Rovaniemen äidit

Hei kaikki Rovaniemen äidit! :wave: Tässä osiossa joitain täältäpäin on ja ajattelinkin kutsua teitä tähän ketjuun. Voitais vaihtaa ajatuksia ja ehkä jossain vaiheessa mahdollisesti tavatakin? =)
Olisi mukavaa kuulla teistä muistakin Rovaniemen äideistä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 15:10 majuulia kirjoitti:
Tjaa, minuako tarkoitit tuolla kemijärveläisellä?*miettii kuumeisesti* :D
Hei, sori, joo en tiedä kuka se oli, mutta jossain ketjussa joku kemijärveläinen mainitsi olevansa samoilta seuduilta, missä itse nyt asustelen... =) En tieten tahtoen halunnut sulkea muita kemijärveläisiä ulkopuolelle. =) Mitä Kemijärvelle kuuluu? En ole siellä koskaan käynyt, mutta joka päivä ajelen tuota Kemijärvelle johtavaa radanvierusta. :wave:

Hei, kurkkasin sun profiilia ja oletkin Oulun suunnilta, siis sieltä olen minäkin kotoisin. Oletko sinä siis Kemijärveltä kotoisin? =)

 
Anin
En kyllä asustele tällä hetkellä Rovaniemellä, mutta olen sieltä kotoisin. Asuin vain 7 ensimmäistä vuottani siellä. Välillä ajattelen kovastikin synnyinseutuja, sillä kovin kaukana nykyisin Rovaniemeltä asun. On toki tullut käytyä useasti ja tykkään kovasti kaupungista! Joten terveisiä vaan sinne lappiin... =) :wave:
 
Hei! Liityn joukkoon!
Olen reilusti kolmekymppinen. Meidän perheeseen kuuluu neljä lasta, nuorin alle vuoden ja vanhin jo yläasteella, mies ja minä. Koiraa ei ole, vaikka siintä haaveilemmekin.
Asumme kävely matkan päässä keskustasta.
Minä olen toistaiseksi kotona, koska en raski viedä vielä nuorimmaista hoitoon. :wave:
 
wilma69
liityn joukkoonne.ikä näkyy nikistä laskien ja lapsia viisi,yläasteikäisestä vasta syntyneeseen.ihana kun muitakin äitejä löytyy näin koneen ääreltä,josko sitten joskus ehtisin minäkin enemmän kirjoitella itsestäni ja perheestäni.ja tapailukin olis tosi mukava juttu.asustelemme pöykkölässä,mutta äkkiäkös täältä kaffille ajaa puolin ja toisin;)
 
Olin aikeissa kirjoittaa tänne enemmänkin, mutta ilta vierähti lasten kanssa vähän normaalia myöhäisemmäksi ja huomenna olemme menossa pitkästä aikaa srk:n perhekerhoon heti aamusta. Jostain kumman syystä mua väsyttää aivan p.enteleesti. =) Mies on saanut juuri valettua betonilattian meidän tulevaan sähkökeskushuoneeseen ja tuolla se sohvanpohjilla odottelee. Eipä tässä senkään kanssa ole juuri ennättänyt koko päivänä jutella. Pitänee mennä korjaamaan tilanne, ennenkuin se ite huutelee närkästyneenä mua alas täältä. =) ...Jaa, no ennättipä huhuilla, just kun pääsin sanomasta =) =)
 
Wilma69
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 12:46 wilma69 kirjoitti:
liityn joukkoonne.ikä näkyy nikistä laskien ja lapsia viisi,yläasteikäisestä vasta syntyneeseen.ihana kun muitakin äitejä löytyy näin koneen ääreltä,josko sitten joskus ehtisin minäkin enemmän kirjoitella itsestäni ja perheestäni.ja tapailukin olis tosi mukava juttu.asustelemme pöykkölässä,mutta äkkiäkös täältä kaffille ajaa puolin ja toisin;)

täällä taas pikaisesti käymässä,muutta tällä kertaa kirjautuneena,jotta pistäkäähän postia tulemaan ;o)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 19:15 Wilma69 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 12:46 wilma69 kirjoitti:
liityn joukkoonne.ikä näkyy nikistä laskien ja lapsia viisi,yläasteikäisestä vasta syntyneeseen.ihana kun muitakin äitejä löytyy näin koneen ääreltä,josko sitten joskus ehtisin minäkin enemmän kirjoitella itsestäni ja perheestäni.ja tapailukin olis tosi mukava juttu.asustelemme pöykkölässä,mutta äkkiäkös täältä kaffille ajaa puolin ja toisin;)

täällä taas pikaisesti käymässä,muutta tällä kertaa kirjautuneena,jotta pistäkäähän postia tulemaan ;o)

Saako udella oletko saman miehen kanssa tehnyt kaikki nämä lapset, meinaan kun ovat niin isolla ikäerolla? =)

Laitoin tätä viestiä nyt näin ihan julkisesti enkä y-viestinä, kun ajattelin, että muutkin napsun naiset saa tässä samalla kuulla näitä kuulumisia =) :wave:

Aika kirpakat kelit tullu tänne, ja tiedättekös mitä ostin tänään...? No kävelysauvat! B)
 
wilma69
naulan kantaan arvattu.uusperhe meillä tosiaan on...isompien isä ei omiaan muista millään lailla,onnex avokki huolehtii noista kuin omistaan;)
vai sauvakävelijöitä,jaksaiskin saada itsestä irti,että ulkoileen pääsis.tosin kävely yksin ei mitään mukavaa ole,juttukamu on hyvä juttu...olisko mese-osoitteissa ideaa?silloinhan voitais juttua jatkaa vai otettaisko sähköpostit käyttöön?ideota kehiin piristämään viileitä syksypäiviä...
 
Minttuneilikka
Sauvat löytyvät myös täältä,keski-ikä lähestyy,heh.
Eli treffataanko joskus sauvakävelyn merkeissä vai viestaillanko ensin?
Sähköposteilu tuttua,mutta meseily ei. Voisiko joku valistaa mua jälkimmäisessä? :snotty:
 
Mulla myöskään ei kokemusta meseilystä, onko se sitä mihin tarvii hotmail-osoitteen ja viestejä lähetellään kuin tekstiviestejä konsanaan eli toinen saa viestin reaaliajassa ja vastaa, eli verkossa ollaan yhtä aikaa...? Jotenkin tuntuu se e-mail-yhteys silleen houkuttelevammalta, että mun aika on hyvin rajallinen ja pääsen vain harvoin koneen ääreen, tosin joka ilta tässä 20-21 välillä oon käytännön syistä. Lapset ei nimittäin nukahda jos ei tästä oven takaa kuulu naputusta tai jos vaikka yritän livahtaa alakertaa ennenaikojani =) Miten sen sauvakävelyn tai ulkoilun järkevästi yhdistäis, kun asutaan kaikki eri puolilla rovaniemeä? =) =) Oletteko päiväsaikaan kotosalla, jos nähtäis vaikka kahvikupposella tuolla keskustassa? =)
 
wilma69
palaan vielä tuohon lenkkeilyn tai teidän sauvakävelijöiden juttuun..nimittäin olen kyllä päivät kotosalla,mutta mulla on nuo kaksi pienintä aina mukana,eli jos tahdotte huimaa vauhtia kokea hien ansaitaksenne jään suosiolla lenkiltä pois.Ja pienin ei ole vielä edes vaunuihin tottunut,kun ikää ei tosiaan ole kuin viikko.joten katselen pikkuhiljaa mitä ulkoilusta heidän kanssaan tulee.
Tosin mikäs estää etteikö ,kunhan tutuiksi tullaan treffataan päiväsaikaan meillä,tai kenen luona tai lähistöllä vain ja ulkoillaan porukalla,muksut mukana.

että tämmöinen ehdotus tällä kertaa ja tuohon mese-juttuun vielä,käytän sitä silloin tällöin,mutta kun tää koneilu on hetken touhua,en kyllä itsekään ehdi montaa minuuttia kerrallaan tässä istua,mutta y-viesti onnistuu ja H_Alhola@hotmail.com on sähköposti osoite...
 
Minttuneilikka
Viestaillanko aluksi näin ja sitten katsotaan sitä yhteismeilailua,jospa saadaan vaikka vielä porukkaa lisää. kuten huomaatte olen vähän suoraviivainen halkipoikki pinoon ihminen,heh.
Älkää antako sen häiritä. viestailemisiin!!!!
T:neitsyt horoskooppi
P.s. pökis rules!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 21:28 wilma69 kirjoitti:
palaan vielä tuohon lenkkeilyn tai teidän sauvakävelijöiden juttuun..nimittäin olen kyllä päivät kotosalla,mutta mulla on nuo kaksi pienintä aina mukana,eli jos tahdotte huimaa vauhtia kokea hien ansaitaksenne jään suosiolla lenkiltä pois.Ja pienin ei ole vielä edes vaunuihin tottunut,kun ikää ei tosiaan ole kuin viikko.joten katselen pikkuhiljaa mitä ulkoilusta heidän kanssaan tulee.
Tosin mikäs estää etteikö ,kunhan tutuiksi tullaan treffataan päiväsaikaan meillä,tai kenen luona tai lähistöllä vain ja ulkoillaan porukalla,muksut mukana.

että tämmöinen ehdotus tällä kertaa ja tuohon mese-juttuun vielä,käytän sitä silloin tällöin,mutta kun tää koneilu on hetken touhua,en kyllä itsekään ehdi montaa minuuttia kerrallaan tässä istua,mutta y-viesti onnistuu ja H_Alhola@hotmail.com on sähköposti osoite...
Oi ihanaa, sulla on niin pikkuinen, onnea kovasti! =) :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 21:48 Minttuneilikka kirjoitti:
Viestaillanko aluksi näin ja sitten katsotaan sitä yhteismeilailua,jospa saadaan vaikka vielä porukkaa lisää. kuten huomaatte olen vähän suoraviivainen halkipoikki pinoon ihminen,heh.
Älkää antako sen häiritä. viestailemisiin!!!!
T:neitsyt horoskooppi
P.s. pökis rules!!!!
Mulle sopii miten vain. Tällä tapaa tutustuminen on musta kans ok =)
T. Härkä täältä joulupukin naapurista =)
 
Hei!

Minäkin joukkoonne liityn, kun olen vähän kaipaillutkin tällaista. Joskus perustivat oman palstan Rovaniemen äidit, mutta sinne en mahtunut kun en päässyt kirjautumaan. En asu tällä hetkellä Rovaniemellä, mutta olen siellä kyllä reilut parikymmentä elämäni ensimmäistä vuotta siellä viettänyt ja näin juuret kovasti lujaan siellä maassa, paljon käymme Roissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 14:34 Ella kirjoitti:
Hei!

Minäkin joukkoonne liityn, kun olen vähän kaipaillutkin tällaista. Joskus perustivat oman palstan Rovaniemen äidit, mutta sinne en mahtunut kun en päässyt kirjautumaan. En asu tällä hetkellä Rovaniemellä, mutta olen siellä kyllä reilut parikymmentä elämäni ensimmäistä vuotta siellä viettänyt ja näin juuret kovasti lujaan siellä maassa, paljon käymme Roissa.
Tervetuloa mukaan! =) :wave: Minnepäin on maailma sinut heittänyt? Millainen perhe sulla on? =) Kyselee joukko uteliaita äitejä täältä Napapiirin pinnasta... =)
 

Yhteistyössä