Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Pessimisti
Siinä mitään tutkaa tarvita, epävarmuuden & saamattomuuden & yleisen nahjuisuuden näkee ja haistaa puolen kilometrin päähän.

Näetkö itse fiksummaksi "haluta siementä" sellaiselta mieheltä, joka ei kenellekään muulle kelpaa? Tietenkin on niin, että aikojen kuluessa ne ominaisuudet, jotka tekevät miehestä voittajan, ovat jonkin verran vaihdelleet. Mutta yhtä kaikki, biologia ei ole muuttunut ja naisen on edelleen fiksuinta koettaa maksimoida partneriensa laatu ja miesten on fiksuinta koettaa maksimoida partneriensa määrä.
Tuo lause pitää varmaan paikkansa molemmille sukupuolille. Mitä paremmat geenit, sitä paremmat geenit. Ei kukaan varmaan tarkoituksella pariudu alaspäin, jos voi saada tasoisensa tai paremman.
 
"alfanaaras"
Tuo lause pitää varmaan paikkansa molemmille sukupuolille. Mitä paremmat geenit, sitä paremmat geenit. Ei kukaan varmaan tarkoituksella pariudu alaspäin, jos voi saada tasoisensa tai paremman.
Oletko koskaan sattunut olemaan läsnä minkä tahansa yökerhon nk. viimeisessä jaossa? :D Tämä on se jako, jossa hyvin matalatasoinenkin nainen voi saada itseensä nähden huomattavan korkeatasoista seuraa (yhdeksi yöksi).
 
Pessimisti
[QUOTE="alfanaaras";29961806]Oletko koskaan sattunut olemaan läsnä minkä tahansa yökerhon nk. viimeisessä jaossa? :D Tämä on se jako, jossa hyvin matalatasoinenkin nainen voi saada itseensä nähden huomattavan korkeatasoista seuraa (yhdeksi yöksi).[/QUOTE]

Tunnen ilmiön. Alkoholilla ja panetuksella on siinä aika iso rooli ja seurauksena nk. susikrapula.

Myöhemmin voi olla tämänkaltainen reaktio: [video=youtube;sNaWbdMcEo4]https://www.youtube.com/watch?v=sNaWbdMcEo4[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
onko mahiksia
[QUOTE="alfanaaras";29961806]Oletko koskaan sattunut olemaan läsnä minkä tahansa yökerhon nk. viimeisessä jaossa? :D Tämä on se jako, jossa hyvin matalatasoinenkin nainen voi saada itseensä nähden huomattavan korkeatasoista seuraa (yhdeksi yöksi).[/QUOTE]

Entäs toisten päin?
 
Vierasmiess
Ei toimi. Nainen on (lähes) aina se, joka valitsee ja jos tilanne on se, että valittavana on ainoastaan huonoja vaihtoehtoja, nainen jättää valitsematta. Eli ts. poistuu kotiinsa.
Kerroppas nyt millä tutkalla nainen varmistuu, että mies X on "huono"?

Ja kuten varmasti itsekin tiedät, nämä pesästä pesään lentävät panomiehet (ja naiset) ovat useammin luonnehäiriöisiä kuin "vaatimattomammat" tapaukset. Siis nykymaailmassa. Tottahan toki ennen vanhaan oli tarpeellista mies pystyi hakkamaan kaiken tieltään jotta saa panna naaraita, nykymaailma pelaa vähän eri tavalla. Siksi ihmiselle on kehittyneet aivot.
 
joku n
Pillun puute ajaa nuoret miehet epätoivoisiin tekoihin. Siksi olisi hyvä jos valtio ylläpitäisi bordelleja jossa muuten pillua saamattomat nuoret miehet, miksei vanhemmatkin, saisivat tyydyttää tarpeensa.
Epätoivoisiin tekoihin, kuten tämä Elliot Rodger? Ei normaali ihminen tuollaiseen rupea, vaikka miten panettaisi. Siis jos olet yhtään lukenut tai katsonut uutisia, niin se poikahan oli mielisairas. Se halusi kieltää seksin kaikilta maailmanlaajuisesti (koska oli mustasukkainen siitä, että toiset miehet sai seksiä ja hän itse ei) ja sulkea naiset johonkin keskitysleirin tyyppiseen paikkaan, jossa tappaisi suurimman osan naisista ja osan pitäisi elossa niin, että voisi keinosiementäen jatkaa ihmiskuntaa. Ja hän oli vielä omien sanojensa mukaan lähes jumala jne.

Teini-ikään taitaa kuulua ihan sellainen epävarmuus ja hyväksynnän hakeminen vastakkaiselta sukupuolelta, mutta sen kyllä tulisi helpottaa iän myötä. Ei kannata paniikissa mitään valtion bordelleja alkaa suunnittelemaan sen takia, että saisi henkiriepunsa pidettyä, kun harva teini alkaa joukkomurhailemaan.
 
alfanainen
Kerroppas nyt millä tutkalla nainen varmistuu, että mies X on "huono"?

Ja kuten varmasti itsekin tiedät, nämä pesästä pesään lentävät panomiehet (ja naiset) ovat useammin luonnehäiriöisiä kuin "vaatimattomammat" tapaukset. Siis nykymaailmassa. Tottahan toki ennen vanhaan oli tarpeellista mies pystyi hakkamaan kaiken tieltään jotta saa panna naaraita, nykymaailma pelaa vähän eri tavalla. Siksi ihmiselle on kehittyneet aivot.
Siis mitä sä nyt sössötät? Totta ihmeessa ne kriteerit, joilla voittajat eroavat luusereista ovat päivittyneet jo useaan kertaan ihmiskunnan historiassa (kuten tuolla ylempänä olen jo kirjoittanutkin). Ei tämä silti tee (nykymääreiden mukaisista) luusereista yhtään sen haluttavampia.
 
Vierasmiess
Siis mitä sä nyt sössötät? Totta ihmeessa ne kriteerit, joilla voittajat eroavat luusereista ovat päivittyneet jo useaan kertaan ihmiskunnan historiassa (kuten tuolla ylempänä olen jo kirjoittanutkin). Ei tämä silti tee (nykymääreiden mukaisista) luusereista yhtään sen haluttavampia.
Et sä nyt oikein taida sisäistää tätä asiaa koska aivotoimintasi on luolanaisen tasolla.

Suurelle osalle naisista tärkein ominaisuus miehessä on mm. luotettavuus. Sitä ei yksikään karvalaukun hautoja totea baaritiskillä klo 03.23. Silloin pesää saa esim. näyttelevä panomies-narsisti. Näin, koska nainen yleensä hyvin helposti vietävissä. Ja miksi? No siksi kun munan saaminen esim. ulkoisesti komealta mieheltä nostaa naisen statusta ja itsetuntoa ainakin hänen omassa päässään.
 
Ikipoika 91
Miten lähestyt naista? Yritätkö liikaa vai menetkö lukkoon?
Tulee pitkä teksti ei pakko lukea.
Paha sanoa yritänkö liikaa. Ennen olin naisten seurassa täysi vässykkä. Kyllä vieläkin jännitän paljon sitä iskutilannetta, mutta tuohon on kyllä tullut tosi paljon parannusta. Kavereiden seurassa kun alkoi pyöriä tyttöystäviä, niin olen tottunut kyllä sen myötä naisten seurassa olemiseen hyvin, ennen nekin vähän ujostutti. Monenlaista lähestymistapaa on tullut kokeiltua. Aluksi tietenkin äidin " ole kiltti ja kohtelias herrasmies" ohjeilla ja eihän se tuottanut tulosta. Pientä valkoritarointiakin saattoin harrastaa. Sen kyllä olen jättänyt pois. ihan siis vain olen jutellut mitä mieleen pähkäillyt, yrittänyt saada naisen nauramaan jollain tavoin tietenkin, joku kohteliaisuus jne ja kysynyt haluaako nainen lähteä kämpille yöksi/tavata joskus uudestaan.Kun olen pähkäillyt, miksi en ole menestynyt naisten kanssa samalla tavalla kuin kaverini ekana tulee mieleen etten ole suurimman osan kanssa samalla tasolla ulkoisesti. Kaverit ovat onnistuneet iskemään naisia mielestäni monilla eri lähestymistavoilla.Kun seuraan näitä iskemässä naisia osa lyö jutut heti vähän seksuaaliseksi ja ottavat melkein heti jotain fyysistä kosketusta naiseen. Jotenkin heillä se flirtti tulee niin luonnostaan. Tuo tuntuu purevan moniin naisiin.Jotkut on jopa käyneet suoraan perseeseen tai tisseihin kiinni tanssilattialla tms ja nainen on aivan mielissään.Kerran viinapullon jälkeen päätin tuota kokeilla ja asetin käden naisen takapuolelle, sain muistaakseni turpiini.Tuo on muutenkin mielestäni vähän kyllä huonoa käytöstä joten en tee uudestaan. Itse kun olen joskus yrittänyt puhua ronskimpia juttuja naiset ovat vaikuttaneet lähinnä huvittuneilta tai vaivaantuneilta. Jälkeenpäin ajatellen olen vaikuttanut varmasti todella säälittävältä wannabe-kovikselta, kun se flirtti ei tule luonnostaan. Osa sitten onnistuu hieman sujuvammalla ja herrasmiesmäisemmillä tavoilla. Itse en onnistu yhtään millään tavoilla. Kaikilla kavereilla se poikuus on kuitenkin mennyt, jopa niillä jotka ovat mun mielestä mua ulkoisesti vaativattomamman näköisiä, ujompiakin. Kuitenkin pari kertaa ne on joku suunnilleen repinyt baaripöydästä jatkoille panemaan. Mulla se poikuus vain on ja pysyy.
 
Analysoija
Kokoava analyysi tapauksesta:

Elliot ei halunnut myöntää, että hän on autistinen, eli siis että hänessä on jotakin "pahasti vialla". Hän oli omasta mielestään puoleensavetävä, hyvännäköinen ja vielä rikaskin, mutta (kauniit) tytöt eivät vain olleet hänestä kiinnostuneita. Hänen oli siis kehiteltävä tähän jokin teoria selitykseksi että miksi näin on. Ja teoria oli sitten tuo, että naisten seksuaalivietti on vääristynyt, koska naiset eivät halua hänenkaltaisiaan miehiä. Todellinen selitys olisi ollut, että hän on poikkeava, jopa niin poikkeava, että (useimmat) naiset eivät voi haluta häntä, mitä hän ei jostakin syystä halunnut myöntää.

Ja sitten tuo naisasia. Elliot ei ollut koskaan lähestynyt yhtäkään naista. Luulen, että hän ei pystynyt tähän, koska oli "fundamentally withdrawn", kuten artikkeleissa sanotaan. Hän ei olisi ehkä edes pystynyt naisen kanssa olemaan, vaikka olisi päässyt lähelle. Hän ehkä tiesi tämän alitajuisesti, että hän tulisi aina olemaan yksin, ja ahdistui tämän vuoksi.

Olen tätä miettinyt, koska asia jäi vaivaamaan minua. Kuinka noin kaunis mies voi lähteä tappamaan ihmisiä siksi, ettei saa naista? Selitys oli löydettävä, koska siksi ei kelpaa salaliittoteoriat.

Olen myös kokenut itse saman, täydellisen sosiaalisen ja seksuaalisen hyljeksinnän ikätovereitteni taholta ollessani nuori, kukaan ei edes puhunut minulle, ellei ollut pakko, ja tuolloinkin vastaukset olivat lähinnä yksi- tai kaksitavuisia. Tätä kesti elämässäni aina 25-vuotiaaksi saakka, yhteensä 20 vuotta, kunnes muutin pois synnyinseudultani. Tuolloin aloin saada hyväksyntää, mutta silloinkin lähinnä siksi, että olin kotoisin pk-seudulta, mitä nuoret arvostavat. :)

Sellaista on elämä. Ihminen on julma peto joka hyljeksii heikkoja ja erilaisia.
 
kdslafjhk
Perhe on ilmoittanut että Rodger oli saanut Aspberger-diagnosin jo pienenä. Manifestissään hän kirjoitti itse että kävi terapiassa ja käytti mm. Risperidal ja Zoloft.

Autismi aiheuttaa epäsosiaalista käytöstä ja empatiakyvyn puutetta joten ei ole mikään yllätys että useat koulusurmaajat ovat olleet autisteja.
Asperger EI aiheuta empatiakyvyn puutetta, vähän surullista lukea vielä nykyää sellaista.
Ks. esim. Aspergeria koskeva Wikipedia-artikkeli:
Tutkimusten mukaan aspergerit kokevatkin yhtä paljon empatiaa kuin valtaväestö, vaikka lukevat hieman huonommin muiden ihmisten ilmeitä[111].
Aspergerin oireyhtymä – Wikipedia
 
Asia johtaa toiseen
Asperger EI aiheuta empatiakyvyn puutetta, vähän surullista lukea vielä nykyää sellaista.
Ks. esim. Aspergeria koskeva Wikipedia-artikkeli:
Tutkimusten mukaan aspergerit kokevatkin yhtä paljon empatiaa kuin valtaväestö, vaikka lukevat hieman huonommin muiden ihmisten ilmeitä[111].
Aspergerin oireyhtymä – Wikipedia
Apergerin oireyhtymä voi aiheuttaa sen, että ihmisestä tulee sosiaalinen hylkiö, mikä voi taas aiheuttaa täydellistä empatiakyvyn puutetta hyljeksijöitä, eli siis lähes kaikkia ihmisiä kohtaan. Tämä on ihmisen perusluonto: et voi tuntea myötätuntoa niitä kohtaan, jotka satuttavat tai vahingoittavat sinua.

Elliot vetäytyi osittain omasta tahdostaan, todennäköisesti siksi koska autismi teki hänestä vetäytyvän, mutta hän kaipasi silti ikätovereitten hyväksyntää, ja kärsi sen puutteesta. Ihminen kaipaa aina toisten hyväksyntää, vaikka olisi kuinka vetäytyvä.
 
viearas
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/06/15/neitsyydesta-kehittyi-rap-artistille-hiljalleen-jattimainen-ongelma---olisin-voinut-olla-seuraava-kouluampuja

Taas esimerkki, että pilluttomuus aiheuttaa ongelmia :)
 
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/06/15/neitsyydesta-kehittyi-rap-artistille-hiljalleen-jattimainen-ongelma---olisin-voinut-olla-seuraava-kouluampuja

Taas esimerkki, että pilluttomuus aiheuttaa ongelmia :)
Yllättävän iso asia joillekin, sinänsä hyvä että tuodaan esiin. Heitä tulisi rohkaista ottamaan yhteyttä vaikka auttavaan puhelimeen ja opastaa ammattilaisia auttamaan heitä.
 
Pessimisti
Yllättävän iso asia joillekin, sinänsä hyvä että tuodaan esiin. Heitä tulisi rohkaista ottamaan yhteyttä vaikka auttavaan puhelimeen ja opastaa ammattilaisia auttamaan heitä.
Kärsitkö akuutista neitsyydestä? Tuntuuko siltä, että ruminkin Pirkko karttelee sinua? Tiesitkö, että jopa 100% miehistä kärsii pilluttomuudesta jossain vaiheessa elämäänsä? Älä jää yksin ongelmasi kanssa - soita 0700-415346 tai mene osoitteeseen pillupuhelin.fi
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kärsitkö akuutista neitsyydestä? Tuntuuko siltä, että ruminkin Pirkko karttelee sinua? Tiesitkö, että jopa 100% miehistä kärsii pilluttomuudesta jossain vaiheessa elämäänsä? Älä jää yksin ongelmasi kanssa - soita 0700-415346 tai mene osoitteeseen pillupuhelin.fi
Ehkä ennemmin poikien puhelin (alle 20-vuotiaat) taikka sexpo-säätiön auttava linja, nämä ovat olemassa. Tarvittaisiin vielä valistusta niiden olemassaolosta.
 
Kärsitkö akuutista neitsyydestä? Tuntuuko siltä, että ruminkin Pirkko karttelee sinua? Tiesitkö, että jopa 100% miehistä kärsii pilluttomuudesta jossain vaiheessa elämäänsä? Älä jää yksin ongelmasi kanssa - soita 0700-415346 tai mene osoitteeseen pillupuhelin.fi
data taitaa kärsiä palstapojuista vähiten pillunpuutetta

ainakin mitä astron hehkutukseen on uskomista
 
ikipoika91
No niin eka suudelma koettu...vaikka tyttö olikin "lievästi sanottuna " epäviehättävä ja ylipainoinen. niin onnen tunne kesti monta päivää :) . tässähän ollaan tällä tahdilla poikuus menettämässä ennen 50v synttäreitä :)
 

Yhteistyössä