Saisikohan KÄSITYÖHAASTE tulta alleen?

Onneksi sovittiin, että tällä kertaa saa osallistua vanhalla työllä...saattaa nimittäin olla, että joudun tekemään niin. Vaikka en kyllä haluaisi.

Mun työni ei nimittäin onnistunut. Koitan pelastaa sitä parhaillani, mutta se ei valitettavasti mitä suurimmalla todennäköisyydellä enää ehdi valmiiksi ennen, kun on aika laittaa kuvat esille. Voihan kökkö. Noh, ehkä parempi onni ensi kerralla? :D
 
Jääpä ny väliin multa. Sain kyllä ton tekeleen valmiiksi mutta en todellakaan aio esitellä sitä kenellekkään :D. Eli ei ihan menny niinku strömsös.
Mä tässä justiin pohdin, että josko laittaisinkin esiin nimenomaan tuon...no tekeleen. Kele.

Koska pääasia ei ole voitto, vaan osallistuminen (tai niin ainakin kaikille väitän ;) ) niin väliäkös sillä sitten. Ainakin yritin :D
 
osasinkohan. no niin, se on mun citron (lime). bfl-sukkalankaa ja just sellanen kaulanympärihuivike, ei mikään viitta.

Voi, miten on ihana :)! Ja aivan upea väri :heart:!

Ja reikäneulettakin ja tommosia hienoja vinkeitä raitojakin - mie oon niin kade, niin kade kun te osaatte neuloa nuin hyvin :)! Tämmöselle jolle neuleohjeen lukeminen on yhtä hebreaa mutta jolla olis intoa kuin Pikkaraisella, niin...no, se elo osaa olla joskus vaikeaa :D
 
5n äiti
No niin, eihän mun ompeluksista tullut mitään. Sain yhdet legginssit ommeltua, yläosa tekemäti. Lisäksi olen tehnyt villasukkia, mutta niistäkin toinen vasta juuri kantapään ohi. Ei ehdi millään valmiiksi. Harmittaa.
 
Tässä.



Aika (ja lopulta myös hermot) loppuivat kesken. Eli ennen ja jälkeen. Paidan toisessa hihassa oli tahra ja reikä, joten se oli pakko saksia. Ja samalla ajattelin vähän tuunata sitä. Ei olisi kannattanut. Tai siis, tällä kertaa vain oli käytössä väärät välineet ja siksi se epäonnistui. Mutta tällä mennään nyt tällä kertaa, kun ei muutakaan voida :)
 
Onko paikalla joku, jonka älykkyysosamäärä riittää kuvien yhteen keräämiseen ja esille laittoon äänestyksen muodossa?

Joskus aikaa sitten moiseen olen kyennyt, mutta en olisi enää ihan niin varma siitä, että se onnistuu edelleen. Voin kyllä kokeilla, mutta kaikki vinkit ovat tervetulleita. Mikä on siis kätevin tapa napata nuo kaikki kuvat?

Jos vaikka vihelletään peli poikki klo 20 ja siihen mennessä liitetyt kuvat napataan äänestykseen...mulla olisi tällöin lähes tunti aikaa treenata ;)
 
Tässä.



Aika (ja lopulta myös hermot) loppuivat kesken. Eli ennen ja jälkeen. Paidan toisessa hihassa oli tahra ja reikä, joten se oli pakko saksia. Ja samalla ajattelin vähän tuunata sitä. Ei olisi kannattanut. Tai siis, tällä kertaa vain oli käytössä väärät välineet ja siksi se epäonnistui. Mutta tällä mennään nyt tällä kertaa, kun ei muutakaan voida :)
No katopas, kissamaista meininkiä :) - äärettömän hieno ja onnistunut muodonmuutos! Ja mistä ihmeen kohdasta tuo nyt on epäonnistunut, kun en mä vaan mitään semmosta näe - kyllä tuossa paidassa kelpaa pyörähdellä ja temppuilla vallan mainiosti ja ylpeydellä, että oma äiti on sen tehnyt :heart:!
 
Onko paikalla joku, jonka älykkyysosamäärä riittää kuvien yhteen keräämiseen ja esille laittoon äänestyksen muodossa?

Joskus aikaa sitten moiseen olen kyennyt, mutta en olisi enää ihan niin varma siitä, että se onnistuu edelleen. Voin kyllä kokeilla, mutta kaikki vinkit ovat tervetulleita. Mikä on siis kätevin tapa napata nuo kaikki kuvat?

Jos vaikka vihelletään peli poikki klo 20 ja siihen mennessä liitetyt kuvat napataan äänestykseen...mulla olisi tällöin lähes tunti aikaa treenata ;)
Lainaamalla saa ainakin kuvakoodit näkyville, mutta siinäpä se mihin mun äo:ni yltää. :D
 
HippuTAR
Kuvat saa ainaki niin että klikkaa kuvaa "kopioi kuvan URL osoite"
Viestikentäs klikkaa tosta yläpuolelta "lisää kuva" (taulun näkönen kuvake).

En tiedä onko jotain parempaa tapaa?

Ja kannattaa tietty olla kahdes ikkunas palsta auki.
 
Paitsi että Scarletin kuva avautuu todella suurena, kun koitan liittää sitä äänestykseen mukaan. Kopioin tuon rotlan ja tuossa se on ihan normaalin kokoinen. Mutta kun vien sen äänestykseen, se on niin iso, ettei siitä mahdu ruudulle kuin pieni pala.

Onko sulla scarlet pienempää kuvaa...tjtn?
 
HippuTAR
Paitsi että Scarletin kuva avautuu todella suurena, kun koitan liittää sitä äänestykseen mukaan. Kopioin tuon rotlan ja tuossa se on ihan normaalin kokoinen. Mutta kun vien sen äänestykseen, se on niin iso, ettei siitä mahdu ruudulle kuin pieni pala.

Onko sulla scarlet pienempää kuvaa...tjtn?
Mulla kans menee joskus noin ku liittää kuvia mutta oon vaan silti lähettäny sen ja sit se onki taas ihan hyvän kokonen.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
oon ihan voitosta huumaantuneena täällä :D

mä sanoisin että hyvä aihe olis "harmaa". että olis niinku hyvä pohja värikkäälle syksylle tai jotain :p

ja kaikki tyylilajit toteutuksessa. ne jotka ompelee, ne ompelee, ne jotka piirtää tai askartelee, ne piirtää tai askartelee. tai virkkaa tai neuloo, jne.
 
Voi, miten on ihana :)! Ja aivan upea väri :heart:!

Ja reikäneulettakin ja tommosia hienoja vinkeitä raitojakin - mie oon niin kade, niin kade kun te osaatte neuloa nuin hyvin :)! Tämmöselle jolle neuleohjeen lukeminen on yhtä hebreaa mutta jolla olis intoa kuin Pikkaraisella, niin...no, se elo osaa olla joskus vaikeaa :D
kiitos :) tuo väri oli syy miksi ostin langan, ei voinut vastustaa! tuo löytyy knittyn ohjeista. ovat muuten tosi helppoja ohjeita kun vaan katsoo lyhenteiden suomennokset.
 
kiitos :) tuo väri oli syy miksi ostin langan, ei voinut vastustaa! tuo löytyy knittyn ohjeista. ovat muuten tosi helppoja ohjeita kun vaan katsoo lyhenteiden suomennokset.
..ooo...täytyykin käydä kurkkaamassa moista knittyä, kiitos vinkistä :)!

Tosin mä olen noitten puikojen kanssa kyllä semmonen hazardimus, jotta nauramiseksi se väkisinkin menee, kun ei itkunkyyneleitä moiseen viitti tuhlata :D

Mutta oishan se hienoa, jos oppis muutakin väsäämään puikoilla kuin niitä perussukkia hyvin, hyvin hitaasti ja äärimmäisen keskittyneenä :)

edit. ...paitsi että :O...tossahan sitä haastetta vasta siis onkin kun enkuksi vielä yritän ymmärtää :D...eih, lopputulokset vois olla tyyliin "siis tässähän on ihan selvästi esillä hanskat.....ku kattoo oikein kaukaa ja siristää vielä silmiä ja vääntää itsensä aivan mutkalleen" :D
Mutta oi, kuinka siellä onkaan kauniita tekeleitä :heart:!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä