Saanko esitellä : Matti <3

Ncm
Suloinen!

Iskälläni kissojen nimet olivat Riesa ja Hurja, eli on niitä kissoja nimetty muutenkin kuin perinteisillä heitoilla. Meillä kotonakin oli kaksi kissaa, joille kehittelin vaivalla nimet kuvaamaan heidän ulkonäköään. Valitettavasti ne nimet eivät jääneet kenenkään mieleen ja kissoja alettiin kansanomaisesti kutsua nimillä Viiru (omaperäistä, eikö totta? ) ja Mutiainen (lempinimenä Mutsku ja kissahan oli täysin musta - oma nimiehdotukseni oli Nero, joka meinaa mustaa italiaksi ja suomeksi tietysti viisasta).

Hyvät aikomukset ja silleen...
 
IhaNainen
Alkuperäinen kirjoittaja mulisheijaksakirj:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Suloinen, tosin näyttää siltä että kunhan tässä kotiudun, niin minusta tulee pikku riiviö :D
Mulla oli kissa nimeltä riiviö :D
Mulla oli joskus kissa nimeltä Kissa. Ja meidä toiselle koiralle olisin halunnut antaa nimeksi Koira, mutta mies ei suostunut. Nyt sen nimi on Pieni (-Koira).

Mutta ap:lla on valtavan suloinen katti-Matti. :heart:
 
Ncm
Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:
Alkuperäinen kirjoittaja mulisheijaksakirj:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Suloinen, tosin näyttää siltä että kunhan tässä kotiudun, niin minusta tulee pikku riiviö :D
Mulla oli kissa nimeltä riiviö :D
Mulla oli joskus kissa nimeltä Kissa. Ja meidä toiselle koiralle olisin halunnut antaa nimeksi Koira, mutta mies ei suostunut. Nyt sen nimi on Pieni (-Koira).

Mutta ap:lla on valtavan suloinen katti-Matti. :heart:
Heh, niin olihan isälläni muinoin 1990-luvulla kissa, jonka nimi oli Kissa Uspenskin kirjaa seuraten.
 
kissaihminen
Voi kun ihana! Tulee meidän jo edesmennyt Leevi-kisu mieleen... Nyt ei valitettavasti voida eiläimiä ottaakaan kun kuopuksella on todettu astma... Olisi ihanaa kyllä hoivailla pientä kissaakin! :)
 
vauveli
määrätietoisen näköinen on matti-katti kyllä.

ihan pakko merkata ketju ja näyttää miehelle kun tulee nimittäin nuo matti tutustuu...
mikä harmonia, mikä perheonni, miten suuri henkinen tasapaino huokuu muista elukoistas

:heart: :heart:
 

Yhteistyössä