SATUHÄÄT 20.1. -ketju

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
tervassa ja hml asunut
Vähän haluan oikaista tuota huume-epäilyä.
Mies on sairas, ei huumeissa. Ja ilmeisesti vaimonsakin hieman yksinkertainen, mutta pääasia että ovat onnellisia :)
 
-
aivan ihana oli se loppukohtaus kun Janne sanoi Mintulle "arvaa mitä? .... mä rakastan sinua" :heart:

mutta siis, en ole aiemmin kattonut Satuhäitä kuin satunnaisesti. eikö niissä ole tuon enempää ollut sitä häiden järjestämistä ja muuta tohinaa?
 
"jonsku"
Aika noloa.. Eivät muista millon ovat menneet naimisiin. Eikä akka muistanut ukkonsa synttäreitä.
hei me ollaan oltu 10v naimisissa ja jokunen vuosi sitten unohdin miehen syndet autuaasti :)
ja ei se liitto siihen kaatunu.

ja toisekseen täällä jankutetaan monessa että ei oo normaalia. että mua ketuttaa toi normaali termi. miks kaikkien pitää mahtua siihen samaan muottiin ja olla niin helvatan normaaleja? mikä on normaalia yleensäkkin. kaks ihmistä rakastaa toisiaan ja menee naimisiin aja täällä itketään että ei saa kun ei ollu normaalit häät....
 
ei kiva
Tuntui ihan väärältä että koko juttu kuvattiin, avioliittokin tuntui tälle sulholle olevan aika häilyvä käsite eikä mielestäni ollut häntä kohtaan oikein. Tuntui että miestä vietiin kuin pässiä narussa. Ihan kuin lapsi naitettaisiin.
 
Minusta se mies oli aivan ihana. Tai siis kun se puhui siitä Mintusta niin hymyili kuitenkin ja tuntu rakastuneelta. Mutta toisaalta, heti kun lopetti puhumisen niin suupielet valahti alaspäin.
Ja musta toi sai kyllä suunsa auki niissä bänditreeneissä ainakin :D
Ihan höpsöjä oli noi ihmiset kyllä tuossa, se bestman oli ihana :D
 
"vieras"
[QUOTE="Nanna";22951607]Uskomatonta miten aikuiset ihmiset voi olla näin inhottavia!Pitäisikö kaikkien olla samasta muotista?! Leimataanko narkkariksi tai mt-potilaaksi tietämättä faktoja.Huomaa että täällä on porukkaa jotka eivät ole koskaan nähneet mitään"erilaista"
Opetatteko lapsillekkin että kaikille ns normaalista poikkeaville naureskellaan...huh huh![/QUOTE] Niin tai sitten täällä nimenomaan on porukkaa joka on nähnyt "erillaista" ja sillä pystyvät sanomaankin, että ei ollut ihan "terve" tuo mies. Ja sitä ei ole pahalla sanottu.
Maailmaan mahtuu paljon sairauksista kärsiviä, eikä se nyt ole haukkumista jos sairauden huomaa.
Työkseni paljon skitsofrenikoita nähneenä niin kyllä hän paljon meidän asiakkaita muistutti joilla menee lääkitys.
Eikä tämä ollut millään pahalla sanottu.
Ihan kivan oloinen pariskunta oli, ja toivon heille kaikkea hyvää. :)
 
Tuntui ihan väärältä että koko juttu kuvattiin, avioliittokin tuntui tälle sulholle olevan aika häilyvä käsite eikä mielestäni ollut häntä kohtaan oikein. Tuntui että miestä vietiin kuin pässiä narussa. Ihan kuin lapsi naitettaisiin.

Mä vähän mietin samaa. Tuli jotenkin sellainen olo että YLE on tässä hyväksikäyttäjänä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22953439:
Mä vähän mietin samaa. Tuli jotenkin sellainen olo että YLE on tässä hyväksikäyttäjänä.
Jaa mun mielestä noi oli taas pienellä budjetilla toteutetut persoonalliset teemahäät.

Pariskunta erilainen ja sopivasti boheemi. Ei tuolle parille olis jäykät kirkkohäät sopineet.

Ainut mitä mietin oli se että mahtoikohan sitä katolista pappia mietityttää että onko hänkin naamiaisvieras?

Minä tykkäsin siitä sulhasesta, suht ujo ja rauhallinen mutta oli sillä pilkettä silmäkulmassa kun sanoi sen "arvaa mitä, mä rakastan sua". Ja ihana oli myös se kohta kun sanoi että tuntuu että muut ihmiset ei ymmrrä mutta Minttu ymmärtää.

Kertoo siitä että tuo pariskunta osaa ja uskaltaa tehdä asioita omalla tavallaan, olis meille muillekin joskus hyödyllistä tehdä kuperkeikkoja lumihangessa tai lukea satukirjaa aikuisten kesken ja hassutella ja hullutella. Elämä ei ole pelkkää leikkiä mutta eikö koskaan saisi leikkiä?
 
Toisaalta taas
[QUOTE="vieras";22953511]Aamun ajatus

Ole mikä olet ja sano mitä tunnet,
koska siitä häiriintyvillä ei ole väliä
ja tärkeät ihmiset taas eivät pane pahakseen.

-Tri Seuss[/QUOTE]

Kun tehdään viihdeohjelmaa televisioon, se tehdään nimenomaan katsojille ja katsojilta odotetaankin reaktioita. Muuten oltaisiin ihan vaan omalla porukalla eikä pyrittäisi julkisuuteen.
 
"vieras"
Kun tehdään viihdeohjelmaa televisioon, se tehdään nimenomaan katsojille ja katsojilta odotetaankin reaktioita. Muuten oltaisiin ihan vaan omalla porukalla eikä pyrittäisi julkisuuteen.
Missasit koko pointin.

Tarkoitinkin että sillä mitä toiset (=katsojat) asiasta ajattelee ei tarvii tälle pariskunnalle olla väliä. Hyvä että toteuttavat omaa juttuaan vaikka kaikki eivät siitä pitäisi.

Ihmettelen jos tarve on leimata nämä ihmiset jotenkin mielenterveyspotilaiksi.
 
"på"
Mä en tajua, miks tuotantoyhtiö suostuu tekemään heistä ohjelman. Julkisuus on kuitenkin raakaa..
Jokainen terve ihminen näki, ettei miehellä ole kaikki ihan ok.
JA nainen oli ihan öapsi vielä..
Eihän nyt kukaan normaali halua pehmoleluja häihinsä?
 
"tavis"
Kun tehdään viihdeohjelmaa televisioon, se tehdään nimenomaan katsojille ja katsojilta odotetaankin reaktioita. Muuten oltaisiin ihan vaan omalla porukalla eikä pyrittäisi julkisuuteen.
Eiköhän Minttu ja Janne tossa kuitenkin järjestäneet omia häitään, eikä viihdeohjelmaa televisioon. Ylen homma on kuvata sitten sitä häiden järjestelyä niin että siitä tulee viihdyttävää.

Ja eikös se sitä ollut? Erilainen pari ja erilaiset häät kuin yleensä.
 
"nipsu"
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22953123:
Minusta se mies oli aivan ihana. Tai siis kun se puhui siitä Mintusta niin hymyili kuitenkin ja tuntu rakastuneelta. Mutta toisaalta, heti kun lopetti puhumisen niin suupielet valahti alaspäin.
Ja musta toi sai kyllä suunsa auki niissä bänditreeneissä ainakin :D
Ihan höpsöjä oli noi ihmiset kyllä tuossa, se bestman oli ihana :D
Musta se bestman näytti naiselta, jolla on parta. :)
 
"tavis"
[QUOTE="på";22953583]Mä en tajua, miks tuotantoyhtiö suostuu tekemään heistä ohjelman. Julkisuus on kuitenkin raakaa..
Jokainen terve ihminen näki, ettei miehellä ole kaikki ihan ok.
JA nainen oli ihan öapsi vielä..
Eihän nyt kukaan normaali halua pehmoleluja häihinsä?[/QUOTE]

Sinäkö sen määrittelet mikä normaalia ja mikä ei? Häiden teema oli satumetsä, ja siellä kai nyt sitten on metsäneläimiä ja ja ties mitä.

Tiedän yhden 80-vuotiaan papparaisen joka on useita kertoja ollut naimisissa (häneltä on aina vaimot kuolleet aikaisemmin, eli on jäänyt leskeksi, ja pian taas uudestaan naimisissa).

Tuon tyypin häämarssina kirkosta ulos oli 80+ vuotiaana ollut "kaksi pientä elefanttia marssi näin". Ja on ammatiltaan pappi. Ei kaiken tarvii aina olla niin vakavaa.
 
"nipsu"
[QUOTE="nipsu";22953604]Musta se bestman näytti naiselta, jolla on parta. :)[/QUOTE]

Eiku ei se tainnutkaa olla bestman. tarkoitin sen Jannen kaveria. Mutta siis jotenkin naismaisen näköinen...
 
Mä tässä samalla kattelen tota ohjelmaa..aivan ihanat häät:D
tuollaisissa häissä minäkin jopa viihtyisin..
ja toi sulhanen..mä en näe siinä mitään outoa, samanlaisia poikia täällä ramppaa kokoajan, joten mä oon kai vaan tottunut tuollaisiin :D
 
Aito pohjalainen
Voih, en tykännyt jaksosta ja mitä siitä nostaa kauheeta meteliä, jos joku kertoo mielipiteensä siitä, että pari oli aika eriskummallinen. Kun kerran oli. En voisi kuvitella itseäni tuollaisiin häihin, saati pariskuntaa omiksi tutuikseni, sen verran kummaa käytöstä. Automatolla leikkimistä, pehmoleluja, hirveitä leikkiasuja, hääasunakin joku sutenöörin asu miehellä :O Sanokaa mitä vaan ja hymistelkää miten ihanaa erilaisuutta, mutta oikeesti ei tuollasta kyllä jaksais 24/7!!! Juu ei, ei, ei....
 
"tavis"
Voih, en tykännyt jaksosta ja mitä siitä nostaa kauheeta meteliä, jos joku kertoo mielipiteensä siitä, että pari oli aika eriskummallinen. Kun kerran oli. En voisi kuvitella itseäni tuollaisiin häihin, saati pariskuntaa omiksi tutuikseni, sen verran kummaa käytöstä. Automatolla leikkimistä, pehmoleluja, hirveitä leikkiasuja, hääasunakin joku sutenöörin asu miehellä :O Sanokaa mitä vaan ja hymistelkää miten ihanaa erilaisuutta, mutta oikeesti ei tuollasta kyllä jaksais 24/7!!! Juu ei, ei, ei....
Eihän sua kukaan pakotakaan jaksamaan 24/7?

Se ihana asia mun mielestä tuossa on se että jos ovat löytäneet toisensa, ja on samanlainen (toisten mielestä outo) huumorintaju. Niin on minulla ja miehellänikin, nauramme samoille asioille vaikka emme automatolla leikikään. Parisuhteessa on kyse just siitä että löytää sen ihmisen jonka kanssa voi jakaa ne hassutkin ajatukset, ilman että tulee naurunalaiseksi.

Mitä mä tässä kritisoin on se, että voiko toisia luokitella mielenterveyspotiliaiksi pelkästään katsomalla jakson televisiosta. Minusta ei voi, vaikka olisi aikaisempaa kokemusta mt-potilaista. Persoonallisia ja erilaisihan he toki olivat, mutta mielenterveysongelma/huumeidenkäyttö/lääkitys - arvailut ovat mun mielestä jo lähellä herjausta.

Kaikkea hyvää Mintulle ja Jannelle!
 

Yhteistyössä