa teille molemmille! Marmeladilla jo pian ohi. :flower: =)
 
No niin. Löysimpäs tämän täältä vielä :)

Poika sitten syntyi viikon käynnistyksen jälkeen (41+4) nyt jo herralla ikää 6 viikkoa (huomenna tarkalleen ottaen) Nyt siis vauva arkeen täällä totutellaan B)

Marmeladi
 
moi!
tässä myös yksi Rovaniemen äiti,olen 33v avoliitossa,2 pojan viikaria,5v ja 8v..entisestä..
nyt kuumeilemme uuden mieheni kanssa vauvasta ;) yritys on kova...
asumme Korkalovaarassa,laittakaa yt viestiä muutkin roin mammat olisi kiva saada uusia ystäviä :hug:

mamma Roista
 
Kirjoitellaas tännekkin jotain pitkästä aikaa =)
Tervetuloa mammaRoi :) Mukavaa, kun tulee uusia ihmisiä tännekkin. Ja uusia ystäviä olisi myös kiva saada, kotosalla kun tulee nyt vietettyä aikaa tosi paljon.

Mulla on viimeiset kuusi viikkoa raskautta jäljellä, on mennyt aika kyllä nopeaa. Kesäloman viimeist :) viikkoa viettelen ja 5.7 alkaa äitiysloma :) Pikkukaveri oli ainakin viikko sitten vielä perätilassa ja jos ei suostu kääntymään niin sitten odotteleekin leikkaussali ja keisarinleikkaus. Insuliinit kun on käytössä niin ei kuulemma riskeerata perätila synnytyksessä. Onneksi on aikaa vielä kaverin kääntyä.
Mutta nyt valmistautuun neuvolaan :wave:

p.s. mulle voi kans laittaa yksäriä jos vaikka haluaa tapailla tai mesessä jutella :)

T: Revontuli, Saga ja masuasukki 34+2
 
ihanaa kun täällä isomasukkejakin :hug: Vauvakuumeilemme mieheni kanssa kovasti.. :heart: tässä kova paperi sotaa..ja muuttohässä lähenee..ihanaa saada isompi asunto..saunallinen ;) mutta laitelkaa yt viestiä mammat...

t.roinmamma
 
heissan Roin Mammat! B)

hiljaista on missä mammat? me tässä aamupalalla ja iiihanaa kun tulossa lämmin pv =) tässä muuttolaatikoiden keskellä,viikon päästä muutto sit uuteen osoitteeseen jee :D

eilen porukkaa kävi katsomassa tätä asuntoa,että saadaan uusi vuokralainen,tähän,vuokraemäntä itse asuu oulussa..jeplata vuokraemäntää..

ihanaa aamua ja päivää kaikille B)
 

Yhteistyössä