SOKERIKLUBI II

En sitten mene vaa'alle huomenna aamulla.
baari ilta oli kiva.
Kyllä mä pärjään.
Tässä linkki päiväkirjaan : http://www.kaksplus.fi/paivakirjat/asumus_ero/

Mietin sitä että kun se nainen on mun miehen kanssa samalla koneella töissä mutta eri vuorossa, eli toinen on aamussa ja toinen illassa, joka toinenviikonloppu Jarilla on meidän lapset ja joka toinen viikonloppu jari on töissä (telakalla on aamuvuoroviikolla aina viikonloppuna ylitöitä)
sitten taas joka toinen viikonloppu tää toinen nainen on töissä ja joka toinenviikonloppu hällä on omat lapset käymässä...

Arki saattaa astua kuvaan hyvinkin nopeasti :/

En kerro mitä painan :D
 
huomenta...ja vielki 99.. mut 6kg vähemmän ko yhen miun kamun..joka luuli olevansa pienempi ko mie.. :D ..

no anyway..kipsulle :hug: ..palaja ruotuun ja muutkaan viestit ei ainakaan miuta haittaa..ja jos on joku mihin purkaa itseään niin sehän parempi tää tietsikka puoli ko jääkaappi.. eikö ookkin? ;) :D :wave:
 
Hei touhis, nyt vasta huomasin sun viestin.
Meillä varmaan kanssa toi ukkeli yrittää jakaa lapset mutta en kyllä suostu siihen.
kävin kuitenkin aamulla vaa'alla. 81.2 eli ei ollenkaan paha.
Naapurin super suloinen laulajapoika tuputtaa mulle herbalife tuotteita.
Pitäiskö kokeilla? (siis suloinen suloinen ei seksikäs suloinen)
Onko teistä joku kokeillut niitä?

Kiitos tsempeistä ja haleista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:46 Kipinätär kirjoitti:
Hei touhis, nyt vasta huomasin sun viestin.
Meillä varmaan kanssa toi ukkeli yrittää jakaa lapset mutta en kyllä suostu siihen.
kävin kuitenkin aamulla vaa'alla. 81.2 eli ei ollenkaan paha.
Naapurin super suloinen laulajapoika tuputtaa mulle herbalife tuotteita.
Pitäiskö kokeilla? (siis suloinen suloinen ei seksikäs suloinen)
Onko teistä joku kokeillut niitä?

Kiitos tsempeistä ja haleista.
Saathan sie kokeilla.. mie en kokeillu..ne on miun kukkaolle liian tyyriitä ja sit miun brasilian 'personal trainer' huomautti että niillä karistetu kilot on vaarana tulla takas JOS EI OO sisäistäny ruoka ja liikunta tottumuksiin pysyviä ja terveellisiä muutoksia..

ja hitot mie meen kans päikkäreille ko koko muukin porukka nukkuu...oonhan mie ollukki reipaskin..tiskannu, imuroinu koko huushollin,laittanu miehen kaupalle, pessy kaks koneellista pyykkiä, ripustanu ne kuivumaan ja ruokkinu lapset..
 
Mä söin valmispizzan. 500 caloria. Päivällä olin eliksiirissä syömässä noutopöydästä ja en edes kävellyt kaupungille...
:ashamed:

Mun tuntet on hävinny johonkin, oon ihan turta.

En ole koko päivänä pistänyt tikkua ristiin tän kodin eteen. arvatkaa miltä täällä näyttää? :/
No huomenna sitten.

Ai niin Eikka oksensi kolmasti kaaressa vintin lattialle...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:46 Kipinätär kirjoitti:
Hei touhis, nyt vasta huomasin sun viestin.
Meillä varmaan kanssa toi ukkeli yrittää jakaa lapset mutta en kyllä suostu siihen.
kävin kuitenkin aamulla vaa'alla. 81.2 eli ei ollenkaan paha.
Naapurin super suloinen laulajapoika tuputtaa mulle herbalife tuotteita.
Pitäiskö kokeilla? (siis suloinen suloinen ei seksikäs suloinen)
Onko teistä joku kokeillut niitä?

Kiitos tsempeistä ja haleista.
Kipsu Pysy vaan tiukkana noiden tapaamisten suhteen vaikka ne oliskin hankalia. Sillä kun tarpeeksi niiden kanssa jaksat taistella niin huomaa ex:säsikin jotta ei kannata => pääsee itse helpommalla kun ei sinua vastustele. :hug: :hug: :hug:
(Meillä tähän meni melkein kaksi vuotta ja väliin ei lapset isälleen menneet vaik olikin tapaamis vkl-minä totesin jotta kaikki tai yksikään.)

Hei hyi yök oksu taudit on pienil inhottaviii, kun he eivät osaa itseään ilmaista esim. äiti mul on kummallinen olo masussa. jne. Vaan he tosiaan lennättävät kaiken kaaressa ja variottamatta ennakkoon. :x :eek: :kieh:

Jaahas ei putoa paino. Vaaka ilmoitti eilen 88.4kg niin et tuossa se nyt heiluu muutaman sadangramman turvin plussaan ja miinukseen viisaria viskoen. :(
:ashamed: Vaan pakko on kyl tunnustaa et ei kait se paino voi mihinkään hävitä kun tuppaan suuhuni tunkemaan herkkuja minkä ennätän. :ashamed: Tosin hyötyliikuntaa on kyl tullut harrasteltua ihan tuossa omalla pihamaalla-toissa iltana kuljin tieskuinka monta askelta ruohonleikkuri (bensa käyttönen, vaan ei itse vetävä joten työntämään joutui) kaverinani parin tunnin ajan. Lisäksi on tullut kävellyks tuonne keskustaan (n. 1,5-2km) kerta päivään lähes joka päivä.
Niin et varmaan laskis paino, jos malttasin vain nuo herkut jättää muiden nautittavaksi. :ashamed: :whistle:

Mut nyt peppu-pyykkille - kuopus haiseeeeeeeeee!!!!!!
:x :x :x :wave: :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinätär:
Mikäs D-mamman ukolla on? Heitetään kaikki ukot laivan ruumaan ja lähetetään jonnekin kauas pois :D Tai laitetaan vaihtoon ;-)

saamarin juoppo koko ukko |O (siiis välillä ihan ok,nyt vaan nyppii tuo kaljan kiskominen)
Jups jups. Pistä pihalle, mullakin mahtuu nykysin roskiskaappiin muutakin kun pelkkä roskis ja kaljatölkit/pullot... Ruokaakin on jääkaappi täynnä, ei ole kertaakaan eron jälkeen tarvinnut miettiä että nyt on vähän tiukka tilanne, mitäs tänään tehdään ruuaksi, tai että pitäiskö mennä vetämään pankkikorttia jonnekin että saadaan lisää rahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinätär:
Ei löydy. Kuulun yh kerhoon mutta en saanut sieltäkään. Ärsyttävää... :|

eikö onnistu,mä sain ainakin vanhat viestit auki.uusia mulle ei ole tullutkaan uudistuksen jälkeen..

meet sinne kerhoon ja etsin oman viestin ja sieltä yv:t,koklaa viel :)
 
ihan mahdottomat sivut..siis ulkoisesti piristävät mutta muuten kyllä yks jos toinen hermo on mennä kun tässä hommassa pitäisi olla nopee kun yläkerran koneella ei oo viel netti yhteyksii ja muutenkin.. nuha yllätti kuumeen kera kaikki muut kun miut joten on puuhaa piisannu.. kuumakin on kuin hel..tin esikartanossa :ashamed: ..suokaa anteeks kauhee kielenkäyttö..

:hug: Iso hali kaikille joilla on 'juoppo ukko' miullakin oli (uskonnosta huolimatta) kunnes 1v7kk sitten lopetti kuin seinään eikä (in sha Allah -kuten myö sanotaan)enää alota..tuo sanonta tarkottaa jotakuinkin 'jos Jumala suo..ite ainakin on sanonut että on paljon parempi kun ei ota.. lapsetkin tykkää enemmän..nyt ois sitten suraavaks tupakka lähössä.. =) eli meillä rojektia pukkaa.. miun kilot ja isin tupakat.. siinä sitä koettelemusta muuten onkin..ens viikolla muuten lääkärille turvotusten takia.. paineetkin oli tosi korkeet niin lääkäri käski käydä näytillä..saankohan albetol reseptin.. :whistle:
 
Hellou, *ilmottautuu kesäruotuun*
kummastuttaa ja ihmetyttää, että minkä takia näitä sivuja on muutettu. Kivahan se on muuttaa ihan muutoksen vuoksi. Tai toisaalta ihan jees kirjoittaa näitä vastauksia tässä tilassa, mutta jotenkin ton klubinkin löytäminen oli aika vaikeeta tämmöiselle lomablondille.

Kipsulle halit tähän väliin. Siehän pienenet kuin pyy maailmanlopun edellä. Onnea uuteen alkuun.

Meillä oli reissuntynkää viikonloppu noiden lakkibileiden takia, ja nyt yritetään miettiä miten lasten kanssa oltiinkaan kotona. Nuorin ei suostunut eilen nukkumaan ja kiikutettiin sitä rattaissa hirveessä helteessä melkein koko eilinen päivä. Nukahti sitten vasta illansuussa päikkäreille muskarin jälkeen. Kukkui siis iltamyöhään. Tänään nukutin sisälle viileään ja rattaisiin. Ja onnistui joten kaikki jees. Pienet on huolet siis täällä.

Pihalta olen hullunraivolla repinyt vuohenputkea ja suurin sotasuunniltelma on ikkunanpesu jossain vaiheessa. Ja auto pitäisi ostaa, mutta ukkeli saa hoitaa sen. Kyllä kesä on sitten kiva.

Tää on tämmöinen bimbomainen yltiöpositiivari viesti, kun jännään, jotta toimiiko tää systeempi. Kaikille vointeja ja yritän kirjailla jotain järjellisempää ensi kerralla.

-Auringonpunainen Linnea-

ps. Seltu meinaa avioon, miten sujuu häähärdelli?
 
Jaahas, vai on ne linnealla samanlaiset harrastukset kuin minullakin. Vain sillä erotuksella et minä taistelen tuon viheliäisen Isokarhunlangan kanssa joka yrittää ottaa valtaansa viinimarjapentaat sekä vanhat ruusupensaat (oletan jotta ovat juhannusruusuja). :kieh:
Äääk ja pitihän se minun sitten etsiä tietoa siitä millainen on tuo vuohenputki. :headwall: Ja eikös se sitäkin tuolla pihalla kasva. Vaan olempahan sitten sitä tietämättäni jo pihasta nyhtänyt kun oli se valloittaa kukkapenkit ja tukehduttaa liljat.

No, vaan mennääs asiaan eli tuonne kehon painokehitykseen.
Ei ota laskeakseen sitten millään mun painoni, ei, se keikkuu tuolla n. 89kg:n tietämillä vaik mitä teen. :ashamed: :( :kieh: Hyötyliikuntaa harrastelen ja herkkujen popsimistakin olen yrittänyt rajoittaa.
Tosin taasen on kyl nuo naisten ikiomat ihanuudet näil ajoin käsillä. Joten nyt kehoani ihmettelen kun ei ole viel puna-täti saapunut vaik olis pitänyt. Elikkä nyt ovat sitten toiveen kipinät alkaneet hiukan hehkua - olisikos vihdoinkin tuo luonto-äiti kanssamme samaa mieltä. :p :whistle:
No, vaan viel en nuolase, testiä en ole viel kaapista kaivellut vaikka se siellä onkin odottamas. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuohu tenava:
Jaahas, vai on ne linnealla samanlaiset harrastukset kuin minullakin. Vain sillä erotuksella et minä taistelen tuon viheliäisen Isokarhunlangan kanssa joka yrittää ottaa valtaansa viinimarjapentaat sekä vanhat ruusupensaat (oletan jotta ovat juhannusruusuja). :kieh:
Äääk ja pitihän se minun sitten etsiä tietoa siitä millainen on tuo vuohenputki. :headwall: Ja eikös se sitäkin tuolla pihalla kasva. Vaan olempahan sitten sitä tietämättäni jo pihasta nyhtänyt kun oli se valloittaa kukkapenkit ja tukehduttaa liljat.

No, vaan mennääs asiaan eli tuonne kehon painokehitykseen.
Ei ota laskeakseen sitten millään mun painoni, ei, se keikkuu tuolla n. 89kg:n tietämillä vaik mitä teen. :ashamed: :( :kieh: Hyötyliikuntaa harrastelen ja herkkujen popsimistakin olen yrittänyt rajoittaa.
Tosin taasen on kyl nuo naisten ikiomat ihanuudet näil ajoin käsillä. Joten nyt kehoani ihmettelen kun ei ole viel puna-täti saapunut vaik olis pitänyt. Elikkä nyt ovat sitten toiveen kipinät alkaneet hiukan hehkua - olisikos vihdoinkin tuo luonto-äiti kanssamme samaa mieltä. :p :whistle:
No, vaan viel en nuolase, testiä en ole viel kaapista kaivellut vaikka se siellä onkin odottamas. :whistle:

voi ko ois kiva..jos luonto äiti ois siuta kuunnellu! :D :hug: :heart: .. mie piä peukkuja..paineet oli miul eilen normaalit ja paino viel 99..mut kyl se joskus viisari puntaris liikkuu..en sit tiiä kumpaan suuntaan.. :ashamed: :whistle: :xmas:
 
kuka vois potkii miuta liikkeelle.. miul ei liiku ko pää jos nuokun nukuksissa noiden nuhanenien sänkyjen vierellä tai sit sormet ko oon koneella ja tietty loikin tuohon ruokapöytäänki ..ja veskin puolelle jos tarvis mut sit en muuten enää liikukkaan vaan hoen *huh hellettä. pitäs lähtee lenkille..* mut kuka vei miun innon pois..? :whistle: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
kuka vois potkii miuta liikkeelle.. miul ei liiku ko pää jos nuokun nukuksissa noiden nuhanenien sänkyjen vierellä tai sit sormet ko oon koneella ja tietty loikin tuohon ruokapöytäänki ..ja veskin puolelle jos tarvis mut sit en muuten enää liikukkaan vaan hoen *huh hellettä. pitäs lähtee lenkille..* mut kuka vei miun innon pois..? :whistle: :wave:
Samaa inhoa pukkaa; lääke, no ensiksi niiden lasten pitäisi tietty parantua. Mutta pitää vaan keksiä liikaa ohjelmaa ja sitten raahata lapsia kärrillä pisteiden a-b, b-a, a-c ja c-a välillä. Toimii. Ja vaikka kilometrejä kertyisikin vaan kahdeksan, niin tällä helteellä se tuntuu neljältätoista. Mukaan vettä ja aurinkosuojaa. Meillä loppuu tällä viikolla yksi muskari, joka on ollut joka päivä ja kuljettu on jalan. En tiedä miten itsensä saa liikkeelle ensi viikolla, kun ei ole ns. pakko. Muistuta sitten ja laita vastapotku pe*saukseen. Kiitän etukäteen.

Pidän Touhu peukkuja. Ja jos positiivisia puolia oikein etsimällä etsitään, niin jos ei testitikku nappaa, niin jääpähän aikaa enemmän vuohelle. Ai hitsi, se olikin mie, joka sen vuohen adotoimista harkitsee... Helle pehmittää pään.

Lupasin muka järkevämpiä juttua, ja tässä tulos. Vaan aiheeseen antia, syökää parsakaali- kukkakaalikeittova, jossa jokunen porkkana. Sekaan puolikas kuutio jotain lientä. Maistuu omituisesti hernekeitolle, eli hyvälle. Ja muistakee vetää samalla jokunen ruisleipä tai tulee äkkiseltään nälkä. Ja nälkänen, se on vilunen. B)

Kipsullekin tietty kunnioittava tervehdys. :hug:


 
Niin siis jo aikaisemmin tuos illal yritin vastailla, vaan otti tuo bittiavaruus kirjoitukseni kitaansa eikä teille asti sitä luetavaksi tuonut. :kieh: :headwall:
Mut koitetaas nyt uusiks.

dare ja linnea utelivat mikä on tilanne.
Joo testin tein aamulla eikä siitä plussaa löytynyt > selkee nega oli vaan ruudussa, kun käytin tuot clearbluen testiä jossa tosiaan on - ja + merkit tuloksina. Joten nyt ovat sitten varovaisesti hehkuneet hiilet sammuneet eikä toivoa ole et syttyisivät uudelleen ainakaan neljään viikkoon. :'( Luonto-äiti ei näköjään ole meille suotuisa tai ainakin nyt tältä vaikuttaa vaikka ei kyl ole se punanuttunen armeijakaan täällä näyttäytynyt, :eek: ainakaan vielä. :snotty:
linnea ota sinä vaan se vuohi omakses mul on nimittäin se karhu pihas vuohen lisäks. :LOL: :kieh:

Hoooo.... vaan on se niin mukavaa kun koululaisil on lomaaaaa. Perskatti sanon minä sillä on tuos tullut huomatuks et olisvat saaneet koulut viel jatkaa opetustaan, mut sil erotuksel et olisvat opettaneet kuin tehdään kotihommia mukisematta ja niin et jatkuvasti niistä on huomauteltava. Sillä meillä on nuo koululaiset ymmärtäneet loman niin et ei tarvii nyt sitten edes omista huoneistaan huolehtia, kun on loma. Ja siitäkös on ukko-kultani suivaantunut, kun itse on tottunut siihen et lähes ilmaisena työvoimana kaiket nuoruutensa kesät on joutunut/saanut töitä painaltaa. Eikä silloin kuulemma tullut mieleenkään, et sanottaisi aikuisille vastaan. :kieh:
Joten lopun saatte itse päätellä mitä meillä tapahtuu..... sotatila välillä kolme vanhinta lasta ja ukko-kultani. :kieh: + Minä parhaani mukaan yritän siin välis erotuomaria leikkä puhaltelemalla rankkareita puolin ja toisin.

Mut minäpä olinkin ovela ja otin vanhan hyvän konstin kaapista esiin, tosin tuon teinin ehdotuksesta. :saint:
Siis pienen viikorahan (2-5? iästä/taidoista riipuen) kaikille lupasin jos huoneet pysyy kurissa ja lisäk tehdään tietyt kotihommat ilman huomautuksiakin. :whistle: Se tepsiiiiiiii vanhin tiskas seuraava laitto kerta käskyllä huoneen kuntoon ja siit alaspäin iäs mentäes seuraava kyseli jotta mitäs hänen vielä tulisi tehdä oman rahansa eteen. :D Jopa nuorin 3v. oli siskonsa apuna kyselemäs mitä vois "tehdä" vaik ei taida hän viel asian ydintä ymmärtää eikä rahoja tarvita. ;)

Vaan mennääs asiaan eli painoon.
Mul vaaka vilautti aamul jotta laskusuunta olis vihdoinkin taas löytynyt. Mut sit päivän aikana on herkku hirviöt vallanneet mieleni ja olen syönyt ei sallittuja aineita. :kieh: joten ei taida laskusuhdanne olla pysyvää laatua.
Vaan siit en nyt paineita ota sillä sain tänään tietää jotta ensi viikolla olis yksi opiskelupaikka haastattelu tiedossa ja toisesta odottelen tietoa pääsikö vai ei opiskelemaan. :p Vaan sittenpä onkin tällä mammalla vaikea paikka jos molemmat tärppää. Kun toinen olis täällä kotipaikkakunnalla ja kestää kaks vuotta ja toinen olis n. 1-1,5h(/per suunta) matkan päässä julkisilla kulkien. Elikkä haluanko nopeasti ammatin ja vähemmän aloja jonne suuntautua vai ammatin jossa opiskelu kestää pidempään, mut ammattialavalikoima on laajempi. :headwall: :headwall: :headwall:

Niin et ei ole elämä helppoa vaik on näinkin vanhaks (neljän kymmenen paremmal puolel) jo elellyt.
 

Yhteistyössä