Sirdalud ja alkoholi??

  • Viestiketjun aloittaja Vastausta kaipaava
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mulla lyriga 300 2 kertaasirdalud 6 2 kertaa ja sirdalut 4 1 kerta paklofen 3 kertaa rivattril 3 kertaa lisäksi tenox 3 kertaaajan autoa ja olen ottanut alkoholia ainut vaikutus saa nukuttua8 tuntia lääkitys ollut reilun3 vuotta paha selkäydinvamma spastisuus ja sitten lisäksi tramal 100 2 kertaa aika lääkeannos
 
vierailija
Kaikkia lääkkeitä voi ottaa alkoholin kanssa, oman tuntemuksen ja fiiliksen mukaan. Lääkeövereitä en suosittele, enkä tee niin itsekään, mutta joku yksi sirkka ja pullo viiniä ei tee yhtään mitään.
 
vierailija
mulla lyriga 300 2 kertaasirdalud 6 2 kertaa ja sirdalut 4 1 kerta paklofen 3 kertaa rivattril 3 kertaa lisäksi tenox 3 kertaaajan autoa ja olen ottanut alkoholia ainut vaikutus saa nukuttua8 tuntia lääkitys ollut reilun3 vuotta paha selkäydinvamma spastisuus ja sitten lisäksi tramal 100 2 kertaa aika lääkeannos
Kiva, ajat autoa, vaikka kirjoittamisestakaan ei tuu hevon hittoa... Tuntuu turvalliselta todella...
 
vierailija
Kaikesta on pakko varoittaa, mutta itselläni on ollut Sirdalud-lääkitys ja en ollut juomatta. En huomannut minkäänlaista haittaa alkoholista.
Ainoa lääke joka aiheutti ongelmia oli Panacod jota lekuri määräsi olkapään jatkuvaan kiputiloihin. Ei auttanut pillerit joten vedin iso Tapion lutkusta alas. Meinasin tukehtua koska en jaksanut hengittää eli lamaantui joku keuhkoissa, jäin henkiin ja kivut myös. Paska lääke ,annoin ne eteenpäin ison määrän koska ei auttanut minun kipuihin.
 
vierailija
Aikamoista säätelyä ja vääntelyä löytyy täältä mistä itsekkin luin ensimmäiseksi inffoa...

2mg x 4 + 0,5 viinaa ja bissee. nyt illan aikana tullu otettuu, ja mulla ei siis mitään tolea, niin ei tosta nyt menny sekasin. Vähän tuntuu kännisemmältä olo verrattuna siihen mitä oli juonu...

Pitänee selvinpäin kokeilla ottaa muutama enemmän...

Kyllä kännissä oon, mutten missään seipäissä kun nää puhuu et näistä pelkästään menee kuutamolle, ei saatana...

Kyl on semmosia tohtoreita täällä taas...

Yt,

Neitsyyden vein näistä, ei vakuuttanu
 

Yhteistyössä