Sinä ja äitisi

  • Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti
tiina
asutaan ihan lähekkäin mutta,emme tapaa usein,ei hoida lastenlapsiaan,emme shoppaa tai syö yhdessä.juhlia lukuunottamatta.ja ihan selväjärkisiä ollaan kaikki.harmittaa..
 
Miss Peesi
Tavataan 1-3 kertaa kuukaudessa. Ihan lämpimät välit on, vähän etäiset. Hoitaa lapsia nelisen kertaa vuodessa. Ikinä ei itse kysy vaan minä kysyn ja yleensä hänellä on niin kiirettä, niin kiirettä. Harvoin edes kysytään. Pari kertaa vuodessa saatetaan käydä yhdessä teatterissa.
 
Melkein päivittäin tapaan tai ollaan ainakin puhelimitse yhteydessä. Lämpimät välit on. Varmasti haluaa hoitaa vauvaamme kunhan syntyy :) Syömässä ja kaupungilla jne. käydään yhdessä paljonkin.
 
vieras
N. 30km välimatkaa, ei ihan joka viikko nähdä, pai krt/kk. Hyvät välit, ei superavoimet, mut lämpimät. Äitini hoitaa lapsia, käyvät yökyläilemässä sillontällön. Yhdessä voidaan shoppailla.
 
titi
kerran viikossa ja on lämpimät välit. lapsia ei ole joten ei hoida ja käydään shoppailemassa yhdessä ja joskus syömässäkin ainakin sillon kun shoppaillaan. puhelimessa puhutaan tunnista kahteen joka toinen pvä. :)
 
Muutaman kerran vuodessa nähdään, välimatkaa 600km. Ei ole lämpimät välit, ehkä mun raskaus on nyt lähentänyt, äiti on tänään soittanut mulle ja mä äidille :) Esikoista odotan enkä antaisi sitä äidille hoitoon moneen vuoteen tai jos antaisin niin korkeintaan tunniksi. Mä taas hoidan äidin kouluikäisiä lapsia. Meillä on niin erilainen maku ja ollaan niin erilaisia ettei oikeen shoppailusta tms tulisi mitään.
 
minä vaan
Varmaan kerran viikossa tai parissa. Asutaan samassa kaupungissa, muttei kovin lähekkäin. Meillä on aina ollut todella hyvät välit, toki joskus tapellaankin, mutta aina sovitaan heti ja perusteellisesti:) Teini-iässä otin kyllä yhteen, mutta mulla on kuitenkin suht nuori äiti (sai mut 22v) ja nykyään ollaan hyviä ystäviä.

Tällä hetkellä odotetaan esikoista, ja äiti on ollut nyt jo ihan korvaamaton: aina voi soittaa jos on jotain kysyttävää tai muuten vaan, ja kaiken alkupahoinvointien ja keskenmenopelkojen aikanakin äiti tsemppasi ja rohkaisi. Eipä voisi parempaa olla<3 Kun pikkuinen syntyy, tiedän, että äiti on vain puhelinsoiton päässä jos menee sormi suuhun. Äiti tulee siis myös mieheni kansa hyvin toimeen, mies on hänelle kuin oma poika. :)
 
pöö
Tapaamme ehkä kerran kuussa. Ihan ok välit, ei vaan ole koskaan mitään puhuttavaa. Hoitaa lapsia jos pyydän, ja harvoin kyllä kehtaan pyytää ja yleensä ei ehdi. Ennen kun sain lapsia kävimme joskus shoppailemassa, nykyään emme tee mitään yhdessä.

Anopin kanssa enemmän nykyään. Ottaa lapset hoitoon pyytämättä, käy kylässä, käydään kaupoissa.. Kiitollinen olen hänelle. Hieman pettynyt omaan äitiini. :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Miten usein tapaat äitiäsi? Onko teillä lämpimät välit? Hoitaako äitisi lapsiasi? Käyttekö yhdessä shoppailemassa, syömäsä, elokuvissa jne?
Monta kertaa viikossa, viha-rakkaussuhde, hoitaa välillä lapsia, ei käydä shoppailemassa, harvemmin syömässäkään ellei ole joku juhlittava juttu, elokuvissa ei ole käyty varmaan koskaan, joskus harvoin teatterissa.
 
vieras
Asuu aika lähellä, puhutaan päivittäin puhelimessa, hoitaa lapsia noin 4 kertaa kuukaudessa. Käydään kahdestaan jossain noin kerran vuodessa. Ihan hyvät välit, mua tosin välillä ahdistaa koska äitini ei koskaan anna napanuoran katketa ja suuttuu syvästi jos en päivittäin soita.
 
Kk
Asutaan noin 5 km päässä toisista ja nähdään usein hoitaa lapsia kun olen töissä tai kun haluan. Käytän sitten vuorostaan äitiä shoppailemassa kun iskä ei oo mikään paras shoppailu kaveri. lämpimät välit on toisille aina soitetaan kun tarvii jotain neuvoa tai kun ei pitkään aikaan nähty.
 
Nähdään keskimäärin arviolta joka toinen viikko, välit ovat hyvin lämpimät ja äiti on aina hoitanut lapsiani mielellään ja hoitaisi edelleen, mutta näitä koululaisia nyt harvemmin tarvitsee hoidella. Välillä järjestävät itse itsensä yökylään mummulaan. Välillä käymme shoppailemassa, syömässä ja leffoja katselemme yhdessä meidän soffalla :)
 
daughter
Mut synnyttänyt akka on ala-arvoinen kakkiainen, ilkeä ja itsekäs sairaalloisen kiero ja kylmäkiskoinen olento....ei olla väleissä siis! Sillä on lähestymiskielto muhun ja mun lapsiin. Ja tämä on tosi. Elämä on.
 
vieras
Tavataan 1-3 kertaa kuussa, shoppaillaan silloin tällöin ja syömässäkin käydään joskus. Yleensä kyllä syödään toistemme luona. On aina viettänyt paljon aikaa lapseni kanssa. Meillä on lämpimät välit. Niin ollaan kerran käyty kahdestaan elokuvissa, eli sitä harvemmin. Mutta kyllä me telkkaria yhdessä katsotaan. Niin ja joitain reissujakin tehty yhdessä, kerran kahdestaankin siis aikuisiällä.
 
Ei asuta lähekkäin, nähdään aina kuin mahdollista, puhellaan puhelimessa vähintään kerran viikossa. Ei hoida lapsia kuin hätätapauksessa (sairaaloinen ihminen enkä edes pyydä hoitamaan), käydään matkoilla, syömässä yms yhdessä :) Ima on paras kaveri :heart:
 
Porukat asuu abaut kolmenkymmenen kilsan päässä... Nähdään muutaman kerran kuussa, puhelimitse ollaan sitten useammin yhteyksissä... On lämpimät välit :heart: Auttaa lastenhoidossa jos tarve ja auttaa muutenkin (molemmat )... Harvemmin käydään yhdessä missään, mutta voitas kyllä käydä...
 
Näin lomalla on aikaa nähdä useampi kerta viikossa, käydään retkillä, rannalla, kylässä..
Aika harvoin tehdään mitään ihan kaksin.
Hoitaisi lapsia varmasti niin paljon kuin ikinä pyytäisin ja töiltänsä pystyisi, ovat hänelle kaikki kaikessa.
Välit on lämpimät ja läheiset mutta toisaalta kyllä on vuoristorataakin ollut suhteessamme.
 

Yhteistyössä