Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Emmä tiedä...se kaljumpi näytti hikiseltä kikkelinnupilta kiiltävän päänsä kanssa, toinen kaveri painautui seinän viereen niin etten oikeestaan erottanut häntä lainkaan...tavaroita niillä oli mukana enemmän kuin aiemmin.
ne tavarat olis kumminkin olleet ihan vääriä, putkipuolella kun ei ole mitään standardeja ja kaikki kyhää röörit niillä tarvikkeilla mitkä sattuu olemaan käsillä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Voi olla, tää kuumuus on kyllä siinä mielessä hyvä syy unohtamisille


En niin, mutta eipä tuo pointsi mua niin hirveesti jaksa kiinnostaakaan.
Lämmintä toki saa kesällä olla mutta *sipisee* on tää nyt kuiten hiukka liika hottista:ashamed:...ite joudun koko ajan muistuttaan että juojuojuojuojuo...tahtoo unohtua tuo homma kokonaan..tai juon kyllä mutta en vissiin kuitenkaan tarpeeksi...eilenki kävin vaan kaks kertaa päivän aikana pissillä...hirrrrween tärrrkeetä inforrrmasjuunia kaikille:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Lämmintä toki saa kesällä olla mutta *sipisee* on tää nyt kuiten hiukka liika hottista:ashamed:...ite joudun koko ajan muistuttaan että juojuojuojuojuo...tahtoo unohtua tuo homma kokonaan..tai juon kyllä mutta en vissiin kuitenkaan tarpeeksi...eilenki kävin vaan kaks kertaa päivän aikana pissillä...hirrrrween tärrrkeetä inforrrmasjuunia kaikille
Joo mulla tahtoo välillä kanssa unohtua nesteytys, siks ostin kaks 2L lasista vesipilloo ja niitä tyhjentelen säännöllisesti, etten kuivuis...mutta tuntuu ettei 2 litraa riitä mihkään :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Joo mulla tahtoo välillä kanssa unohtua nesteytys, siks ostin kaks 2L lasista vesipilloo ja niitä tyhjentelen säännöllisesti, etten kuivuis...mutta tuntuu ettei 2 litraa riitä mihkään
Mulle jo ipanat roudas viikolla litrasta vishypulloa töihin että älyäisin juoda... Muuten sitruunalla maustettu kylymä vesi on namia:)!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m.e.k. ja Elena777
nii, ku mulla ei palstan mukaan enää seiso
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että ihmiset uskoo liian helposti mitä palstalla puhutaan toisten selkien takana...pitää olla rohkee ja aikuinen ja kysyä suoraan mikä homma...tiedä vaikka juoruilun kohteet vois jopa kertoa sen oikean totuuden tai näyttää...tosin sun munas pituutta tai seisokkia ei voi kukaan muu todistaa kuin sä itte :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä