siirtyminen turhista hiilareista kasviksiin ja proteiineihin teki kivan muutoksen ennestäänkin hoikan 30+ naisen vartaloon, vahva suositus sille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No juu Jonne, siinä edelleen on pääsyy että en kirjoittanut rekkautuneena kun en pääse tänne sisään kuin ikivanhalla veneen varakännykällä, pienellä iPhone 6 S:llä
En pääse iPadillakaan, jota käytän eniten enkä myöskään uudella ja isommalla iPhonella. Nytkin vekslaan kirjoittamalla tabletilla, sitten kopioin ja lähetän sen pikkukännystä. Kyllä ketuttaa tää epäonnistunut muutos.

Enkä viitsinyt laittaa edes nikkiäni harmaana ollessa koska takuulla heti Alepa olisi tullut räyhäämään ja herjaamaan ja urputtamaan persuista
Ihmettelen taas kerran näitä palstan "uudistuksia". Aina on tulos ollut entistä huonompi jollakin tavalla ja ilmeisesti minkäänlaista testausta eri laitteilla ei tehdä.
Onneksi minä kuitenkin sain kuvaoikeuteni takaisin.
 
  • Rakkaus
Reactions: Super-Setis
vierailija
Mun keho vaatii ruokaa aamuisin ja minä annan sille sitä
Samoin.
Mä en yleensä syö päivällisen jälkeen mitään (nukun siten paremmin), joten aamulla on tosi kova nälkä ja verensokeri alhaalla. Syön aamulla puuroa, 2 leipäpalaa, marjoja, lusikallisen öljyä ja jotain proteiinipitoista (rahkaa, munaa, tms).

Ei meidän kuulu elää pelkällä lihalla, esi-isämme ovat syöneet myös siemeniä (viljat, palkokasvit, öljykasvit), marjoja ja juuria (juurekset).
 

Yhteistyössä