Saisiko arvon naisilta apua pariin kysymykseen. Vaimon kanssa naimisissa 15 vuotta ja

  • Viestiketjun aloittaja Mies jota mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
kaunis nuori äiti
Selkeä signaali siitä, että vaimosi pitää sinua kitisevänä vässykkänä joka ei uskalla ottaa naista.

Seuraavalla kerralla revit mammalta sen kauhtuneen paitulin päältä ja mummokalsarit jalasta mitään kyselemättä ja otat mitä haluat vaikka olkkarin pöydällä. Tai muuten sen tekee joku toinen mies jossain vaiheessa.

Älä missään nimessä kuuntele palstafeministejä tässä asiassa. Jumalauta, ei tuossa mitään perkeleen kotitöitä tai ekstratiskauksia tarvita. Ole mies niin huomaat että naisesikin alkaa kohdella sinua sellaisena.

MIES.
Uuh juuri näin... :p
 
vinks
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240220:
Olisin näin ajatusmaailmaltaan kiinnostunut hänestä. Hän kyllä ymmärtää ainakin minun naiseuttani.
Sinulle ei ehkä ole vielä valjennut, että tämä jäbä kammoksuu ylipainoisia ja yli-ikäisiä naisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30240508:
Hmm, jostain syystä uskoin tästä ainoastaan kohdat "ylipainoinen" ja "positiivinen asenne".
:LOL:

No miten on, kauanko menee että juoksette 10km.

Jaksan kyllä tehdä yhtä ja toista..kato jos on ylipainoa, sehän ei tarkoita rantautunutta valasta sipsipussin kanssa.

en vain näe mitää erityistä markkinoida itseäni "sopiavsti" pyöreänä.
Läskiä on tullut iän myötä....että sillee.

en ole edelleenkään eronnut, enkä karannut enkä sinkku... että ei se ukko kulta mun läskieni alle ole hautautunut:LOL:
mitenkäs on teidän painon laita, kun olitte noin kiinnostuneita... todistitte juuri sen mitä tekstissä mainitsin... harmillisesti, taas.
 
Viimeksi muokattu:
m1es
Mä olin aidosti miesten puolella tässä. Ei parisuhteessa olevan seksielämän pitäisi olla mitään kaupankäyntiä. Nainen voi kyllä sanoa, että jos nyt annan niin oot sitten viikon vonkaamatta mutta ei tule kuuloonkaan että mies sanoisi että jos nyt halaan niin sit et oo viikkoon haleja vinkumassa

Lisätään vielä että en alkuunkaan ymmärrä termiä "antaa pillua". Kyllä meidän avioliitossa seksi on myös minulle nautinnollista, ei pelkkä kotityö josta on suoriuduttava
Kyllä minä sen ymmärsin, Bitch. En vain tullut kehuneeksi reilua näkemystäsi kun halusin kohkata aiheesta, mutta kiitos näin jälkikäteen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240645:
:LOL:

No miten on, kauanko menee että juoksette 10km.

Jaksan kyllä tehdä yhtä ja toista..kato jos on ylipainoa, sehän ei tarkoita rantautunutta valasta sipsipussin kanssa.

en vain näe mitää erityistä markkinoida itseäni "sopiavsti" pyöreänä.
Läskiä on tullut iän myötä....että sillee.

en ole edelleenkään eronnut, enkä karannut enkä sinkku... että ei se ukko kulta mun läskieni alle ole hautautunut:LOL:
mitenkäs on teidän painon laita, kun olitte noin kiinnostuneita... todistitte juuri sen mitä tekstissä mainitsin... harmillisesti, taas.
Ahaa, muokkasit tekstiä sen jälkeen kun vastasin. Ei, vaan tarkoitin että tekstissäsi oli uskottavaa vain ylipainoisuus ja positiivinen asenne. Nojoo, ehkä iloisuus varmaan myös. Kaikki muu oli jotain epärealista fantasiaa. Siihen en ottanut kantaa, mitä jaksat - taidat omassa päässäsi kuulla nyt sellaisia keskusteluja, joita ei ole käytykään.

Mitä omaan painooni tulee (kun kerran kysyin), niin en ole punninnut itseäni sitten äitiysneuvolan, mutta S-koon vaatteita pääsääntöisesti käytän. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen, vaikka ennen lapsia olin hoikempi.
 
Mies jota mietityttää
Selkeä signaali siitä, että vaimosi pitää sinua kitisevänä vässykkänä joka ei uskalla ottaa naista.

Seuraavalla kerralla revit mammalta sen kauhtuneen paitulin päältä ja mummokalsarit jalasta mitään kyselemättä ja otat mitä haluat vaikka olkkarin pöydällä. Tai muuten sen tekee joku toinen mies jossain vaiheessa.

Älä missään nimessä kuuntele palstafeministejä tässä asiassa. Jumalauta, ei tuossa mitään perkeleen kotitöitä tai ekstratiskauksia tarvita. Ole mies niin huomaat että naisesikin alkaa kohdella sinua sellaisena.

MIES.
On tullut otettua..matolla,laiturilla, mummolassa-missä pitää olla hiljaa. Ja kuivaan en mene..se pitää tuntua hyvälle myös naisesta. Ja vaimo on pääsääntöisesti melko sexy ja huolehtii ulkonäöstään edelleen. Viimeksi eilen sain, ehkä olen turhasta valittanut. En aina ole kovin kärsivällinen asian suhteen, jos joutuu odottamaan.
 
vaimo minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Mies jota mietityttää;30243820:
On tullut otettua..matolla,laiturilla, mummolassa-missä pitää olla hiljaa. Ja kuivaan en mene..se pitää tuntua hyvälle myös naisesta. Ja vaimo on pääsääntöisesti melko sexy ja huolehtii ulkonäöstään edelleen. Viimeksi eilen sain, ehkä olen turhasta valittanut. En aina ole kovin kärsivällinen asian suhteen, jos joutuu odottamaan.
Sori etten jaksanut koko ketjua lukea, mutta oletko varma että teillä on tuossa oikesti muuta ongelmaa kuin se että libidonne ei ihan kohtaa?

Siis jos sä nyt kerran huolehdit kotihommista ja huomioit vaimoasi niin seksissä kuin muutenkin. Vaimo on tyytyväinen seksiin jota teillä kuitenkin oli 1-3 kertaa viikossa vai miten se nyt oli? Jos sun vaimelle vaan tuo 1-3 kertaa viikossa on ihan riittävästi ja kokee enemmän jo liiaksi mutta sä kaipaisit kuitenkin lisää.

Oletteko siis puhuneet asiasta keskenänne? Jos sitten voisitte päästä johonkin kompromissiin tuossa seksikertojen määrässä.
 
Ihailtavaa luettavaa,että mies kirjoittaa haluavansa naistaan edelleen 15-vuoden jälkeenkin.
Teillä tuntuu kokeilut ja keskustelutkin olevan mallillaan joten tuskin siitä on kyse.
Ehkäpä ikä tekee tehtävänsä ja vaimosi ei jaksa/halua niin usein seksiä..teillä kuitenkin aika hyvin jos joka viikko on touhua vällyjen välissä.
Me olemme olleet mieheni kanssa 14-vuotta yhdessä ja kipinä ei myöskään ole sammunut,tasaisempaan tahtiin vaan lepattaa nykyään..
Arki syö ja väsyttää,oma sairasteluni/kivut,lapset(vaikkei ihan pieniä meilläkään).
Kerran viikkoon yleensä seksiä on ja se on niin mahtavaa edelleen tai sitten ihanaa vaihtelua on myös tyydyttää pelkästään mieheni..
 

Yhteistyössä