Sanokaa mulle,että mä nousen tästä vielä

Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
meil miehen uus laitto kaikkia viestejä "sun exäs muna on uskomaton", "täällä sun exän panee mua, ha ha". "lapsies isä hoitaa ja rakastaa meitä, ha ha"


ETTÄ NÄIN ALA-ARVOISTA. JA MIEHEN UUS OLI 27-V.

:eek: :eek: :'(
Tää munki miehen uus on 27v.
onkoha sama hutsu:D


:D
Sun exäs ei oo sen muijan kans enää?
 
empaattinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Ikävää että meni suhde poikki, mutta paikkaa ja aikaa tämmöiset asiat eivät katso, valitettavasti.

Ei ole olemassa "hyvää hetkeä" suhteen päättämiselle. Vaikka moni täällä niin tuntuu ajattelevan.


siitäkin huolimatta, kyllä sinä sieltä nouset =) ja parempana kuin ennen =)
Mutta huonoja hetkiä ja huonoja tapoja on. Tässä oli molemmat.
Niin juuri!!! Kyllä tulin vihaiseksi ap:n puolesta ja ihan hirveästi kiukuttaa miehen käytös ja ihmetyttää tuon uuden naisen käsittämättömät viestit... Nouset vielä jaloillesi, mutta toivottavasti sinulla on tukiverkkoja, sillä on takuulla rankkaa! Voimia sinulle!!!
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraaana:
TODELLA idiootti!!!!!!! :(

Onko teillä ollut mitään mikä edes viittaisi siihen että ero tulis? Onko pienin toivottu ja odotettu?
Ei mitään,tää tuli niin puskista!meil on kaikki asiat ollu paremmin kun hyvin ja lapset on kummatkin toivottuja :heart:
Voi ei :/ Todella surullista.Miten voikin olla noin.
 
voi kamala :hug: :hug: kyllä sä nouset tuosta vielä ja usko pois voimakkaampana kuin koskaan ennen.tän jälkeen kukaan ei polje sua jalkoihin,ei petä eikä jätä.toivon voimia sun päiviisi ja jaksamista lasten kanssa.toivottavasti sulla on joku jolle purkaa tuntoja pvittäin.
 
IhanaValo
Voi v**tu mikä "mies"!!
Oon todella pahoillani et oot tommoseen ees törmänny..Kunhan siitä suosta pääset ylös niin paistaa se aurinko taas siullekin! :hug: :hug:
Ota vaan kaikki apu vastaan, ja ystävien yms. tuki..onhan siulla joku,vanhempas tai kavereita lähellä,auttamassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Voi v**tu mikä "mies"!!
Oon todella pahoillani et oot tommoseen ees törmänny..Kunhan siitä suosta pääset ylös niin paistaa se aurinko taas siullekin! :hug: :hug:
Ota vaan kaikki apu vastaan, ja ystävien yms. tuki..onhan siulla joku,vanhempas tai kavereita lähellä,auttamassa?
On kavereita ja vanhemmat+miehen vanhemmat.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Voi v**tu mikä "mies"!!
Oon todella pahoillani et oot tommoseen ees törmänny..Kunhan siitä suosta pääset ylös niin paistaa se aurinko taas siullekin! :hug: :hug:
Ota vaan kaikki apu vastaan, ja ystävien yms. tuki..onhan siulla joku,vanhempas tai kavereita lähellä,auttamassa?
On kavereita ja vanhemmat+miehen vanhemmat.
No hyvä,ettet ihan yksin oo,kun on noin pienet lapsetkin:)
 
usko tai älä sä pääset tuon asian yli....varmasti on ihan kamala olla :hug: itse koin tuon saman 3v sitten ja en olisi uskonut selviäväni....
en pystynyt ajattelemaan seuraavaan päivään en edes seuraavaan tuntiin...minuutin päähänkin oli vaikea ajatella se tuska ja suru vaan repi niin syvältä...
olin vielä raskaana ja en todella pystynyt ajattelemaan koko vauvaa...se oli kamalaa aikaa :'(

voimia sinulle jokaiseen hetkeen :hug:
 
äiti83
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
meil miehen uus laitto kaikkia viestejä "sun exäs muna on uskomaton", "täällä sun exän panee mua, ha ha". "lapsies isä hoitaa ja rakastaa meitä, ha ha"


ETTÄ NÄIN ALA-ARVOISTA. JA MIEHEN UUS OLI 27-V.

:eek: :eek: :'(
Tää munki miehen uus on 27v.
onkoha sama hutsu:D


:D
Sun exäs ei oo sen muijan kans enää?
ei ole, tiuhaan on vaihtanut sen jälkeen muijaa. mutta enää en asiasta stressaa. takas en ottais:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
meil miehen uus laitto kaikkia viestejä "sun exäs muna on uskomaton", "täällä sun exän panee mua, ha ha". "lapsies isä hoitaa ja rakastaa meitä, ha ha"


ETTÄ NÄIN ALA-ARVOISTA. JA MIEHEN UUS OLI 27-V.

:eek: :eek: :'(
Tää munki miehen uus on 27v.
onkoha sama hutsu:D


:D
Sun exäs ei oo sen muijan kans enää?
ei ole, tiuhaan on vaihtanut sen jälkeen muijaa. mutta enää en asiasta stressaa. takas en ottais:)
Onko vinkunu takas?
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
usko tai älä sä pääset tuon asian yli....varmasti on ihan kamala olla :hug: itse koin tuon saman 3v sitten ja en olisi uskonut selviäväni....
en pystynyt ajattelemaan seuraavaan päivään en edes seuraavaan tuntiin...minuutin päähänkin oli vaikea ajatella se tuska ja suru vaan repi niin syvältä...
olin vielä raskaana ja en todella pystynyt ajattelemaan koko vauvaa...se oli kamalaa aikaa :'(

voimia sinulle jokaiseen hetkeen :hug:
mulle myös saa laittaa yv:tä milloin vaan :hug:
 
Nilkki
:hug:
Elämä ei ehkä nyt tunnu hyvältä, ei valoisalta, ei siltä, että sillä olisi muuta merkitystä kuin hengittäminen, syöminen, valvominen, nukkuminen ja lapset. Mutta usko pois, kyllä siitäkin selviää! Ei se elämä mieheen lopu. Jaksamisia vaikeina aikoina!
 
:hug: :hug: voin vaan kuvitella itteni samaan tilanteeseen, jos toi mies ottaisikin ja lähtisi, meil samanikäiset tytöt 4v sekä 4kk, VOIMIA sulle!!! Älä alennu vastaamaan sen uuden muijan viesteihin.....onko mies kuitenkin valmis tapaamaan lapsia?? ettei heitä ole hylkäämässä....
Siis tiiän miltä susta tuntuu kun vanhempi tyttösi kyselee isistään....mitä vastaat/kerrot hälle??
:hug: :hug:
 
äiti83
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
meil miehen uus laitto kaikkia viestejä "sun exäs muna on uskomaton", "täällä sun exän panee mua, ha ha". "lapsies isä hoitaa ja rakastaa meitä, ha ha"


ETTÄ NÄIN ALA-ARVOISTA. JA MIEHEN UUS OLI 27-V.

:eek: :eek: :'(
Tää munki miehen uus on 27v.
onkoha sama hutsu:D


:D
Sun exäs ei oo sen muijan kans enää?
ei ole, tiuhaan on vaihtanut sen jälkeen muijaa. mutta enää en asiasta stressaa. takas en ottais:)
Onko vinkunu takas?
kyllä, päissään enimmiten soittelee ja hakkailee oviakin välillä öisin. ja krapulapäivinä kaipaa kuulemma. mutta ei, enään en siihen leikkiin ryhdy..
onko mies ollut aikasemmin uskoton? kauan tätä pettämistä nyt kestänyt? onko ollut nyt yhteydessä sinuun?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Voi v**tu mikä "mies"!!
Oon todella pahoillani et oot tommoseen ees törmänny..Kunhan siitä suosta pääset ylös niin paistaa se aurinko taas siullekin! :hug: :hug:
Ota vaan kaikki apu vastaan, ja ystävien yms. tuki..onhan siulla joku,vanhempas tai kavereita lähellä,auttamassa?
On kavereita ja vanhemmat+miehen vanhemmat.[/quote


:hug: :hug: :hug: mites miehen vanhemmat suhtautui poikansa tekosiin? hyvä että on tukijoukkoja lähellä. voimia |O
 
Turkilmas
Voi ei mikä uskomaton ääliö tuo miehesi :eek: . Käsittämätöntä, siis aivan uskomatonta |O |O . Mutta sä ap selviät tästä kyllä. Hetken päästä sä osaat katsoa asioita kauempaa ja huomaat että miehes oli oikeesti ihan idiootti. Siis senhän on ollut pakko olla sitä jo aiemmin kun kerran noin käyttäytyy. Sä vaan et oo sitä vielä huomannut.

Ja mä oon aika varma että sun miehes tulee vielä matelemaan ovelle. Mutta älä ota tollasta takas vaan nouse ääliön yläpuolelle.

Voimia ja jaksamista sulle :hug: . Mä osaan vaan kuvitella miten kauheelta susta tuntuu :'(
 
Kyl sä nouset tästä, vaikkei ehkä siltä tällä hetkellä tunnukaan :hug: Miehes varmaan tulee katumaan, ehkä piankin, sitä et jätti teidät. Mut sä et ansaitse tuollaista kevytkenkäistä miestä! Sä ansaitset paljon parempaa! Suuresti voimia!! :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Ikävää että meni suhde poikki, mutta paikkaa ja aikaa tämmöiset asiat eivät katso, valitettavasti.

Ei ole olemassa "hyvää hetkeä" suhteen päättämiselle. Vaikka moni täällä niin tuntuu ajattelevan.


siitäkin huolimatta, kyllä sinä sieltä nouset =) ja parempana kuin ennen =)
Jos sulla, Jaska, olisi lapsi tai useampikin, niin tietäisit, että suhteen päättäminen lapsen ollessa ihan pieni vauva on erittäin itsekästä, ajattelematonta, typerää ja kamalaa. Vielä kamalampaa se on silloin, kun erosta ilmoittaminen tulee puskista ja asiaan liittyy kolmas osapuoli.

AP:lle :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Ikävää että meni suhde poikki, mutta paikkaa ja aikaa tämmöiset asiat eivät katso, valitettavasti.

Ei ole olemassa "hyvää hetkeä" suhteen päättämiselle. Vaikka moni täällä niin tuntuu ajattelevan.


siitäkin huolimatta, kyllä sinä sieltä nouset =) ja parempana kuin ennen =)
Jos sulla, Jaska, olisi lapsi tai useampikin, niin tietäisit, että suhteen päättäminen lapsen ollessa ihan pieni vauva on erittäin itsekästä, ajattelematonta, typerää ja kamalaa. Vielä kamalampaa se on silloin, kun erosta ilmoittaminen tulee puskista ja asiaan liittyy kolmas osapuoli.
peesailen ishtaria!
 

Yhteistyössä