sairaala sarja

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Oisko ollu se jakso missä tuotiin ilmeisesti nuori nainen tajuttomana ja josta sanottiin että tod. näk. kuolee vuorokauden sisään ja sit siinä vielä näytettiin tilannetta jossa oli kakkoset tullu tältä tajuttomalta alle ja hoitajat käänteli ja naureskeli siinä...
Miks mulla meni tollanen naureskelu ja kakkoset ihan ohi :eek: katoin kyllä sen jakson ja muistan ton potilaan siitä
No en mäkään mitään naureskelua muista. Muistaakseni toinen hoitaja "otti happea" hieman kun huomasi, että ulosteet on housuissa (käänsi siis päätään poispäin) mutta ei ne mun mielestä naureskellu. Mutta jos se potilas kuoli tosiaan niin ei kai se ihme ole, ettei omaiset halua sitä uusintana esitettävän.
se yks hoitaja naureskeli kun toinen (mies)hoitaja yski ja pikkasen yökki. oisko ollu näin..
 
hepuli
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
En mäkään muista... eihän siinä ois ollu se elvytys? Tai sitten se sydänpotilas Veli joka oli leikkauksesta toipumassa?
Tai sitten se sydänpotilas Veli joka oli leikkauksesta toipumassa?[/quote]

tämä kyl oli sairaalan syke sarjassa =)
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
En mäkään muista... eihän siinä ois ollu se elvytys? Tai sitten se sydänpotilas Veli joka oli leikkauksesta toipumassa?
Tai sitten se sydänpotilas Veli joka oli leikkauksesta toipumassa?
tämä kyl oli sairaalan syke sarjassa =)[/quote]

Eihän ollu :D oli parissakin eri jaksossa viime viikolla Sairaalassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Oisko ollu se jakso missä tuotiin ilmeisesti nuori nainen tajuttomana ja josta sanottiin että tod. näk. kuolee vuorokauden sisään ja sit siinä vielä näytettiin tilannetta jossa oli kakkoset tullu tältä tajuttomalta alle ja hoitajat käänteli ja naureskeli siinä...
Oli muuten tosi törkeetä ja asiatonta
:ashamed:
 
Titis
Sairaala jakso 2
Suomalaisten juomatapojen nurja puoli näkyy päivittäin sairaalan arjessa: Mikolle tuodaan ensiapuun tiedottomassa tilassa oleva nainen. Sairaanhoitaja Eija rauhoittelee harhaista potilasta. Vatsaelinkirurgi Sami on päivystysvuorossa.
 
Titis
Alkuperäinen kirjoittaja Titis:
Sairaala jakso 2
Suomalaisten juomatapojen nurja puoli näkyy päivittäin sairaalan arjessa: Mikolle tuodaan ensiapuun tiedottomassa tilassa oleva nainen. Sairaanhoitaja Eija rauhoittelee harhaista potilasta. Vatsaelinkirurgi Sami on päivystysvuorossa.
Tuohan kerrotaan nelosen netti-tv sivustolla eli se kuoleva nainen ja Veli oli sairaala sarjassa ei sairaalan sykkeessä...
 
tai
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Oisko ollu se jakso missä tuotiin ilmeisesti nuori nainen tajuttomana ja josta sanottiin että tod. näk. kuolee vuorokauden sisään ja sit siinä vielä näytettiin tilannetta jossa oli kakkoset tullu tältä tajuttomalta alle ja hoitajat käänteli ja naureskeli siinä...
Oli muuten tosi törkeetä ja asiatonta
:ashamed:
No kuten tuolla jo laitoin, ei minusta ainakaan ollut asiatonta niiltä hoitajilta, mutta että se kohtaus piti näyttää.
Itse ymmärrän että huumorilla pärjätään, oli työpaikkana sit kulmakuppila, hautaustoimisto tai sairaala, mutta omaisista (ja muistakin) se voi tuntua pahalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Oisko ollu se jakso missä tuotiin ilmeisesti nuori nainen tajuttomana ja josta sanottiin että tod. näk. kuolee vuorokauden sisään ja sit siinä vielä näytettiin tilannetta jossa oli kakkoset tullu tältä tajuttomalta alle ja hoitajat käänteli ja naureskeli siinä...
Oli muuten tosi törkeetä ja asiatonta
:ashamed:
No kuten tuolla jo laitoin, ei minusta ainakaan ollut asiatonta niiltä hoitajilta, mutta että se kohtaus piti näyttää.
Itse ymmärrän että huumorilla pärjätään, oli työpaikkana sit kulmakuppila, hautaustoimisto tai sairaala, mutta omaisista (ja muistakin) se voi tuntua pahalta.
Kyllä kyllä. Ymmärrän, olen itsekkin hoitsu ja tiedän että "huumori" on välillä aika karskiakin. MUTTA, hienotunteinen pitää olla, arvokkaasti pitää käsitellä potilasta on hän sitten kuoleva, narkkari, ojajuoppo, vanhus tai ihan mikä tai kuka vaan.. Elintoimintojen hiipuessa suoli tyhjenee ja minkäs sille voit..Pitääkö sille ihan sitte telkassa hihitellä.. Ammatillisuus rakentuu monista seikoista, hienotunteisuus on yksi tärkeä ominaisuus. Hoitotyön tärkeä kulmakivi on arvokkaan kuoleman järjestäminen/toteutus.

 
olikso
olisko se se teppo jakso se mikä on poistettu??

Sairaanhoitaja Eija jatkaa sekavan leikkauspotilaan hoitamista. Mitä tapahtuu, kun normaalit elvytystoimenpiteet eivät tehoa? Ensihoitaja Anssi joutuu selvittelemään tätä ensiavussa. Kotimainen dokumentaarinen sarja.

Tossa sen jakson esittely
 
tai
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Oisko ollu se jakso missä tuotiin ilmeisesti nuori nainen tajuttomana ja josta sanottiin että tod. näk. kuolee vuorokauden sisään ja sit siinä vielä näytettiin tilannetta jossa oli kakkoset tullu tältä tajuttomalta alle ja hoitajat käänteli ja naureskeli siinä...
Oli muuten tosi törkeetä ja asiatonta
:ashamed:
No kuten tuolla jo laitoin, ei minusta ainakaan ollut asiatonta niiltä hoitajilta, mutta että se kohtaus piti näyttää.
Itse ymmärrän että huumorilla pärjätään, oli työpaikkana sit kulmakuppila, hautaustoimisto tai sairaala, mutta omaisista (ja muistakin) se voi tuntua pahalta.
Kyllä kyllä. Ymmärrän, olen itsekkin hoitsu ja tiedän että "huumori" on välillä aika karskiakin. MUTTA, hienotunteinen pitää olla, arvokkaasti pitää käsitellä potilasta on hän sitten kuoleva, narkkari, ojajuoppo, vanhus tai ihan mikä tai kuka vaan.. Elintoimintojen hiipuessa suoli tyhjenee ja minkäs sille voit..Pitääkö sille ihan sitte telkassa hihitellä.. Ammatillisuus rakentuu monista seikoista, hienotunteisuus on yksi tärkeä ominaisuus. Hoitotyön tärkeä kulmakivi on arvokkaan kuoleman järjestäminen/toteutus.
Juu, juu ihan samoilla linjoilla ollaan.
Mutta luulen et hlökuntaa on kehotettu unohtamaan kamerat ja toimimaan kuten normaalisti ja mun mielestä TUOTANNON törkeys/huolimattomuus oli jättää se kohtaus siihen esitettävään jaksoon.
Tosin jonkun jutun mukaan sairaala itse katsoo esitettävät jaksot ennen kuin saavat luvan telkkaan asti. Ja tuossa kohtauksessa ei varmaan jakson katsoneen mielestä ollut mitään "erikoista", mutta ikävähän se oli varmaan omaisille varsinkin tilanteen ollessa niinkin vakava.

Mut anyway, jokuhan jo tuolla sanoi ettei poistettu jakso ollut tämä... ;-)
 
kissantassu
Alkuperäinen kirjoittaja manhis:
mitä kolmos jaksossa tapahtui?kun sitä ei netissä näytetä..omaisten pyynnöstä..
Käsittääkseni kyseisessä jaksossa kuvattiin Kauhajoen ampujan saapumista sairaalalle.. Niin toisella foorumilla asiasta kerrottiin.
 

Yhteistyössä