Sain tekstarin, että mieheni pettää minua....

  • Viestiketjun aloittaja "Tiuku"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No en ole Porvoosta =o) Oikeesti kävi mielessä soittaa poliisille.... voiko tällaisesta asiasta sinne ilmoittaa?? Ja tekeekö ne sille mitään?
No mitä rikollista tämä henkilö on sun mielestä tehnyt?

Valehtelu ei oo rikos,muutaman viestin lähettäminen ei oo rikos, tuo ei ole herjaamista eikä kunnianloukkaus.... En keksi mitään nimikettä mistä sitä henkilöä voitaisiin epäillä?
Kotirauhan rikkominen, ei mee läpi..
 
Siis hä? Sait joltain tekstarin, että miehes pettää? Ja ajattelit ilmottaa poliisille :D Mikset katso salaa miehesi puhelimesta kenen numero se on? Kyllähän hänellä luulis se numero olevan, jos viesteissä on jotain perää edes. Mitä viesteissä luki sitten? Älä nyt poliisille ilmoita, ei ne asialle mitään tee.
 
aaapee
[QUOTE="vieras";26552102]Siis mille niiden pitäisi jotain tehdä? Sille, että mies pettää? Vai sille, että joku muukin asiasta tietää? Vai sille, että kertoi sulle?[/QUOTE]

Sille, että joku lähettelee mulle tällaisia viestejä eikä kerro edes nimeään.
 
"vieras"
No en ole Porvoosta =o) Oikeesti kävi mielessä soittaa poliisille.... voiko tällaisesta asiasta sinne ilmoittaa?? Ja tekeekö ne sille mitään?
Mitä sinä haluat että poliisi tekee? Syyte kotirauhan rikkomisesta kun joku laittaa sinulle tekstarin ja kertoo että miehesi pettää? Miksi sinä mietit vaan jotain poliisille ilmoittamista ja "jatkotoimenpiteitä", mikset mieti omaa suhdettasi ja sen jatkoa? Luuletko että se pettäminen pyyhkiytyy sillä pois kun "kostat" tuolle naiselle ilmoittamalla poliisille? (jotka kyllä nauraa sinulle jos 3 viestiä saatuasi rupeat heiltä vaatimaan jotain "toimenpiteitä"..)
 
oho
Aviorikos ei ole suomessa kriminaalisoitu. Eikä mikään laki velvoita myöskään nimen käyttöä tekstiviestiä lähettäessä.Joten poliisi ei tee yhtään mitään tälle asialle.
 
Mitä
Kuten edellinen jo sanoi, soita siihen nroon ja kysele lisätietoja! Niin minä tein, kun aikoinaan sain ihan samanlaisia viestejä! Ja sain vastauksia.
- ero tuli ja nyt onnellisesti naimisissa normaalin, uskollisen miehen kanssa -
 
"hmh"
No oikeasti et voi ilmoittaa. Voit tietty soittaa numerotiedusteluun ja kysyä kenen numero, tai voit soittaa siihen numeroon ja kysyä mikäs juttu tää on. Mutta poliisilla nyt on luultavasti tähdellisempääkin tekemistä kuin auttaa hönttiä joka ei noita tajua ite tehdä.

Ei sitten ole mielees tullut ottaa asiaa esille miehen kanssa? Voisi juttu ratketa helpostikin, jos mies kertoo itse.
 
aaapee
[QUOTE="hmh";26552222]No oikeasti et voi ilmoittaa. Voit tietty soittaa numerotiedusteluun ja kysyä kenen numero, tai voit soittaa siihen numeroon ja kysyä mikäs juttu tää on. Mutta poliisilla nyt on luultavasti tähdellisempääkin tekemistä kuin auttaa hönttiä joka ei noita tajua ite tehdä.

Ei sitten ole mielees tullut ottaa asiaa esille miehen kanssa? Voisi juttu ratketa helpostikin, jos mies kertoo itse.[/QUOTE]

Numero on salainen, koitin jo selvittää. MIehen puhelimessa ko numeroa ei ole. Epäilen, että "ilmiantaja" on joku ulkopuolinen, joka nähnyt tai kuullut jotain.
 
kuulostaa vähän
että ap tietää itsekin asian olevan totta, mutta ei halua myöntää asiaa itselleen... :/
KYSY MIEHELTÄSI, äläkä vatvo asiaa täällä, tai poliisille. Se on sinun ja miehesi keskinen asia, joka TEIDÄN pitää selvittää KESKENÄÄN. Valitettavasti näistä viesteistäsi ei saa kovin hyvää kuvaa suhteestanne. Normaalissa suhteessa asioista jutellaan keskenään eikä revitellä nettipalstoilla. Siitä kun ei ole mitään hyötyä. PUHU miehesi kanssa, vaikka se pelottaakin. Muuten asia ei selviä välttämättä ikinä. Eikä välttämättä sittenkään. Riippuu siitä minkälainen ketku/patologinen valehtelija miehesi sattuu olemaan.
Äläkä "ammu viestin tuojaa..."
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
aaapee
Alkuperäinen kirjoittaja voi pientä parkaa huono provo;26552268:
Tekstiviestissä lähettäjän numero näkyy aina.
Numero näkyy joo, mutta haluan tietää, kenen se on, mutta sitä ei saa selville, kun numero on salainen. Yritin soittaa siihen numeroon, mutta puhelin ei ole päällä, kun "ei saatu yhteyttä".
 
Lähetä vastauksena tekstiviesti:

"Hei, tiedän kyllä, sillä lääkäri totesi minulla juuri klamydian, jonka on täytynyt tarttua miehen kumppanin kautta. En ole vielä keskustellut mieheni kanssa asiasta. Kiitos huolenpidostasi".

:snotty:

Jos viestin lähettäjä on osallinen, tuleepa ainakin säikähtäneeksi.

Jos on kaveri tai muu tuttu, että juoruilun perusteella selviää että kuka.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sassykatti

Yhteistyössä