saako miehesi saunoa vieraiden naisten kanssa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Aika hurja luotto jos ei samaan saunaan saa vastakkaisen sukupuolen kanssa mennä :LOL:

Eli joo, kyllä saa saunoa ihan kenen kanssa haluaa. Jos se seksiin johtaa niin tuskin se on siitä saunomisesta kiinni ollut :kieh:
mä en ymmärrä miten tämä on joku luottamus kysymys. ei ennenkään miehet ja naiset ole yhtäaikaan saunoneet vaan on ollut miesten ja naisten vuorot. Miksi nykyään kaiken pitäisi olla ns. sallittua ja ne jotka asiaa ei hyväksy kärsivät muka jostakin luottamuspulasta ?
 
,.,.
MInä en sanele mitä mieheni saa ja ei saa tehdä mutta olisin "pöyristynyt" jos hän saunoisi muiden naisten kanssa. Ei hänkään haluaisi minun saunovan muiden miesten kanssa! Emme tee sellaista joka loukkaisi toista. Musta olisi sitäpaitsi kurjaa jos sillä ei olisi mitään väliä miehelleni kenen kanssa saunon (ja kuka mun tissejäni kattelee (turha muuten väittää et ei siellä kukaan kattele!)! Kun toista rakastaa niin kyllä sitä vähän pitää olla pientä "mustasukkaisuutta"
 
MInä en sanele mitä mieheni saa ja ei saa tehdä mutta olisin "pöyristynyt" jos hän saunoisi muiden naisten kanssa. Ei hänkään haluaisi minun saunovan muiden miesten kanssa! Emme tee sellaista joka loukkaisi toista. Musta olisi sitäpaitsi kurjaa jos sillä ei olisi mitään väliä miehelleni kenen kanssa saunon (ja kuka mun tissejäni kattelee (turha muuten väittää et ei siellä kukaan kattele!)! Kun toista rakastaa niin kyllä sitä vähän pitää olla pientä "mustasukkaisuutta"

Peesaan sanasta sanaan !

 

Yhteistyössä