Saisiko arvon naisilta apua pariin kysymykseen. Vaimon kanssa naimisissa 15 vuotta ja

  • Viestiketjun aloittaja Mies jota mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
Harvinaisen osuva horoskooppi meidän pikku Leijonalle:

Sinulla on harhakäsitys, että olisit synnynäinen johtaja. Muut tajuavat, että olet vain mitätön kiipijä. Useimmilla Leijonilla on sadistinen simputtajan luonne, jonka vuoksi Leijonia ammutaan paljon armeijassa. Olet turhamainen etkä kestä rehellistä arvostelua. Röyhkeytesi on inhottavaa. Jalopeurat ovat valitettavasti vaan melko varakkaita. Leijonat mylvivät kuin metsäsiat saadakseen äänensä kuuluviin, mutta todellisuudessa karjumisen kohteeksi joutuvat kuuntelevat karjuntaa vain silkasta mielenkiinnosta. Suurin huomio kohdistuu Leijonan päästä toisinaan kuuluvaan "ping"- ääneen, jolloin karjumiseen käytetty pinnistys on katkaissut Leijonan päästä verisuonen ja tilan täytää miellyttävä hiljaisuus.

Eikä tämäkään taida kovin kaukana tuosta yhdestä kaksosesta olla:

Olet nopea ja älykäs. Molemmat sukupuolet pitävät sinusta, koska olet lähes poikkeuksetta biseksuaali. Odotat saavasi kaiken ponnistelematta itse lainkaan. Olet helppoheikki ja kusipää. Sinulla on voimakas tarve sukurutsaukseen. Sinulla on lisäksi ainakin fantasioissasi suunnaton tarve naida kahden kanssa yhtäaikaa. Jos ei mikään muu auta, niin tuuttaat sormesi omaan pakoputkeen yhdynnän aikana. Tätä harrastavat niin mies- kuin naispuolisetkin Kaksoset. Jakomielitauti periytyy aina joltain suvun Kaksoselta. Kaksoset saattavat juovuspäissään flirttailla jopa omalle peilikuvalleen. Joskus he jopa onnistuvat siinä, jolloin huomaavat lähteneensä jatkoille itsensä kanssa.

Älkääkä nyt suuttuko... vitsi tä vaan on.
Vaikka ei semmosta vitsiä ole, etteikö siinä olis pientä totuudensiementä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240339:
kuka on kaksonen?
Olimpa minä huolimaton... tosin voisin vannoa, että sun kuumerkki on kaksonen tai sitten ainakin jossakin kohtaa omaa karttaasi kaksonen vaikuttaa voimakkaasti.

No ei tämäkään kaukana ole...

Sinulla on vilkas mielikuvitus ja kuvittelet usein, että salaiset agentit vakoilevat sinua. Keräilet erillaisia aseita ja kiikareita. Et tee vaikutusta lähimmäisiisi, joita raivostuttaa pöyhkeytesi. Sinulla ei ole lainkaan itseluottamusta, jonka vuoksi pelkäät kaikkea silmittömästi. Kaloilla on taipumus kiristää valtaapitäviä. Nuorena Kalat yleensä lähettävät nimettömiä uhkauskirjeitä tärkeille ihmisille, nimitellen näitä hassuilla, loukkaavilla nimillä. Koska Kalat vain haaveilevat kaikesta, he ovat vaarattomia tomppeleita ja kelpaavat taustakävelijöiksi TV-uutisten katunäkymä-filmipätkiin. Kalat tekevät valtavasti itsemurhia, koska pelkäävät, että joku tulee ja nitistää. Kalat pelkäävät myös itsensä murhaamista, joten he yrittävät kusettaa itseänsä tekemällä itsemurhan hukuttamalla. Kalat ovat niin typeriä, että luulevat olevansa Kaloina hukumattomia. Tämän vuoksi Kaloja naarataan paljon järvistä, meristä, joista ja kylpyammeista. Kaloilla on erinomaisen huvittava taipumus sotkea itsensä melkoiseen soppaan, joten Kalat sopivatkin parhaiten keittoihin

Juha Vuorisella on selkeästi kyky nähdä ihmisten sisimpään.
 
Olimpa minä huolimaton... tosin voisin vannoa, että sun kuumerkki on kaksonen tai sitten ainakin jossakin kohtaa omaa karttaasi kaksonen vaikuttaa voimakkaasti.

No ei tämäkään kaukana ole...

Sinulla on vilkas mielikuvitus ja kuvittelet usein, että salaiset agentit vakoilevat sinua. Keräilet erillaisia aseita ja kiikareita. Et tee vaikutusta lähimmäisiisi, joita raivostuttaa pöyhkeytesi. Sinulla ei ole lainkaan itseluottamusta, jonka vuoksi pelkäät kaikkea silmittömästi. Kaloilla on taipumus kiristää valtaapitäviä. Nuorena Kalat yleensä lähettävät nimettömiä uhkauskirjeitä tärkeille ihmisille, nimitellen näitä hassuilla, loukkaavilla nimillä. Koska Kalat vain haaveilevat kaikesta, he ovat vaarattomia tomppeleita ja kelpaavat taustakävelijöiksi TV-uutisten katunäkymä-filmipätkiin. Kalat tekevät valtavasti itsemurhia, koska pelkäävät, että joku tulee ja nitistää. Kalat pelkäävät myös itsensä murhaamista, joten he yrittävät kusettaa itseänsä tekemällä itsemurhan hukuttamalla. Kalat ovat niin typeriä, että luulevat olevansa Kaloina hukumattomia. Tämän vuoksi Kaloja naarataan paljon järvistä, meristä, joista ja kylpyammeista. Kaloilla on erinomaisen huvittava taipumus sotkea itsensä melkoiseen soppaan, joten Kalat sopivatkin parhaiten keittoihin

Juha Vuorisella on selkeästi kyky nähdä ihmisten sisimpään.

:LOL::LOL:

laittappa oma merkkisi niin nauretaan sullekin..jos sulla on kanttia....

siis sitä itseironiaa....sullahan piti olla sitä valtavat määrät...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240366:
:LOL::LOL:

laittappa oma merkkisi niin nauretaan sullekin..jos sulla on kanttia....

siis sitä itseironiaa....sullahan piti olla sitä valtavat määrät...
No en tietenkään laita eikä sillä ole mitään tekemistä mun itseironian kanssa. Mun horoskoopi oli tosi hyvä. Nauroin sitä ihan vedet silmissä. Kyllä mun kaveritkin nauroi.
 
No en tietenkään laita eikä sillä ole mitään tekemistä mun itseironian kanssa. Mun horoskoopi oli tosi hyvä. Nauroin sitä ihan vedet silmissä. Kyllä mun kaveritkin nauroi.
Niinpä. Teit sen mitä epävarma ihminen tekee: nauraa muille ja asettaa toiset naurunalaisiksi, olematta valmis laittamaan itseään likoon.
Mä olisin pystynyt laittamaan omani.
Tiesin jo heti, ettet pysty.
:whistle:
Ehkä jonain päivänä..enkä tarkoittanut pahalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240394:
Niinpä. Teit sen mitä epävarma ihminen tekee: nauraa muille ja asettaa toiset naurunalaisiksi, olematta valmis laittamaan itseään likoon.
Mä olisin pystynyt laittamaan omani.
Tiesin jo heti, ettet pysty.
:whistle:
Ehkä jonain päivänä..enkä tarkoittanut pahalla...
Tai sitten, mä en ole vaan innostunut levittelemään keskustelupalstalla syntymäkuukauttani tai mitään muitakaan henk. koht tietoja, toisin kuin moni muu.
Sä voit lukea nuo Juha Vuorisen horoskoopit tuolta netistä ja ajatella vaikka niistä jokaisen kuuluvan mulle :) Ne on sielä ihan kaikkien nähtävillä.
 
(dis)respect!
Sellaista parisuhdetta käsittelevää ketjua ei taida ollakaan, johon Äidin blogi ja mies1 eivät tulisi puhumaan itsestään, haluistaan, oikeutuksistaan etc. Ja kaikkea tätä jatkuu sivukaupalla.

Aika törppöä aloittajaa kohtaan, suorastaan epäkunnioittavaa.
 
Dead parrot
Sellaista parisuhdetta käsittelevää ketjua ei taida ollakaan, johon Äidin blogi ja mies1 eivät tulisi puhumaan itsestään, haluistaan, oikeutuksistaan etc. Ja kaikkea tätä jatkuu sivukaupalla.

Aika törppöä aloittajaa kohtaan, suorastaan epäkunnioittavaa.
No, olen kyllä vähän samaa mieltä. Kyllähän nämä keskustelut tuppaavat rönsyilemään asiasta toiseen, mutta asiallisuuteen ja muuhun siistimiseen olisi varaa...

Voihan sitä aina aloittaa uuden ketjun, jos haluaa keskustella omista asioistaan?
 
No, olen kyllä vähän samaa mieltä. Kyllähän nämä keskustelut tuppaavat rönsyilemään asiasta toiseen, mutta asiallisuuteen ja muuhun siistimiseen olisi varaa...

Voihan sitä aina aloittaa uuden ketjun, jos haluaa keskustella omista asioistaan?
Kuten sinä teet aina.
Ja kaikki muutkin "todelliset" , joilla on oikeus omaan mielipiteeseen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240245:
Joo on se ihmeellistä.
Ystävä tämän minulle valotti. Hänestä olen niin valloittava ettei naiset kestä. Itse olen vain kuka olen.

Monet naiset saavat iloa siitä että minulla on ylipainoa, harmia siitä, että olen hyvällä tavalla erikoisen kaunis ja minut kruunaa heleä nauru, iloisuus, positiivinen asenne ja hoivavietti.
En ole kohdannut yhtään miestä joka ei olisi minulle "lämmennyt". Aluksi jäyhä mies ja ehkä lopulta saan ujoltakin hymyn takaisin.

Olen niitä naisia, joiden tykö jäävät nuoret ja vanhat miehet juttelemaan kaupassa ja naiset murisee siinä vieressä. Saan naiset vasta puolleni kun kesken miehen kanssa juttelua huomioin naisen, kehumalla hiuksia tai jotakin muuta kohteliasta. Usein olen kohtelias ensin suoraan naiselle, jotta miesten ei tarvitse kuunnella autossa ristikuulustelua siitä kuka minä olen ja mitä me ollaan tehty.

Nämä ovat perheen isiä, jotka ihastuvat vilpittömyyteeni ja ihan katsekontaktiin.
Myös siihen etten pakene, vaan vien energiani kanssa ison tilan. Epävarmat naiset ovat välittömästi "kimpussani" ja mulkoilevat.

Olen nainen joka dominoi naisporukassa, olen luonteeltani johtaja, annan tilaa, mutta en jaksa jatkuvasti pitää heikkoja naisia pinnalla..johonkin asti kyllä. Olen äärettömän kiltti luonteeltani, en puhu paskaa selän takana.

MUTTA toosi toosi toosi tuhma vuoteessa:vampire:
Hmm, jostain syystä uskoin tästä ainoastaan kohdat "ylipainoinen" ja "positiivinen asenne".
 
kaunis nuori äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240245:
Joo on se ihmeellistä.
Ystävä tämän minulle valotti. Hänestä olen niin valloittava ettei naiset kestä. Itse olen vain kuka olen.

Monet naiset saavat iloa siitä että minulla on ylipainoa, harmia siitä, että olen hyvällä tavalla erikoisen kaunis ja minut kruunaa heleä nauru, iloisuus, positiivinen asenne ja hoivavietti.
En ole kohdannut yhtään miestä joka ei olisi minulle "lämmennyt". Aluksi jäyhä mies ja ehkä lopulta saan ujoltakin hymyn takaisin.

Olen niitä naisia, joiden tykö jäävät nuoret ja vanhat miehet juttelemaan kaupassa ja naiset murisee siinä vieressä. Saan naiset vasta puolleni kun kesken miehen kanssa juttelua huomioin naisen, kehumalla hiuksia tai jotakin muuta kohteliasta. Usein olen kohtelias ensin suoraan naiselle, jotta miesten ei tarvitse kuunnella autossa ristikuulustelua siitä kuka minä olen ja mitä me ollaan tehty.

Nämä ovat perheen isiä, jotka ihastuvat vilpittömyyteeni ja ihan katsekontaktiin.
Myös siihen etten pakene, vaan vien energiani kanssa ison tilan. Epävarmat naiset ovat välittömästi "kimpussani" ja mulkoilevat.

Olen nainen joka dominoi naisporukassa, olen luonteeltani johtaja, annan tilaa, mutta en jaksa jatkuvasti pitää heikkoja naisia pinnalla..johonkin asti kyllä. Olen äärettömän kiltti luonteeltani, en puhu paskaa selän takana.

MUTTA toosi toosi toosi tuhma vuoteessa:vampire:
Oih! :) Ihan kuin minäkin! :) Kaikki muu paitsi en ole ylipainoinen vaan hoikka ja luonnostani muodokas tyttö.
 

Yhteistyössä