Säälin teitä jotka naimisissa idiootin=remonttimiehen kanssa!

  • Viestiketjun aloittaja ei koskaan enää
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Ap, oikeesti kaikki ymmärtää, että on sikamaista että sun tapetit on tuhrittu ja kenenkään mielestä toi ei oo kunnollisten työmiesten hommaa tollanen.

Mut kun sä aloitit noin, että säälit kaikkia jotka on remppamiehen kanssa naimisissa, niin nyt sulle vastaa sit vihaiset remppamiesten vaimot. Niiden vaimot, jotka ei tekis noin, että sotkee asiakkaan asuntoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
*:*
Tyylisi ja asenteesi on leuhka. Tajuatko? Siinä ei edelleenkään ole mitään ihmeellistä, että huono työnlaatu ärsyttää. Ymmärrätkö?
Kaikilla aloilla on huonoja tekijöitä, se ei tee mätää koko ammattikunnasta ja mitään syytä kyseisen ammattiryhmän läheisten säälimiseen ei ole ja koko ammatin lokaan vetämiseen. Meneekö jakeluun?
Ei ole siis kyse siitä, että tässä puolustetaan huonoa jälkeä, vaan omasta asenteestasi, miten tuot asian esille. Eri asia olisi, jos olisit ilmaissut asian ihan oikeasti niinkuin se oli, ilman, että vedät koko ammatin ja kaikkien ammatinharjoittajien läheiset mukaan tähän diipadaapaan, ja sen jälkeen vielä jokainen palstalainen, joka ärsyyntyy tyylistäsi ilmaista asiat, on alalla tai tyhmä tai ei tajua tai on jollain tapaa muuten hirveen paljon huonompi kuin sinä. ¿Comprende?
Otappa seuraavalla kerralla eri lähestymistyyli, jos joku asia harmittaa.
Mutta edelleen painotan, että ei ollut kyse siitä, että huonoa työnjäljeä pitäisi puolustaa. Jos olisitkin puhunut vaan omista remonttimiehiStäsi, mutta tosiaan kaikki remonttimiehet plus vielä läheiset ja palstalaiset jotka vittuuntui asenteestasi.
Jos tyyli olikin hiukan leuhka (?) niin minä nyt ainakin osasin suodattaa sen pois ja bongasin tekstistä sen olennaisen.

Suunnaton harmitus voipi joskus saada aikaan meissä ihmisissä tuollaista.
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
ap.
En ole alalla, enkä edes raksamiehen puoliso, tytär tai sisar. En myöskään puolusta huonosti tehtyä työtä, mutta sitä ei ole oikeasti tainnut tapahtua, tai olisit tekemässä reklamaatiota palstalla valittamisen sijaan. Taisit valita kalliit tapetit, jotka ei kestä käyttöä ja nyt harmittaa. Remppamiehet ovat tainneet tottua siihen, että tapetit on k-raudan laatua, ja esim kattolistoja laittaessa seinästä kestää ottaa tukea. Jos näin ei ole, niin sinun olisi ollut syytä ilmoittaa tapettien heikosta kestävyydestä työmiehille, niin olisivat osanneet ehkä varautua. Tai sitten työmiehet oli osa keasti idiootteja, mutta kirjoituksesi perusteella sitä ei voi sanoa.
Ja tyylisi n kyllä yhäkin naurettava, jos minä ostan lihatiskiltä härän sisäfilettä ja saan ulkopaistia, niin en tule palstalle säälimään idioottien lihamestarien puolisoita.
Mitä näyttöä vielä pitäisi olla? Katto sotkettuna ja parketit naarmuilla? :D Jonku miehiä nää ammattilaisetkin on, ehkä sinun, sitä en voi tietää? Tuli mieleeni, että näinköhän heillä on kotonakin kun kerran asiakkaalla. Ai niin mä oon sanonut tän saman jo pariin otteeseen. Lue koko ketju koska olet niin kiinnostunut puolustuksesta. Tässä keississä on tosin erittäin hyvät sormenjäljet todisteena.
 
sääli vaan jos helpottaa
Mä olen säälittävästi naimisissa remonttimiehen kanssa, ollut jo yli 25 vuotta. Saa sääliä, vaikka ei meillä mies lääpi seiniä, päin vastoin tarkemmin se siivoaa kuin minä.

Luusin kuitenkin, että reklamaatio kannattaa tehdä sinne remppamiehelle ennemmin kuin yleisesti täällä palstalla remppamiesten vaimoille, me kun ei voida oikein tietää kenen mies se on ollu.
 
"Huoh"
Viestissä sanottiin, että ei ole puoliso, sisar tai tytär. Jos sua kovasti kiinnostaa palstalaisten, joita asenteesi ärsyttää, sukulaissuhteet remonttimiehiin, niin lue toki itsekin viestit tarkemmin.
Ja mikä tässä on vaikeaa sinun älytä: ihmiset jotka täällä on ärsyyntyneitä, eivät puolusta huonoa työnjälkeä, vaan sinun tyylissäsi vetää kaikki lokaan ja alentaa muita, se kertoo sinun tasostasi, joka ei ehkä olekaan niin korkea kuin tahdot itsellesi uskotella.
 
"huhhei"
Aikuinen ihminen osaa harmistua, vittuuntua jopa, raivoisasti, kuitenkaan syyllistämättä turhaan ja nostamatta itseään muita ylemmäs.
Sun asenteesi säälittää.
Jos olisit tosiaan hieman eri asenteella ja kaikkia alaan liittyviä haukkumatta kertonut asiaa, ei jäisi jutun pointti ärsytyksen alle.

Ja sun puolisoa ja läheisiä kyllä käy sääliksi koska voin kuvitella että joku heistä kun tekee vastaavanlaisen virheen tai jopa joku joka on samalla alalla kuin he, teet heidän elämästään suoraan helvettiä katkeruudella, vihalla ja ylentämällä itsesi.
 
"vieras"
Meillä on myös nyt taloyhtiössä remontti, ja olen oikeasti tosi järkyttynyt siitä, miten kamalan siivon nuo jotkut työmiehet jättävät jälkeensä, kuin huonosti kasvatetut 5-vuotiaat. Esimerkiksi limsapulloja on missä sattuu, kaikki roskat jätetään siihen mihin sattuu tippumaan (lattialle, keittöntasolle, lavuaariin). Ja ovat aikataulustakin jäljessä. Enimmäkseen niitä näkee pihalla tupakalla toistamassa vittua puhelimeen...
 
Kyllä musta työmoraalin heikkeneminen näkyy siellä-täällä, vastuuta ei tunnu olevan. Niinkuin tuokin, että meidän kasvihuonepaketit selviytyy Belgiasta Eestiin ja sieltä Suomeen; jossa sitten runtataan trukilla p*skaksi ja toimitetaan vaan pokkana pihaan että siinä on, senkun selvittelette pakettinne.
Kyllä se kuumentaa tunteita.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29155979:
Kyllä musta työmoraalin heikkeneminen näkyy siellä-täällä, vastuuta ei tunnu olevan. Niinkuin tuokin, että meidän kasvihuonepaketit selviytyy Belgiasta Eestiin ja sieltä Suomeen; jossa sitten runtataan trukilla p*skaksi ja toimitetaan vaan pokkana pihaan että siinä on, senkun selvittelette pakettinne.
Kyllä se kuumentaa tunteita.
Ne Hilton! - dokumentin nuoret ärsytti ihmisiä, mutta sama asenne on kyllä työelämässäkin monilla. Että v***u kun ei kiinnosta. Mutta se asenne ei haittaa, koska maksaa veroja :cool:
 
"vieras"
Suomalaiset ei vaan osaa. tässäkään.

Tuosta toimituksesta tuli mieleeni juurikin pakkaus- ja kuljetustavat.
Jos tilaat jotain USA:sta, niin tuotteet tulevat priimakuntoisina aina perille. Niissä on kunnon pakkaukset, pakkausmateriaalit, suojapaperit, vahvat laatikot, jne.

Ja nämä tulee rapakon takaa lentokoneissa, autoissa ja ties missä välineissä.

Mutta auta armias kun jotain menet suomalaisesta nettikaupasta tilaamaan, pakkaukset on perseestä, eivät suojaa mitään, kuljetuksessa niitä tavaroita on mätkitty ja heitelty. jne.
 
"wilma"
Meillä käynyt sähkömies oli hyvinkin ammattitaitoinen. Ei sotkenut mitään, jälki oli siistiä ja teki työnsä nopeasti. Palkkaisin uudestaankin :)
Olette ehkäpä kitsastelleet, ja palkanneet joitan harjottelijoita? Tai muuten vain osaamattomia. .
 
"vieras"
Meidän luona tehtiin kylppäriremonttia ja kun remontti oli valmis ja palasin kotiin, niin vessanpöntön rengas oli kusitippoja täynnä, tiskirätti roikkui paskaisena keittiön hanan päällä ja altaan vierus oli likainen. No onneksi noi sentään pystyi siivoamaan, mutta kyllä remppamiehet ovat sotkuisia. Remppakaan ei onnistunut vaan joutuvat tulla korjaamaan.
 
ap.
Tyylisi ja asenteesi on leuhka. Tajuatko? Siinä ei edelleenkään ole mitään ihmeellistä, että huono työnlaatu ärsyttää. Ymmärrätkö?
Kaikilla aloilla on huonoja tekijöitä, se ei tee mätää koko ammattikunnasta ja mitään syytä kyseisen ammattiryhmän läheisten säälimiseen ei ole ja koko ammatin lokaan vetämiseen. Meneekö jakeluun?
Ei ole siis kyse siitä, että tässä puolustetaan huonoa jälkeä, vaan omasta asenteestasi, miten tuot asian esille. Eri asia olisi, jos olisit ilmaissut asian ihan oikeasti niinkuin se oli, ilman, että vedät koko ammatin ja kaikkien ammatinharjoittajien läheiset mukaan tähän diipadaapaan, ja sen jälkeen vielä jokainen palstalainen, joka ärsyyntyy tyylistäsi ilmaista asiat, on alalla tai tyhmä tai ei tajua tai on jollain tapaa muuten hirveen paljon huonompi kuin sinä. ¿Comprende?
Otappa seuraavalla kerralla eri lähestymistyyli, jos joku asia harmittaa.
Mutta edelleen painotan, että ei ollut kyse siitä, että huonoa työnjäljeä pitäisi puolustaa. Jos olisitkin puhunut vaan omista remonttimiehiStäsi, mutta tosiaan kaikki remonttimiehet plus vielä läheiset ja palstalaiset jotka vittuuntui asenteestasi.
Kyllä nää kyseiset toimijat ihan itse vetää alansa lokaan! Ei siinä minua tarvita. :D Että sekin on taas asiakkaan syy, että maine on huono? Niinpä.

Ja jos viitsisit lukea niin huomaisit, että olen sanonut arvostani ammattilaisia joilla on korkea työmoraali. :)
Se vituttaa, että mä joudun paitsi tän sirkuksen maksajaksi, niin riitelemään näiden herrojen kanssa, odottamaan uusia tapetteja (nääkö ne muka osaa laittaa :D), siirtämään muuton ajankohtaa ja vielä kouluttamaan näitä!
Listoja vaille valmis, joopa.

On täällä niitäkin joilla on kokemusta samasta asiasta. Vielä useapi on kuullut aiheesta. Enkä tiedä muuta ammattiryhmää jonka työnlaadun puutteista olisi mediassa keskusteltu yhtä paljon.
 
"vieras"
No minä en ole, ja tolla asenteella mikä ap:lla on, en haluaisi yhtään mitään palveluja häneltä, koska jos ap on mielestäni ärsyttävä, yleistävä, muista alentavasti puhuva,paskantärkeä, kaikesta kaiken tietävä, leuhka ämmä, ja mua säälittää ihan jokainen ihminen, joka moisen kanssa joutuu tekemisiin, niin aivan varmasti kaikki hänen alallaan olevat ovat myös.

Vaihda pikkasen tyyliä, niin pärjäät paremmin elämässä.
Joo, jotenkin mulle tulee väistämättä mieleen että remppamiehet ovat ehkä paikalla ollessaan nähneet aloittajassa em. ominaisuudet ihan livenä ja toimineet sen mukaisesti periaatteella niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...
 

Yhteistyössä