Ruiskurusketus???

  • Viestiketjun aloittaja Halu olisi
  • Ensimmäinen viesti
Halu olisi
Onko ketään käynyt? Näkeekö tuloksen yhden kerran jälkeen? Ja tietääkö kukaan onko Hyvinkää, Riihimäki, Järvenpää seudulla saatavilla ruiskurusketusta??
 
esteriih
Kauanko hairstoren suihkurusketus kestään ja onko sävy hyvä? Itte käyny ennen kuualla,ajattelin kokeilla hairstorea kun oon kuullut kehuja..
Oon menossa häihin enkä haluais olla ainakaan laikukas ja kamalan värinen:D
 
Ruiskurusketus.fi
Sama asia on suihkurusketus ja ruiskurusketus!
Kannattaa käydä 1-2 pvää ennen h-hetkeä. Silloin rusketus on parhaimmillaan. Rusketus kestää kokonaisuudessaan noin viikon. Ihoa kannattaa kostuttaa perusvoiteilla ensimmäisen suihkussa käynnin jälkeen. Väri on teoriassa sama kaikissa paikoissa missä käyt, riippuen paljonko ruskettavaa ainetta on kyseisessä rusketusaineessa (eli dihydroacetone %). Suosituin taitaa olla 8%, ja sillä saa mukavan rusketuksen pintaan. Aine reagoi jokaisen iholla omalla tavalla, ja siitä riippuu rusketuksen tummuus.
Kannattaa käydä verkkokaupassa (www.ruiskurusketus.fi) joka aukeaa toukokuussa 2010. Jos haluat ruiskurusketuksen kotonasi laita meiliä osoitteeseen ruiskurusketus@gmail.com. PK-seutu+lähialueet!! Kerää kaveriporukka kokoon ja tilatkaa rusketus kaikille :)
 
????
Alkuperäinen kirjoittaja esteriih:
Kauanko hairstoren suihkurusketus kestään ja onko sävy hyvä? Itte käyny ennen kuualla,ajattelin kokeilla hairstorea kun oon kuullut kehuja..
Oon menossa häihin enkä haluais olla ainakaan laikukas ja kamalan värinen:D
kiinnostaa kans!? ja paljon hairstoressa maksaa?
 
kosmetologi
Täällä maksaa 30e ja kestää hoidettuna viikon!!!!! Olen ottanut monet kerrat! Todella hyvä esim. juuri johonkin juhliin johon haluaa helposti ja nopeasti saada väriä mutta ei tosiaan ole pitkäkestoinen ihon uusiutumisen takia.
 
????
Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:
Täällä maksaa 30e ja kestää hoidettuna viikon!!!!! Olen ottanut monet kerrat! Todella hyvä esim. juuri johonkin juhliin johon haluaa helposti ja nopeasti saada väriä mutta ei tosiaan ole pitkäkestoinen ihon uusiutumisen takia.
ilmeisesti niitä on myös eri sävyisiä? eli olen vaalea ja haluaisin vaan hieman päivettyneen näköisen ihon!?
Lisäksi mietin, että haiseeko iho monta päivää sen jälkeen sellaiselle itseruskettavalle?
 
kosmetologi
Alkuperäinen kirjoittaja o_=:
Heh, kaveri otti viime kesänä ja oliskohan kannattanut kuoria iho tms. ennen rusketuksen ottoa. Oli nimittäin laikukas ja karseen näköinen!
Tottakai iho pitää kuoria ja kosteuttaa ennen suihkua. Itse en ole niin hirveästi koskaan panostanut tuohon ennakkohoitoon mutta silti IKINÄ ei ole tullut laikukasta lopputulosta vaikka olen ottanut todella tumman rusketuksen aina. Olen itse kalpea!
 
kosmetologi
Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:
Täällä maksaa 30e ja kestää hoidettuna viikon!!!!! Olen ottanut monet kerrat! Todella hyvä esim. juuri johonkin juhliin johon haluaa helposti ja nopeasti saada väriä mutta ei tosiaan ole pitkäkestoinen ihon uusiutumisen takia.
ilmeisesti niitä on myös eri sävyisiä? eli olen vaalea ja haluaisin vaan hieman päivettyneen näköisen ihon!?
Lisäksi mietin, että haiseeko iho monta päivää sen jälkeen sellaiselle itseruskettavalle?
En tiedä mitä kaikkia eri kosmetologit käyttävät mutta se mitä itse käytän haisee tietysti aluksi kun se laitetaan mutta kuivattuaan ei lemua itseruskettavalle. Juu kyllä saa eri sävyisen rusketuksen. Itse otan aina kunnolla erottuvan koska olen tosi vaalea ja haluan että rusketus todellakin näkyy. :)
 
kosmetologi
Alkuperäinen kirjoittaja ????:
lisäksi mua mietityttää tuo hiusraja...että miten rusketus siihen tulee? näyttääkö luonnolliselta?
näyttää luonnolliselta. vaikka olen ottanut tosi tumman rusketuksen ei hiusrajaan ole koskaan jäänyt rajaa. ammattilainen osaa suihkuttaa rusketuksen oikein!
 
"Reija"
..ainakin lepävaaran Spa Wellnesissa! Heidän sivuilla SELKEÄT ohjeet ja kun kävin niin tulos oli todella hyvä, tasainen ja luonnollinen! Hintaakin tais vain olla joku 25€?!
 
Minä teen ruiskurusketuksia kotona ja kokovartalo maksaa 25e (Saat mukaasi kortin jolla saat joka 11 kerran ilmaiseksi, kortti on henkilökohtainen) ja kestää 7-10päivää.
Aikaa siihen menee alle 5 minuuttia kun teen sen ruiskulla.

Sävyjä on valittavana 3 ja tulos näkyy heti mutta kehittyy iholla 12 tunnin ajan jonka jälkeen voi pestä ihonsa ja väri on tasainen ja luonnollinen.

Jos kiinnostaa voit laittaa s.postia heidin_oma@jippii.fi
 

Yhteistyössä