saako miehesi saunoa vieraiden naisten kanssa?

---
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Saa. Ja niin saan minäkin. Olen työpaikkamme ainoa nainen ja jos on saunailta niin kyllä mä saunon niiden miesten kanssa. Samoin risteilyllä olen niiden kanssa samassa hytissä. Kaikein yksinkertaisinta, ei tarvitse säätää mitään.

Tosin nämä miehet eivät sitä voi kuulemma kotona kertoa =)
Oletko sihteeri =) ... ne tytöt ovat kovia säätämään.
En ole =) Enkä mä säädä työkavereiden kanssa, paitsi yhden=)
 
Vieras
Aika rajoittunutta ois jos saunomiseenkin pitäis lupa kysyä. ;) Eli kyllä saa. Niin kuin saan mäkin. Olenpa myös esim yöpynyt samassa hotellihuoneessa vieraan miehen kanssa mieheni ollessa tietoinen asiasta. Ei tullut mieleenkään että mies voisi (tai edes haluaisi) tuotakaan kieltää. Miksi pitäisi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Aika rajoittunutta ois jos saunomiseenkin pitäis lupa kysyä. ;) Eli kyllä saa. Niin kuin saan mäkin. Olenpa myös esim yöpynyt samassa hotellihuoneessa vieraan miehen kanssa mieheni ollessa tietoinen asiasta. Ei tullut mieleenkään että mies voisi (tai edes haluaisi) tuotakaan kieltää. Miksi pitäisi?
Miksi yövyit?
 
ed.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Aika rajoittunutta ois jos saunomiseenkin pitäis lupa kysyä. ;) Eli kyllä saa. Niin kuin saan mäkin. Olenpa myös esim yöpynyt samassa hotellihuoneessa vieraan miehen kanssa mieheni ollessa tietoinen asiasta. Ei tullut mieleenkään että mies voisi (tai edes haluaisi) tuotakaan kieltää. Miksi pitäisi?
Miksi yövyit?
Yhdistetty työ/viihtymisreissu ja huoneita tietty määrä jne.. Mulle asia oli ok ja mies oli onneksi sinkku eikä siis tarvinnut lupia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ed. :
Yhdistetty työ/viihtymisreissu ja huoneita tietty määrä jne.. Mulle asia oli ok ja mies oli onneksi sinkku eikä siis tarvinnut lupia.
Mäkin soittelen miehelle samalla kun käytiin samaan sänkyyn nukkuun kaverin kanssa, miehen siis.

Ja aamulla kun heräsin toisen vierestä samassa makuupussista.

Ei ongelmia, kavereiden kesken kun tapahtuu nää. Sama pätee saunomiseen ;)
 
kylpykaisa
Mun pikkusysteri tulee joka lauantai saunomaan mieheni kanssa. Ite en tykkää saunasta. Nuo kaksi taas tykkäävät kovin. Luotan kyllä heihin täysin. Sauna on vain saunomista varten ja pitäähän siellä selänpesijä olla.
 
kylpykalle
Alkuperäinen kirjoittaja kylpykaisa:
Mun pikkusysteri tulee joka lauantai saunomaan mieheni kanssa. Ite en tykkää saunasta. Nuo kaksi taas tykkäävät kovin. Luotan kyllä heihin täysin. Sauna on vain saunomista varten ja pitäähän siellä selänpesijä olla.
Tuli heti stondis kun ajattelin tätä mielikuvaa. Toivottavasti miehelläsi on mukavaa. Olen suorastaan kateellinen.
 
No saa. Saunonhan minäkin muiden miesten kanssa :D .

Niin perverssi en ole, että heti ensimmäisenä miesten kanssa saunomisesta tulisi mieleen paneminen/pettäminen ym. En usko, että miehellenikään.

Sen verran pilluja mieheni on varmasti tässä elämässä nähnyt, että "vieraan pimperon" näkeminen yht'äkkiä jossain saunassa tuskin olisi jotenkin erikoista tai ei-sallittua. Sama mulla miesten vehkeiden kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pikkusen ihmetyttää, että pitäs mennä kenenkään vieraan kanssa saunomaan. kuulostaa kyllä tosi omituiselta ja lähinnä siltä, et pakko pakko pakko päästä ees johonkin kyylään alastomii ihmisiä.

Meetteks te niinku saunoon itte vieraiden ihmisetn kanssa, jos nyt ei uimahallia lasketa?
No mulle ne tilanteet on olleet lähinnä "pakko pakko pakko päästä saunaan" ja jos on ollut vaan yks tilaisuus saunomiselle ja muu porukka koostunut miehistä niin en mä oo jäänyt itkemään että byhyy en päässy saunaan vaan painunut sinne sekaan ja nauttinut löylyistä.
Itselläni ei ole mitään pakonomaista tarvetta kyylätä ketään mutta saunomista rakastan ja yleensä käytän kaikki tarjoutuvat tilaisuudet hyväkseni, varsinkin kun meidän asunnossa ei ole omaa saunaa =)
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Joku ryhmäsauna olisi ihan ok, mutta voisin kyllä suhtautua happamasti jos menisi tarkoituksella kahdestaan jonkun naisen kanssa saunomaan.
Juuri näin!
Saa toki mennä ja uskon, että on elämässään niitä pimperoita tarpeeksi nähnyt, ettei pelkästään niiden takia tartte saunomaan mennä. :D
 
mun kans vaan
Turha tulla lupia kyselemään, ei todellakaan saa kylpeä muiden naisten kanssa. Kerran etelän reissulta se soitti pikkusen päihteessä ja kysy lupaa käydä vieraissa. Eipä irronnut lupaa siihenkään. :D
 

Yhteistyössä