Säälin teitä jotka naimisissa idiootin=remonttimiehen kanssa!

  • Viestiketjun aloittaja ei koskaan enää
  • Ensimmäinen viesti
ei koskaan enää
Surkein ja epäpätevin ammattikunta mihin olen törmännyt. Jotain pohjasakkaa mikä ei ole muualle kelvannut töihin vai?

Näille sit vielä maksetaan ja ovat muka ammattilaisia ( ainakin hinnan mukaan). :D

Me laitettiin asuntoon uudet vaaleat tapetit itse ja otettiin ns. ammattilainen laittaan listoja ja toinen sähköjä, ja nää kummatkin idiootit on tuhonnu meidän valkoiset seinäpinnat
paskaisilla käsillään lähmimällä! :O
Puuttuuko kaikilta alan ihmisiltä aivot? Tajuaako nää mitä ne on tekemässä?


Tää on juuri sitä samaa mitä kuulee tapahtuvan jatkuvasti eri remonttikohteissa. Ei vaan uskois ennen kuin kohdalle sattuu.

Mä en todellakaan enään ota ensimmäistäkään toheloa töihin. Itse saan parempaa jälkeä aikaiseksi ns. remonttitaidottomana.

Millasia noi mahtaa olla kotioloissa jos kerran sen ihmisen siisti koti ei merkitse mitään jolta otetaan töitä vastaan ja joka maksaa työstä sovitun hinnan?
 
munakokkeli
Alkuperäinen kirjoittaja ei koskaan enää;29155002:
Surkein ja epäpätevin ammattikunta mihin olen törmännyt. Jotain pohjasakkaa mikä ei ole muualle kelvannut töihin vai?

Näille sit vielä maksetaan ja ovat muka ammattilaisia ( ainakin hinnan mukaan). :D

Me laitettiin asuntoon uudet vaaleat tapetit itse ja otettiin ns. ammattilainen laittaan listoja ja toinen sähköjä, ja nää kummatkin idiootit on tuhonnu meidän valkoiset seinäpinnat
paskaisilla käsillään lähmimällä! :O
Puuttuuko kaikilta alan ihmisiltä aivot? Tajuaako nää mitä ne on tekemässä?


Tää on juuri sitä samaa mitä kuulee tapahtuvan jatkuvasti eri remonttikohteissa. Ei vaan uskois ennen kuin kohdalle sattuu.

Mä en todellakaan enään ota ensimmäistäkään toheloa töihin. Itse saan parempaa jälkeä aikaiseksi ns. remonttitaidottomana.

Millasia noi mahtaa olla kotioloissa jos kerran sen ihmisen siisti koti ei merkitse mitään jolta otetaan töitä vastaan ja joka maksaa työstä sovitun hinnan?
Tai minkälainen tollo palkkaa niitä kaikkein halvimpia ryssiä?
Halvalla ei saa hyvää, koitappa saada se mahtumaan porvarinpäähäsi.

Ammatti-ihmisillä on ammattipalkka, ja myös ammattilaatu.
 
"..."
No on niissä lääkäreissäkin aika toheloita. Joskus ihmettelen miten ovat työhönsä päätyneet

Ja kyllä, kokemusta löytyy.

Ja en siis ole naimisissa remonttimiehen kanssa
 
ap.
Tai minkälainen tollo palkkaa niitä kaikkein halvimpia ryssiä?
Halvalla ei saa hyvää, koitappa saada se mahtumaan porvarinpäähäsi.

Ammatti-ihmisillä on ammattipalkka, ja myös ammattilaatu.
Ilmeisesti niitä kannattaisi palkata? Eivät voi tehdä surkeampaa jälkeä kuin nää kalliit suomalaiset ammattitaidotomat ammattitohelot.
Missään kohtaa en ole heidän palkoistaan pyytänyt alennusta ja 45e+alv. näille toheloille maksetaan, aikaahan niillä kuluu ja lasku maksetaan. Mistään harmaasta työvoimasta ei ole ollut kyse joten turha mussuttaa. Ilmeisesti tää on halpaa? Vaan seuraavaksi otan jonku virolaisen jos tarvetta työmiehelle on.
 
ap.
Tämä aloitus pisti kyllä nauramaan. Oivasti ap siirtää oman harminsa sääliksi yhden ammattikunnan edustajien puolisoita kohtaan.
Naura pois, kuulostaa siltä että sullakin on remonttimies, sopii kuvioon. Nää sottapytyt on sotkenu mun siistin kodin uudet valkoiset tapetit! Tulee vaan mieleen, että onko nää samanlaisia siellä kotona? Jos ei ole, niin miksi ne sotkee asiakkaan kodin?
 
ap.
[QUOTE="Morrison";29155170]Ei kannata semmoista ottaa, joka vaatii liksan käteen ja verottomana.[/QUOTE]

Mistä te tätä läppää nyt kiskotte? Ilmeisesti se pimeenä tekeminen on niin tavallista teidän remppaukoillenne, että automaattisesti oletetaan kaikkien teettävän pimeänä.
 
ap.
[QUOTE="vieras";29155103]Mun miespä tekee remontit itse :)[/QUOTE]


Mun ei, eikä olisi aikaakaan. Siksi ajateltiin, että alan ammattilainen osaa paremmin.
Kaverin rempassa ovet asentui niin, että eivät auenneet. Hupsis anteeksi, nyt liioittelin, joku ovi kyllä aukesi. Ammattilaisia siis. :D
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29155277:
Otan osaa. Piti kerrankin neuvoa laatoittajalle miten profiililaatat oikeasti varmaankin kuuluisi leikata...
Sä sentään tajusit, että sun pitää neuvoa. Mä vaan luulin, että nää itse tajuaa. Tyhmä minä!
 
Sä sentään tajusit, että sun pitää neuvoa. Mä vaan luulin, että nää itse tajuaa. Tyhmä minä!
No kyllä mä tajusin, kun näin ne seinässä laitettuna päin h...
Ei ollut kulmassa leikannut niitä jiiriin vaan oli vaan tunkenut saumausainetta siihen ammottavaan aukkoon mikä niistä muodostui. Sama nurkissa. Ei ne yhäkään ole ihan korjatut kun meidän hankkimat laatat ei riittäneet siihen. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
ap.
[QUOTE="vieras";29155267]no voi voi voi,mikset ap ite laittanu listoja ku osasit tapetitkii laittaa.[/QUOTE]

Nii-in miks en laitanut...

Ensinnäkin listojen laittaminen jiiriin on ihan oma juttunsa jne.
Mutta tässä se nähtiin. Olis pitäny.
 

Yhteistyössä