Saisko olla yöpalaa?

auringonnousun ratsastaja
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mulle kanssa
Ai kukkakaalia ja pepsiä vai tota pyttipannua? :D

kaikki käy, paitsi huijausnakit :p
Tuleppa päätön tänne grillaamaan tässä joskus :D En tarjoa huijausnakkeja, ihan oikeita ne on sitten, ihan sua varten ostan. Varmasti! Lupaan :D
Älä usko Päätön. Ensin ne on yrittäny huijata sut satimeen, eli avioliittoon vonkaamalla seksiä. Nyt ne yrittää ruoalla ja mikä ilkeintä - kasveista tehdyillä makkaroilla! Ja mitenkä sitä mies muka jaksaisi seksiä harrastaa jos syötetään vain rehuja. Jos te naiset otatte miehen, niin pitäkää sitä kunnolla ja antakaa sille kunnollista ruokaa, kuten pihvejä, makkaroita ja piirakoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja auringonnousun ratsastaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mulle kanssa
Ai kukkakaalia ja pepsiä vai tota pyttipannua? :D

kaikki käy, paitsi huijausnakit :p
Tuleppa päätön tänne grillaamaan tässä joskus :D En tarjoa huijausnakkeja, ihan oikeita ne on sitten, ihan sua varten ostan. Varmasti! Lupaan :D
Älä usko Päätön. Ensin ne on yrittäny huijata sut satimeen, eli avioliittoon vonkaamalla seksiä. Nyt ne yrittää ruoalla ja mikä ilkeintä - kasveista tehdyillä makkaroilla! Ja mitenkä sitä mies muka jaksaisi seksiä harrastaa jos syötetään vain rehuja. Jos te naiset otatte miehen, niin pitäkää sitä kunnolla ja antakaa sille kunnollista ruokaa, kuten pihvejä, makkaroita ja piirakoita.
heh :D
Ihan hyvä teoria, paitsi että mä olen jo naimisissa, ja huomattavan paljon päätöntä nuorempi. Vaikka eihän sekään vielä mitään todista :D Kyllä päättömän nappaaminen olis sellanen sulka hattuun kaksplussalla, että kannattaa silti yrittää, eikö?

Ihan vaan olisin hyväntahtoisesti halunnut grillievästä tarjota mutta heti aletaan epäileen

:'(

No tää lähtee nyt kuitenki nukkumaan. Hyviä öitä!

p.s se hemmo tuijottelee tuolla liekkeihin edelleen...just huomasin.
 
Toinen pepsin juoja :D
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
raakaa kukkakaalia mutustan ja ryyppään pepsiä päälle :D haluatteko osingoille?
Mä nyt kyl huomaan epäloogisuutta!
Ei nakeille, mutta joo Pepsille?
Hei onko kukaan väittänytkään tätä mikskään laihduttajien keskustelupalstaksi!!!?
 

Yhteistyössä