Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Ei mullakaan six-päckiä näy. Mutta mä jaksan nostaa ja tyhjentään kahdenkymmenen kilon hiekkasäkin ja vaikka kymmenen heti perään toisin kuin meidän työmaan sixpäkin omaava (se sama joka ei ilkeä bajamajaan mennä) heppu joka pyysi (sen paskallaistujan) avukseen ku halusi saumata suuren aikaansaannoksensa.

Oikeasi käytössä olevat lihakset ovat pitkiä ja solakoita. Mutta vahvoja!
 
Oikeasi käytössä olevat lihakset ovat pitkiä ja solakoita. Mutta vahvoja!
Tätä mä olen aina sanonut kaikille jotka muuta aattelee.
Mulla on helkkarin vahvat reidet ja pohkeet, mutta ei se vahvuus pohkeissa ulospäin näy....ovat ihmissilmään vaan helekatin pienet...reidet taas niinkun jollain arnoldin swarzerceggerillä....
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja ruuttis
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että ihmiset uskoo liian helposti mitä palstalla puhutaan toisten selkien takana...pitää olla rohkee ja aikuinen ja kysyä suoraan mikä homma...tiedä vaikka juoruilun kohteet vois jopa kertoa sen oikean totuuden tai näyttää...tosin sun munas pituutta tai seisokkia ei voi kukaan muu todistaa kuin sä itte ja mekko :unsure:
mutta hää ei puhu siitä julkisesti
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Voi ei! Orvokit on kuolleet kun mökillä ei ollu kukaan niitä kastelemassa. Saisko ne jotenkin vielä virkoomaan? Ääh, vettä annoin reilusti ja leikkasin vähän. Voisko leikata ihan reippaasti?
 
Tätä mä olen aina sanonut kaikille jotka muuta aattelee.
Mulla on helkkarin vahvat reidet ja pohkeet, mutta ei se vahvuus pohkeissa ulospäin näy....ovat ihmissilmään vaan helekatin pienet...reidet taas niinkun jollain arnoldin swarzerceggerillä....
Sit ku tulee mun eutanasian aika, niin sä oot heti mun kakkosvaihtoehto Minna Pajulahden jälkeen posauttamaan mun pään halki kuin vesimelonin sun reisiesi väliin :)
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Järkyttävä hellekiima päällä...o_O
Ei helpota vaikka kuinka pelehditään, tuntuu että nälkä kasvaa vaan syödessä.. Aivotkin löytää vaan toinen toistaan hekumallisempia pupustelupaikkoja kaikkialta...
Hitsi kun ei voi nyt laittaa ipanapoja mihinkään hoitoonkaan kun ollaan perhereissuun lähdössä, ois ihana viettää miehen kans pieni seksiloma:sneaky:
 
Järkyttävä hellekiima päällä...
Ei helpota vaikka kuinka pelehditään, tuntuu että nälkä kasvaa vaan syödessä.. Aivotkin löytää vaan toinen toistaan hekumallisempia pupustelupaikkoja kaikkialta...
Hitsi kun ei voi nyt laittaa ipanapoja mihinkään hoitoonkaan kun ollaan perhereissuun lähdössä, ois ihana viettää miehen kans pieni seksiloma
Ei kyl oo ollu mikään seksiloma vaan kauhea työleiri...
 

Yhteistyössä