sanokaa mielipiteenne tästä asusta



mulla ei oo ikinä ollu aikuisiällä mekkoa/hametta ja nyt ois yhet juhlat viikonloppuna,enkä löytäny housuja jotka ois sopivat tän mahan kanssa,bongasin tälläsen mekon H&M:n mammaosastolta.Mies sano että näytän ihan muumimammalta,ei sanonu sitä pahalla :D mutta kehtaanko mä laittaa tälläsen vai näytänkö ihan kamalalta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Hyvähän tuo on, kehtaat laittaa. Jotain värikästä juttua jos lisäis niin ei olis niin tumma :)
joo jotain värikästä vois keksiä,tai sitten joku kaulakoru tms..mä tossa äsken kattelin ja itellekki tuli ihan muumimamma mieleen,no jos kerranki elämässäni tekisin niin että en välitä mitä muut ajattelee musta :snotty: jos pitävät kauheena ni se on niitten ongelma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Mun mielestä se näyttää isolta sulle..
Ja peesaan miestäs, muumimamma tulee mieleen. :ashamed:
Millaset popot meinasit laittaa?
ai,niin no en kyllä ees kokeillu muita kokoja ku automaattisesti otin isoimman :ashamed: ja en oikeen tiiä että kuuluuko tän olla tällänen löysähkö vai mitenkä,tällästä neulosta tää kangas on..kengistä en oikeen tiiä vielä tosin eipä mulla oikeen oo monia vaihtoehtojakaan..
 
Oha toi nyt iso sulle! Kato nyt vaikka rinnan kohalta, ja lapaluitten/pepun kohalta.. =)
Sehä pyörii sun päälläs. Ja ku se o iso niin sen takia se mun mielestä näyttää muumimammalta. Pienempää kokoa niin hyvä!! =)
 
-mila
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Kuvasta ei oikein saanut selvää.

Mutta ehkä joku iso kaulakoru tms. piristäisi. Muuten musta mekko on minusta hyvä.
Just näin aattelin minäkin kirjoittaa. :) Ja vielä lisäyksellä että myös näyttävät korvakorut olisivat hyvät. :)
 
mie
Koosta en osaa oikein ton kuvan perusteella sanoa, ihan kivalta näyttää, jotain piristystä tosin kaipaa :) Ja mielestäni ei kannata laittaa tollasia paksuja sukkiksia, vaan jotkut ohuemmat.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Koosta en osaa oikein ton kuvan perusteella sanoa, ihan kivalta näyttää, jotain piristystä tosin kaipaa :) Ja mielestäni ei kannata laittaa tollasia paksuja sukkiksia, vaan jotkut ohuemmat.
Klikkaa sitä kuvaa niin aukee isoksi. ;)
Niin joo tarkoitin, että tuo kuvassa olevan mallin asento ja kuvan laatu on sellainen, että en oikein tarkaan näe onko mekon koko sopiva :)
 

Yhteistyössä