Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
On tullut jo aiemminkin samantyyppistä fibaa kun lukee esimerkiks täältä jonkun miehen tilitystä siitä kuinka naiset valitsevat väärin ja kuinka seksi on jokaisen ihmisoikeus. Noin sitä voi jollain olla itsestään aivan päinvastainen kuva, kuin millainen henkilö oikeasti on. Tuokin oli mielestään hyväkäytöksinen ja hieno mies. Eiku...
 
Owl
Niin kun kuulee mitä se puhuu. Mutta ei naisten torjunta johdu hänen ulkonäöstään, vaan käytöksestä. Jos joku on noin kilahtanut, siitä lähtee huonot fibat ympäristöön ja yleensä ihmiset sitten kiertää kaukaa.
Vaikka se olisin puhunut antavansa kuun taivaalta, niin kokonaisuus ulkonäön kera on minusta todella luotaantyöntävä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Peyote
Mua kammottaa, että on miehiä, jotka kokee, että seksi kuuluu kaikille ja että jos seksikkäät ja kauniit naiset eivät sitä anna, on tapahtunut jokin vääryys ja epäoikeudenmukaisuus. Mun mielestä tällänen asenne on yleistynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi ja Nyynä
Vierasmiess
Taitaa olla pikku-Pejolla nyt joku hormonimyrsky päällänsä ja angstia ropisee sinne tänne. Et sä maailmaa voi muuttaa.

Vois taas tapahtuman naiset katsoa peiliin, että onko pakko hautoa sitä karvaräpylää niin tiukasti kun sit vaan kuolee ihmisiä :/
 
Peyote
Taitaa olla pikku-Pejolla nyt joku hormonimyrsky päällänsä ja angstia ropisee sinne tänne. Et sä maailmaa voi muuttaa.

Vois taas tapahtuman naiset katsoa peiliin, että onko pakko hautoa sitä karvaräpylää niin tiukasti kun sit vaan kuolee ihmisiä :/
Niin susta tulee just samanlaista psykopaatti fibaa, mikä tekee susta tosi luotaantyöntävän ja vastenmielisen.
 
Aika jäätävä tyyppi. Jos se on ollut saman tyylinen yrittäessään tapailla tyttöjä niin ei ole mikään ihme että tytöt ei ole halunneet mitään sen kummempaa. Mä luulen että tytöt ovat varoittaneet toisiaan pojasta ettei sillä ole kaikki ok.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Yritin eilen katsoo tuota videota,
jos ei olis tiennyt mitä k-pää on tehnyt niin koko jätkää ja sen ruikutusta olisi pitänyt pelkästään ärsyttävänä ja naurettavana, ja olisin luultavasti jakanut sen facebookissa hihitellen että onko tämmösiäkin "miehiä" maailmassa...

Häiriintynyt yksilö,
kun kaikki kauniit naiset eivät ole laonneet hänen polviensa juureen ja antaneet seksiä niin ansaitsevat kuolla karmivalla tavalla !?
Snif ja nyyh 22 vuotiaan neitsyydellekin...
Olisi kehittänyt edes oikeita ongelmia mistä valittaa ja napsahtaa.

Ulkoiset avut tuolla näytti olevan kunnossa, luulisi siis että juurikin niiden blondien teinityttöjen mieleen, mutta ulosanti, käytös, asenne ja luulot itsestään niin läpimätää sontaa että varmasti toiminut naisten karkottimena kilometrien säteellä.

Hyi olkoon, mikähän tuollasenkin kasvatuksessa tai elämässä on mennyt pieleen...
Ajatella että tuo piipittävä hiiri joka käytti aseitaan munanjatkeina,
on jonkun äidin poika ja oma kullannuppu. Ollut ainakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
säpäle harmaana
Jos tuo ihminen ei olisi hengenvaarallinen (ja kuollut) tekisi mieli keskustella hänen kanssaan vakavasti. Hän ilmeisesti oikeasti kuvittelee, että tämä tempaus teki hänestä kaikkien naisten mielestä haluttavan. Ja puhuiko hän yksinäisyydestä millään muulla tavalla, kuin seksuaalisessa mielessä? Onko tosiaan koko helvetin elämä kiinni siitä, saako ***lua? Onhan se varmaan raastavaa, mutta eipä sitä tule, jos ei muulla tavalla halua tutustua tyttöihin tai ylipäätään kehenkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Peyote
Elkäähän nyt tosikot, ette ymmärrä sarkasmia?

Lukekaa _ymmärtäen_ mun kirjoitukset, joka paikassa olen liputtamassa tasa-arvon puolesta ja sitten te vingutte, että vaikutan psykopaatilta. Rakastan aivoilla varustettuja ihmisiä, aivottomat sovinisti kanat sen sijaan vähän niin ja näin.
Juujuu ja sinulla itselläsi on tietysti itsestäsi taas ihan realistiset käsitykset vaikka muiden mielestä et käyttäydy miellyttävästi.
 
"jjj"
Eikös joku tutkijantapainen väläyttänyt aikoinaan, että Breivikin hirmuteot olisivat jääneet tekemättä, jos vain herra olisi saanut piparia meiltä nihkeiltä naisilta? Vaikeaksi menee, kun toisaalta pitää säilyttää markkina-arvo ja antaa vain sille yhdelle ja oikealle, mutta toisaalta pitää myös tunnistaa potentiaaliset massamurhaajat ja parantaa heidän psyykkiset ongelmansa pillulla.
 
Peyote
[QUOTE="jjj";29947932]Eikös joku tutkijantapainen väläyttänyt aikoinaan, että Breivikin hirmuteot olisivat jääneet tekemättä, jos vain herra olisi saanut piparia meiltä nihkeiltä naisilta? Vaikeaksi menee, kun toisaalta pitää säilyttää markkina-arvo ja antaa vain sille yhdelle ja oikealle, mutta toisaalta pitää myös tunnistaa potentiaaliset massamurhaajat ja parantaa heidän psyykkiset ongelmansa pillulla.[/QUOTE]

Mua ahdistaa että alkaa olla yleistyvä asenne että joka ukon on saatava seksiä. Jonkun on annettava - edes säälistä!
 

Yhteistyössä