Sertralin orion-käyttäjät

  • Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse aloitin ko. lääkkeen käytön viime elokuussa eli n. 7 kuukautta oon sitä syöny. Lääke määrättiin mulle paniikkihäiriöön ja alotettiin 50mg ensimmäinen kuukausi. Oireet paheni, ahdisti koko ajan ja huimasi, muita sivuoireita ei onneks tullu. Nostettiin 100mg ja pieniä sivuoireita tuli eikä paniikkikohtaukset oo vieläkään kokonaan kadonneet mutta ainakin lääke on tehnyt niistä "helpompia". Oon onnekas ettei mulla just hirveesti mitään sivuoireita ole ollut, halut edelleen talella ;), mutta huomaan lääkkeen kyllä turruttaneen tunteita. Osaan välillä itkeä, nauraa ja huutaa, mutta välillä on sellanen vihannesolo, ettei mikään tunnu miltään... En oikein tiedä suosittelenko lääkettä vai ei, hyvä jos se jollekin auttaa siihen, mihin lääkettä ollaan annettu.
 
vierailija
ok. miks me koitetaa kieltää todellisuutta siitä mitä se on. Ei millää oo mitää sen suurempaa merkitystä, ei kenenkää oo tarkotus olla onnelline. me vaa koitetaa luoda jotai illuusiota sille vaikka todellisuus on täyttä paskaa ja arkipäivästä. ei meillä oo tarkotusta, vaikka ollaanki ihmisii ja aivotoiminnaltamme jotenki parempii ku muilla eläimillä. me ollaa epätoivosii sen takii että meillä on pari aivosoluu enemmä ku muilla lajeilla. toivon että olisin etana ettei mun tarvis kuulla näitä mun paskoi ajatuksii
 
vierailija
Ite oon 13v ja mulla ei oo ollu minkää laisia sivuvaikutuksia ja on ollu kohta 2vko käytössä. 30mg. Käytän sitä vielä 2vko ja sit lopetan. Ahdistuneisuus ei oo kasvanut, unta on välillä vaikea saada ja illalla väsyttää (ei häiritse yhtään), kauppoihin pystyn menemään jo, auttanut suuresti!
 
Luonnon masennuslääke - https://weightworld.fi Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla 5-htp-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minulle Sertralin 25 mg aiheutti jo hyvin sekavan olon ja laukaisi hypomanian päälle, runsaasti sivuvaikutuksia mm. oksettavaa ja pahaa oloa aamuisin lääkkeen oton jälkeen ,runsasta ja pistävää hikoilua, aktisiaa eli levottomuutta pysyä paikoillaan ,ruokahalun kasvua ja siten lihomista n.10 kg painon nousun todella lyhyessä ajassa , seksi ei kiinostanut ja halut vei täysin, lamasi tunteita ja muutuin välinpitämättömäksi ja asiat jäi hoitamatta ja laskut maksamatta. Muutti myös persoonaani niin että kokenut olevani oma itseni lääkettä syödessäni ja läheiseni huomasivat myös tämän. 50mg nosto aiheutti manian ja melkeen hengen lähdön, lääke ei myös sopinut alkoholin kanssa yhtään vaan aiheuttu itsemurha ajatuksia silloin ja melkein tein itselleni jotain. Vieroitusoireet oli hirveät vaikka lääkäri ei niistä mitään mainninnut. En misssän nimessä suosittele ssri-lääkkeitä , haitat voivat olla pysyviä vaikka lääkityksen lopettaisi. Tunne-elämä ja seksualisuus eivät välttämättä palaa. Ahdistukseen
 
vierailija
Luonnon masennuslääke - https://weightworld.fi Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla 5-htp-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
Miten koet mainitsemasi tuotteen auttavan uniongelmiin?
yritin löytää netistä kokemuksia ko. tuotteen käyttäjiltä, mutten löytänyt. Kiinnostaa aina kuulla kokemuksia enne kuin alkaa itse käyttämään.
 
vierailija
Minulle Sertralin 25 mg aiheutti jo hyvin sekavan olon ja laukaisi hypomanian päälle, runsaasti sivuvaikutuksia mm. oksettavaa ja pahaa oloa aamuisin lääkkeen oton jälkeen ,runsasta ja pistävää hikoilua, aktisiaa eli levottomuutta pysyä paikoillaan ,ruokahalun kasvua ja siten lihomista n.10 kg painon nousun todella lyhyessä ajassa , seksi ei kiinostanut ja halut vei täysin, lamasi tunteita ja muutuin välinpitämättömäksi ja asiat jäi hoitamatta ja laskut maksamatta. Muutti myös persoonaani niin että kokenut olevani oma itseni lääkettä syödessäni ja läheiseni huomasivat myös tämän. 50mg nosto aiheutti manian ja melkeen hengen lähdön, lääke ei myös sopinut alkoholin kanssa yhtään vaan aiheuttu itsemurha ajatuksia silloin ja melkein tein itselleni jotain. Vieroitusoireet oli hirveät vaikka lääkäri ei niistä mitään mainninnut. En misssän nimessä suosittele ssri-lääkkeitä , haitat voivat olla pysyviä vaikka lääkityksen lopettaisi. Tunne-elämä ja seksualisuus eivät välttämättä palaa. Ahdistukseen
Mihin perustat väitteesi, että haitat voivat olla pysyviä lääkityksen lopettamisen jälkeenkin?
Itse olen käyttänyt vaihtelevilla määrillä sertralinia n. 7 vuotta (50 mg-200 mg). Nyt yritän lääkkeestä eroon ja puolitin annosmäärän 100 -> 50. N. viikko pienemmällä määrällä ja hiumausta ja sen ohella etovaa olo esiintyy. Toivon pääseväni vähillä oireilla eroon tästä. Palstalla paljon puhuttu seksihalujen vähyydestä ja orgasmin saannin vaikeudesta. Allekirjoitan molemmat. Toivon, että vielä joskus pääsisin nauttimaan orgasmeista mieheni kanssa. Yksin onnistuu kyllä helposti.
 

Yhteistyössä