Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

vrs
Mulla on niin TYLSÄÄ. |O Esikoinen on isovanhempiensa mukana maailmalla ja se on kuitenki vaan rajallinen määrä, mitä toi 2v jaksaa äitiä viihdyttää. :xmas:

Oman naamani lisään tietysti myös (ei, en millään voi jättää välistä), jos idea saa kannatusta. ;)
 
padu heiiii
säälittävää ja ällöä kun hra majuri(eli ööliin menevä vanha kurppa)aina on täällä huokailemassa tytsin perään:Xusko jo kurppa että sä et nuorta saa,give it up!
 
[QUOTE="ikuinen laihduttaja";25716767]Hienoa!:)ootko miten painoa pudotellut ja missä ajassa tuo 9kg lähtenyt?[/QUOTE]

Tässä kyseisessä kuvassa painan vielä ainakin 73 kiloa. :D Lähtöpaino oli 75, nyt 66 kiloa. Noin puolessa vuodessa on hiljalleen lähtenyt. Siitä muutaman kuukauden olen aktiivisemmin pudotellut. Olen syönyt kohtuudella kaikkea, tarkkaillut annoskokoja ja yrittänyt liikkua mahd. paljon.
 
[QUOTE="ikuinen laihduttaja";25716767]Hienoa!:)ootko miten painoa pudotellut ja missä ajassa tuo 9kg lähtenyt?[/QUOTE]

Katsoin etusivulta että kuvaketjuun on vastannut joku nimimerkillä "Ikuinen ilahduttaja". Olin ihan että woouw, joku haluaa ilahduttaa haukkumisen sijaan :D

Mutta kiva kommentti tuo onkin.
 

Yhteistyössä