sairaala sarja

Alkuperäinen kirjoittaja kissantassu:
Alkuperäinen kirjoittaja manhis:
mitä kolmos jaksossa tapahtui?kun sitä ei netissä näytetä..omaisten pyynnöstä..
Käsittääkseni kyseisessä jaksossa kuvattiin Kauhajoen ampujan saapumista sairaalalle.. Niin toisella foorumilla asiasta kerrottiin.
No mutta eiks noi jaksot ollut kuvattu jo aiemmin? Ja en mä ainakaan muista että siinä olis mitään sellaista potilasta tuotu mitä olis ammuttu!
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kissantassu:
Alkuperäinen kirjoittaja manhis:
mitä kolmos jaksossa tapahtui?kun sitä ei netissä näytetä..omaisten pyynnöstä..
Käsittääkseni kyseisessä jaksossa kuvattiin Kauhajoen ampujan saapumista sairaalalle.. Niin toisella foorumilla asiasta kerrottiin.

Nämä jaksot vaan on kuvattu jo keväällä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Kyllä kyllä. Ymmärrän, olen itsekkin hoitsu ja tiedän että "huumori" on välillä aika karskiakin. MUTTA, hienotunteinen pitää olla, arvokkaasti pitää käsitellä potilasta on hän sitten kuoleva, narkkari, ojajuoppo, vanhus tai ihan mikä tai kuka vaan.. Elintoimintojen hiipuessa suoli tyhjenee ja minkäs sille voit..Pitääkö sille ihan sitte telkassa hihitellä.. Ammatillisuus rakentuu monista seikoista, hienotunteisuus on yksi tärkeä ominaisuus. Hoitotyön tärkeä kulmakivi on arvokkaan kuoleman järjestäminen/toteutus.
Hienosti kirjoitettu. Kuulostat hyvältä hoitajalta! :flower: Olen nähnyt niin paljon päinvastaisia, että välillä ihan sapettaa potilaiden puolesta.

 

Yhteistyössä