Sanokaa mulle,että mä nousen tästä vielä

:(

Mies jätti meijät ihan yllättäen viikko sitten lauantaina. Dokaus reissun jälkeen,ei halunnu tulla enää himaan. Kyselin siltä,et onks sillä jo joku uus ja kiels sen.. Nyt sain kuitenki tietää kavereitten kautta,et sil on joku uus ihastus ja mies sit itekki myönsi sen :'( Mut silti koko ajan hokee,et siit ei oo tulos vakavaa ym.niinku suojelee mua..

Mun maailma romahti täydellisesti,mistään ei tuu mitään,koko ajan itkettää :'(

Onneks mulla on noi tytöt pitämässä mua ees jonkun verran järjissä.

4v ja 2kk tytöt meillä ja huomenna mies tulee ekan kerran viikkoon niitä kattoo..
 
HelloShitty
voi kauhistus! kovasti voimia! :hug: :hug: ja nyt tarviit sun kavereita varmaan enemmän kuin ikinä. ota rohkeesti vastaan kaiken avun ja jos on paha olla niin pydä joku sinne yöks. tulee olemaan raskasta mutta ajan kanssa se helpottaa. usko mua! :hug: :hug: :hug:
 
:hug: Voi ei...Mitä sillä on väliä onko se miehes ja sen naisen juttu vakavaa vai ei,satuttaa se sinua silti! En osaa sanoa mitään kun en osaa kuvitellakaan miten hirveä tuska sulla on,mut jospa tämä virtuaalihalaus avittaisi edes vähän. :hug:
 
:eek:

:hug:

Sä NOUSET tästä vielä! :hug: Voimia sinulle ja tytöille! :heart: pieni ei onneksi vielä ymmärrä, mutta isompi... :'( Pidä itsestäs ja lapsista huolta, tuollainen /&(%¤ ei teitä ansaitse! Miten voi olla noin itsekäs mies???!! :eek:
 
pilvi
Kylla sina sielta nouset! Nyt tuntuu pahalta mutta joku paiva olet viela onnellisempi kuin luuletkaan, luota siihen. Ala vaan anele miestasi, nayta etta olet vahva. Niin ja tsemppia!! (Kokemusta loytyy....)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
:eek:

:hug:

Sä NOUSET tästä vielä! :hug: Voimia sinulle ja tytöille! :heart: pieni ei onneksi vielä ymmärrä, mutta isompi... :'( Pidä itsestäs ja lapsista huolta, tuollainen /&(%¤ ei teitä ansaitse! Miten voi olla noin itsekäs mies???!! :eek:

Onneks ei ymmärrä,mut eiskoinen nähny tosi paljon painajaisia ja kyselee isiä koko ajan... Mies saa huomenna selittää sille tän tilanteen.


Mä oon niin rikki :'(
 
Ikävää että meni suhde poikki, mutta paikkaa ja aikaa tämmöiset asiat eivät katso, valitettavasti.

Ei ole olemassa "hyvää hetkeä" suhteen päättämiselle. Vaikka moni täällä niin tuntuu ajattelevan.


siitäkin huolimatta, kyllä sinä sieltä nouset =) ja parempana kuin ennen =)

 
äiti83
ja minä kans tivasin hältä uudesta, myönsi että joku, mutta ei muka vakavaa... halus suojella, mutta niin vaan satutti enemmän.. no nyt en takas ottais ja nauran hälle ja hänen virityksilleen.
 
mä tiedän tunteen ja usko.. siitä pääsee ajan kanssa yli. eka täytyy tietty nostaa nenä paskasta, nousta polvilleen ja siitä sit seisomaan kun jalat taas kantaa. aikaa se vie ja monet monet itkut ja epätoivoiset hetket siihen kuuluu, mutta selvitä voi :hug: :hug: laita yv:tä jos haluat. mut mies jätti yllättäen aikoinaan ja jäin 2v ja 3kk lasten kanssa yksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
voi rakas kohtalotoveri!!! Voimia. Itselläni 4v ja 10kk ja noin tapahtui puol v sitten. haleja ja voimia!
Miten oot jaksanu?

Meillä oli kaikki hyvin,niin pussaili ja sano rakastavansa ennen ku lähti ja sit ei tullu enää kotiin. :'(
Mä en haluis sitä paskiaista enää nähä,mut pakko lasten takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Ikävää että meni suhde poikki, mutta paikkaa ja aikaa tämmöiset asiat eivät katso, valitettavasti.

Ei ole olemassa "hyvää hetkeä" suhteen päättämiselle. Vaikka moni täällä niin tuntuu ajattelevan.


siitäkin huolimatta, kyllä sinä sieltä nouset =) ja parempana kuin ennen =)
Jaa, no ehkä ei ole hyvää hetkeä, mutta on parempia tapoja päättää suhde kuin vain kadota tai jättää tulematta takaisin.

Mutta ap:lle voimia :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
voi rakas kohtalotoveri!!! Voimia. Itselläni 4v ja 10kk ja noin tapahtui puol v sitten. haleja ja voimia!
Miten oot jaksanu?

Meillä oli kaikki hyvin,niin pussaili ja sano rakastavansa ennen ku lähti ja sit ei tullu enää kotiin. :'(
Mä en haluis sitä paskiaista enää nähä,mut pakko lasten takia.
Minkäs ikäinen "mies" sulla oikein oli?
 

Yhteistyössä