Ruotsalaiset olivat alunperin mustia

Aaa okej! Voi olla siis vaikka aatelista sukua.
Hän etsimäni ei ilmeisesti ollut. Mutta Genin kautta on löytynyt yksikin Suomessa vahvasti vaikuttanut Ruotsin hoviin kytkeytynyt suurmaanomistaja ”vonni” sitäsuntätä.
Ja hänellä oli merkittävän iso rooli Ranskan hovissa jopa. Ja onhan muuten meidän marskikin sukua setikselle, serkku nro xx

Sinun kannattaa tehdä myös DNA-testi, luulen että löydät isoja kytköksiä ”ankdammenista”, as u know 😊👍
 
vierailija
Sehän kesti tietysti kymmeniätuhansia vuosia kun ennen kuin Afrikasta lähteneet metsästäjä-keräilijät vaelsivat näille leveysasteille, siinä ajassa ehtii iho ihokin vaalentua evoluution ansiosta.

Jokainen palstalainen jolla on siniset silmät on muuten sukua Cheddarille, sinisilmäisyys on DNA -mutaatio.
Kuukaudessa tai muutamassa viikossa ne on sieltä tänne vaeltaneet.

Tai ehkä lentäneet ufolla tai lentävällä sähkö-Teslalla?

Katsokaan kun emme tiedä mitään maailman muinaisuudesta- ainakaan virallinen tieto ei tiedä.

Kuka toi Cheddar-mies on- joku Hollywood-kuuluisuus - vai?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kuukaudessa tai muutamassa viikossa ne on sieltä tänne vaeltaneet.

Tai ehkä lentäneet ufolla tai lentävällä sähkö-Teslalla?

Katsokaan kun emme tiedä mitään maailman muinaisuudesta- ainakaan virallinen tieto ei tiedä.

Kuka toi Cheddar-mies on- joku Hollywood-kuuluisuus - vai?
Surkea trollaus 🙄

Yläasteella oppinet tulevaisuudessa lisää ihmisen historiasta, palataan kuule muutaman vuoden päästä tähän aiheeseen…
 
Hän etsimäni ei ilmeisesti ollut. Mutta Genin kautta on löytynyt yksikin Suomessa vahvasti vaikuttanut Ruotsin hoviin kytkeytynyt suurmaanomistaja ”vonni” sitäsuntätä.
Ja hänellä oli merkittävän iso rooli Ranskan hovissa jopa. Ja onhan muuten meidän marskikin sukua setikselle, serkku nro xx

Sinun kannattaa tehdä myös DNA-testi, luulen että löydät isoja kytköksiä ”ankdammenista”, as u know
Voimme ihailla Palstapesun esiäidin rehellisyyttä. Äidille ei valehdella!
Kirkonkirjoihin nuo tiedot eivät silti päässeet.

 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Voimme ihailla Palstapesun esiäidin rehellisyyttä. Äidille ei valehdella!
Kirkonkirjoihin nuo tiedot eivät silti päässeet.

Entäs setiksen? 🤭 Olin aikalailla ihastunut tuohon pumpun naislaulajaan esisetiksenä 19 v iässä.

Muistelen että oli melkoinen draama jossain vaiheessa heillä, kun laulaja-Anja oli naimisissa Hannun kanssa, mutta sitten ihastuikin toiseen, ja aloittivat suhteen…

 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Sinä siis söit saippuaa vai puhuiko niin rumia, että suusi pestiin saippualla? Tuotahan näkee edelleen myynnissä.
No mitäpä luulet.😏
Minähän kiroilin kuin merirosvo!😳

Olen minä tästä ennenkin kirjoittanut, tein joskus tänne jopa makuarvion!😁

Maku oli antava, elegantti, keskitäyteläinen, monivivahteinen ja pirskahteleva olematta kuitenkaan liian karhea tai hermostunut.
Aistin maussa jopa upm kymmene laadukkaan paperin hienostuneen aromikkaan maun.🤓
 
  • Haha
Reactions: setis ja m1es
Ehkä tuo jälkimmäinen on oikein kun on Lissu kyseessä?

Yksi sisarussarjastani söi saippuaa, äiti luuli että rotta oli jyrsinyt kun näkyi hampaanjälkiä sen pinnassa.
En tiedä mikä näistä taikoi suuni suppuun.🤷‍♀️
En minä nykyään kiroile.😁

Saunasaippuan ainesosat:
Sodium Tallowate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Parfym, Tallow Acid, Palm Kernel Acid, Glycerin, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, CI 47005, CI 61570, CI 77891.

😂🤣
 
  • Haha
Reactions: setis ja m1es
vierailija
on todettu tuo vanha tieteellinen totuus että kaikki maailman ihmiset on alunperin olleet mustia- ja nuo 'rodut' olleet vielä aika hiljattainkin...

mm Mannerheimin suvussa ollut mustia- siksi tuo elokuva-

ja Mustathan donkkaa tykimmin...
 

Yhteistyössä