Saisikohan KÄSITYÖHAASTE tulta alleen?

vierass
...elikäs siis mitä mä teen :O :snotty:? Kännykällä meinasin sohlata jonninlaisen räpsyn, mutta mitäs sitten...?

Tekniikan ihmehörhö taas ilmottautuu :wave: :D
Esim niin voi tehdä että ottaa kuvan kännyllä, lähettää sen s.postiinsa, lataa koneelle, rekisteröityy esim aijaaseen ja lataa sen koneelta sinne. Sitten sieltä kopioi tänne :D

Saattaa olla joku helpompikin tapa :D
 
Minäkin löysin tän vasta nyt ja voisin myös lähtee mukaan. Villasukkia tarvitaan aina :) mites tämmönen haaste sit oikeen toimii? :)
Sunnuntaina iltasella (varmaan tuossa klo 19 pintaan, vai mitä mieltä muut on?) kuvat esille ja äänestys pystyyn. Äänestyksen voittaja päättää seuraavan viikon aiheen tai jotain...katsotaan. Ei ole vielä ihan selvät kuviot, sovitaan niistä yhdessä sunnuntaina :)

Seuraavaksi varmaan kokeillaan sitä 2 viikon tekoaikaa...sovitaan siitäkin sitten tarkemmin :)
 
  • Tykkää
Reactions: nokkimus
Esim niin voi tehdä että ottaa kuvan kännyllä, lähettää sen s.postiinsa, lataa koneelle, rekisteröityy esim aijaaseen ja lataa sen koneelta sinne. Sitten sieltä kopioi tänne :D

Saattaa olla joku helpompikin tapa :D
Oukkei, tattista kovasti :)

...nyt sitten vain keräämään rohkeutta ja uskallusta ja kehtaamista moisen pläjäyksen julkaisemiseen :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;30243447:
Äh, mä huomasin tän nyt :/ voisin kyllä tulla mukaan. Mut mä en paljon kerkee päivässä tekemään... Saako vanhalla osallistua? Jos saa, niin oon mukana jo tässä.
No perinteisesti näissä haasteissa on toimittu siten, että vanha ei passaa, vaan sen tulisi nimenomaan olla tehty silloin, kun haaste on olut käynnissä. Mutta ehkä tässäkin asiassa voisi joustaa nyt tämän ensimmäisen viikon kohdalla. Kunhan se vanha juttu on sitten tehty kolmessa viikossa, jotta skaba on sitten kuitenkin siltä osin reilu...passaako muille?

Ja jatkossa sitten vain ne haasteen aikana tehdytvtyöt esille :)
 
Näin jollakin päiväkodilla tuollaiset ja piti kokeilla että osaako itse. Muksu tykkää! Toisista tein siniset niin voi vaihdella fiiliksen mukaan.
Voi jestas, tuota taidon määrää - ite hätinä saan ihan tavalliset perussukat aikaiseksi... Tosi hieno toteutus...ja siis tähäh - teitkö sä jo kahdet tommoset villasukat :O? Voi näitä taitoja....:)!
 
No niinpä. Mä olen kutonut kaulaliinan. Vauvalle. Enempään en pysty :D
...mutta se onkin täynnänsä ja isosti sitä rakkautta, ja rakkaudella kutominen se vasta voimille käyvää onkin :heart:

..aattelepas, meijen tyttö on pyytänyt mua tässä opettamaan häntä neulomaan :O :snotty: :D...voi sitä huumoripläjäytyksen määrää, syheröpurkulangasta nyt puhumattakaan....
 
  • Tykkää
Reactions: chef ja Volmiira
Täällä varmaan tiedetään eli kysymys käsitöitä harrastaville. Itseä on jo pitkään askarruttanut pienen ryijyn teko ommellen tyttärelle. Suomen käsityön ystävät myyvät valmiita paketteja.
Jos ei omaa yhtään kokemusta aiheesta eikä tiedä, miten se tehdään, niin onnistuisiko näillä taidoilla?
 
Täällä varmaan tiedetään eli kysymys käsitöitä harrastaville. Itseä on jo pitkään askarruttanut pienen ryijyn teko ommellen tyttärelle. Suomen käsityön ystävät myyvät valmiita paketteja.
Jos ei omaa yhtään kokemusta aiheesta eikä tiedä, miten se tehdään, niin onnistuisiko näillä taidoilla?
Ei ole vaikea juttu. :) Tarviit vaan sellaiset sakset millä ei ole leikattu mitään muuta kuin kangasta eli ne on terävät.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30247675:
Ei ole vaikea juttu. :) Tarviit vaan sellaiset sakset millä ei ole leikattu mitään muuta kuin kangasta eli ne on terävät.
Ok, eli tuliterät sakset täytyy hankkia :) Minkä päällä työtä pidetään, kun sitä tehdään eli työasentoa pohdin.
 
Ok, eli tuliterät sakset täytyy hankkia :) Minkä päällä työtä pidetään, kun sitä tehdään eli työasentoa pohdin.
Mä tein isompaa ryijyä, jolle mies rakensi sellaisen saranallisen a-mallisen telineen. Jos tekisin pienempää niin ottaisin varmaan jonkun kovan alustan syliin, vaikka styrox-levyn tai jonkin. Pienemmän tekemisestä mulla ei ole kyllä kokemusta.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee

Yhteistyössä