SOKERIKLUBI II

meil ei ookkaan ainoo sotatila..touhis..mitä jos sanottas ens keväänä tahojemme kouluvirastoille että loma on peruttava äitien hyvin voinnin kannalta.. kesällä narisijoiden (=koululaiset) opetus vois just olla vaikka kotitalous painotteista.. :D ..siis elokuu on äärettömän kaukana!

eikä siinä kaikki.. kun mie itsekseen naurahdin toissa iltana niin eikös mies luullut että naurahdin hänen ja pojan keskustelulle.. ja meillä on mykkäkoulu päällä.. :x ..no itseasiassa mie vedin herneen asiasta nenään..miks miul ei vois olla kivaa vaikka ihan yksinki..aina pitäs kaikki vitsit vissiin tarkistuttaa miehellä että saisko niillä nauraa vaikka vaan itestään :LOL: ..kyllä nyt on helle tehnyt miusta hermon!!! :headwall:

miun veli yrittää näyttää miiulle esikmerkkiä siinä miten pitää liikkua..ite on jo polkenu tälle vikolle yli 40 kilsaa pyörällä ja vaihtanu limun veteen ja sipsit salaattiin ja ruistikkuihin..eli silleen..kyl mieki alan enemmän liikkumaan jahka oon saanu mullat ja ruohonsiemenet laitettua tuohon pihalle.. ens ne pitäis hakee..mut tiiä häntä ajaako ukko tuonne k-rautaan ko mie pyyän.. :whistle:

touhis.. :hug: ..ehkä se luontoäiti ootta ihan kulman takana..elä vielä heitä rukkasia kehiin..puhallellaan hiljaa toivonkipinään että roihahtas ihan kunnolla tuleen kunhan aika on kypsä :hug:
 
Siis ainakin minust alkaa näyttää siltä et kohta on pihanurmi ruskistumas. (ainakin niiltä osin jonne aurinko porottaa koko päivän.) Vaan toisaalta onhan se hyvä et on aurinkoa, kun ruusutkin kukkii niin kauniisti tuos pihalla->ne muuten ovat valkoisia, joten eivät taidakaan olla juhannusruusuja. :headwall:

Juu dare ehdotetaan vaan et pitäsvät ens kesänä nuo koululaiset ainakin viel kesäkuun opintiellä...... ;) Höööö ja ukoillekin voisi tehdä terää jonkinlaiset käytöstapojen kertauskurssit. Sillä meil kans on ukko ottanut sen kannan et vain hän osaa ja tietää, ei kukaan muu. :kieh:

Ägrrrrrrrrrrrr......... puna-armeija hyökkäs tuos aamupäiväl niin et tanner tömis ja pölys. Joten se tosiaankin niist hehkuvist kekäleistä. :'(
Niin et kyl nyt taitaa pyyhe kähään lentää ja hanskat naulaan joutaa. :kieh:

Ei kun iltapalaa metsästämään......... :wave: :wave: :wave:
 
toivon sadetta..eilen ko liikuin vesipulllon kans tosin niin silti meinas illalla öklö tulla..en voinu muuta syyä ko salaattii ilman mitään kastiketta ja ruisleipää ja mansikka jugurttii..no sais silti tulla vettä.. kastelusta huolimatta miun kukat alkaa kuivumaan!!! ja muutenki..

silleen ois perfekti että satas yöllä ja päiväl paistais aurinko..mut mitäpä miun maanmatosen toiveita kukaan koskaan kuuntelis.. :ashamed: :D
 
Jahas.
Eilen kävin EX-anopin (tuulettaa- koska parasta tässä erossa on EX-anoppi) vaa'alla ja se näytti 79kg.
NÄÄTTEKSTE KUN MÄ OLEN LAIHA B)
Pistäkää lapset pihalle, siellä on nätti ilma. Meillä nuo vanhimmat ei käy sisällä kun syömässä ja juomassa, tosin kaksosetkin täyttää jo 7v. eli voi huoletta laittaa omalle pihalle. On siellä kyllä naapurin 4 ja 5 vuotiaatkin isompien kanssa pihalla. en tiedä uskaltaisinko itse. Täällä vanhassa asunnossa se on eri kun on oma ja aidattu...
Kuullaan taas.
*tahtoo jätskiä*
 
mie nään kuin laiha oot!!! vau!! MAHUT MIUN TAAKSE PIILOON!! :LOL: ...
nii ja yhest kg lehest just luin juttuu tunne syömisestä niin miulha se on..ihan valloillaan..jos kaapista ei muuta löydy niin piruvie maistuu vaikka taateli!!! :headwall:

niin ja sehän se äskenki.. olin taas jääkaapilla ko toiset lähti autolla johonki..ilman miun laittamaa lappua siitä mitä multaa jne mie tohon pihalle tahon.. :headwall: ...mut enpä syöny mittään.. ja voisinha mie rohmuta kaikkii vihanneksii alakaapista.. :whistle: ..mut ko mie en taho.. :x

toisaalta mie en taho herkkuikaan ko ahistaa näillä kuumilla kulkee näin monen kilon kans.. :headwall:

mut nyt soittelemaan kamulle jos tulis iltapäivä kaffelle ja hakis miun kans ne mullat.. mie en jaksa kysellä koko ajan murjottavalta *mie tiiän kaiken paremmin ko sie*-ukolta millon joutas kuskis..
 
Siis ainakin täällä kaakonkulmalla tuli viime yönä vettä taivaan täydeltä, mut nyt jo ytittää aurinko jälleen päästä paistamaan. Vaan kyl oli raikas ilma aamulla tuon sateisen yön jälkeen, hyvä niin sillä ainakin minä olin jo läkähtyä tuohon helteeseen. :p

Kipsu, sinähän vallan pois meinaat kutistua. Niin et ei sinuu kohta enään löydäkään kuin suurennuslasin avulla. :D

Dare, tääl kans ongelmana just tuo tunnesyöpöttely. Mä myös haen kaikki kaapien viimeisetkin hyllyn perukat silloin kun tunteet heilahtaa (ja aina sieltä jotain löytyy vaik ei olevinaan sinne mitään olekaan jemmannut), oli se sitten heilahdus hyvään tai huonoon suuntaan. :ashamed: :kieh: Joten millä ihmeellä sais tuon tavan kukistettua pois itsestään? Jotenkin tuntuu et silloin pitäis vaan kehitellä jotain muuta tekemistä kuin kaappien tarkastelu, mut kun ei kertakaikkiaan osaa tehdä muuta. Niin no tai kyllähän se muun tekemisen haku saattaa just silloin tunneryöpyn aikaan onnistuakin, mut sitten kun saa tilaisuuden olla ns. rauhassa niin johan askeleet suutaavat ruuan perään ja kädet kaivaa vaikka mistä sitä suuhun upotettavaa. :ashamed:

Ja tuosta edellä olevasta varmaan sekin johtunee et mulla vaaka ei numeroita laskuun tahdo suunnata. Aamulla meinaan oli taas lukema 89.2kg. :( :ashamed: Vaik välil se jo näytti alle 89kg:n
Niin et kertokaahan mulle millä ihmeen reseptillä saan itseni kuriin. Olen kokeillut niin runsaan veden juonnin kuin suht säännölliset ruokailuajat senkin et en santsaa tai syö lasten (lähinnä kuopuksen) lautaselta niit koskemattomia ruokia. Jopa ostin itselleni vahvaa kromivalmisteta, mut ei sekään tunnu olevan avuksi. :kieh:
Jotenkin kummasti vaan tunteiden myllertäessä tekee mieli itseään lohduttaa ruualla ja siitä sitten seuraa morkkis joka johtaa jälleen syömiseen jne.

Potkikaa mua persauksille aina kun olen suuntaamassa kaapille kaivelemaan syömisiä tai askeleeni suuntaavat tietyille hyllyille kauppareissulla. :headwall:
Auttakaa mua löytämään itsekurini se on nimittäin tainnut karata vähän pidemmälle lenkille.
Joo ja onhan täs sekin hankaluus et päivät menee syömisten suhteen melko mukavasti, vaan annas olla kun ilta koittaa ja huusholli rauhoittuu niin minä syömään ryhdyn ja siihen herkutteluun kelpaa vaik paljas näkkileipä.:eek: :eek:
 
200g sinne tänne, ei se haittaa, se voi olla ihan siitä jos juot 2dl vettä yöllä.
En mene vaa'alle, kun en uskalla.
Katotaan ens viikolla =)
Netti aukee uudessa kodissa vasta 6vk päästä. siihen asti olen riippuvainen toisten koneista ellen tule käymään täällä vanhassa paikassa. Taidan pitää koneen täällä.
Ihanaa kun satoi.
Tsemppiä kaikille, toivottavasti ei tule enää ihan niin kuumia päiviä kun tähän asti oli.
 
=).. mies tuli hätiin.. mie ihan oikeesti sanoin että oon huolissani miun syömis käytöksestä..siinä samassa läks mein sipsipussit,suolapähkinät ja vierasvarat keittiön ylimmälle hyllylle ja jääkaappiin pilkkoi porkkanatikkuja ja silppusi jäävuorisalaattia..piilottipa vielä americandressing putelinki.. juustoo ei kuulema osteta kuin vaan jos aikoo tehä lasagnee tai pizzaa.. ja nekin kerrat kuulema harventuu..
keksikaappiin teki viel ,yöllä kun nukuin ,kuivattuja ruilsleipä tikkuja :heart: kahvileiväks..
eli ok :D tää mamma oppii vai väkisin ja muutenki mie oon niin suiviintunu tähän painoon ettei oo väliikään..

loppujen lopuks on pakkokin pienentyy jos isäntä aikoo hobbarista hommata sen ruokaryhmän 6-hengelle.. siinä oli että istuja saa ollaa max.n.100kg.. :ashamed: ..mie joutusin latialle tai vanhaan tuoliin.. :LOL:

ja sekin tässä nykyisessä olomuodossa ei herkuta kun mein 5v kysy *tuleeko meille nyt se pikkusisko?* (nojas pään mahaan ja jatkoi..)*mie en ainakaan täältä kuule kuin eksyneen pierun* :LOL: :LOL: :LOL: :ashamed: :whistle: :snotty:

eli silleen.. mutta jos mie nyt kun kaikki kasviksetki on niin ihanan tuoreita..

NIIN JA OON MIE SENKIN TAKII VIRTAA TÄYS KO DURASELL PUPU, KO MIES ON VIITTÄVAILLE TÖISSÄ.. :D :D
Ihan kivaa jos vois alottaa jo tän kuun lopulla tai sit vasta elokuun alussa 'virallisesti' mut pääasia etä alottaa..tämä täti saa hivenen etäisyyttä asioihin ja SAA ihan luvan kanssa hoitaa kotia..(=laittaa ruokaa ,silittää ja siivota) lastenhoidon ohella..
 
Huh huh huuuuuuu, huokailee touhis. Kirje postilootaan tän kolahti ja siin sanottiin jotta opiskelupaikka olis syksyl mua varten varattuna, jos vastaan otan. No, mietimpä hetken ja melkein jo takas kirjeen vastauksineen laitoin-kyllä kiitos paikan otan vastaan. Jaa vaan kuitenkin jäi muutama kysymys mieleen pyörimään jotka ensin selville otettava ennen vastauksen postitusta. :whistle:
joo ja on viel se vaara et ei toteudu tuo oppilinja, jos ei tarpeeksi halukkaita ilmaannu. :eek:
Mut se on nyt sitten oikeen psygolikisin testein todettu jotta alavalinta on oikea. Eli ei muuta kuin uusia hakuja kyseiseen ammattiin joko opiskeluun tai suoraan töihin jos ei opiskelut syksyl ala. Hih ja olinhan minä tänään yhdes haastattelus joka saman alan koulutusta kuin tuo johon jo hyväksyttiin.
Mut mut oliskos tässä nyt se uuden-elämän alku ja alkaskohan painokin suunnata laskuun kun elämä jo jostain nurkasta hymyilee. :D :headwall: ;)
Öh, mites se olikaan? Ei yks ilman toista eikä toinen ilman kolmatta????
Toivoo, toivoo jotta näin olis niin sais elämän taas iloa ja onnea täyteen. Opiskelu paikka, paino alamäkeen ja viel jos perhekin olis kasvamas, niin mitäs viel tarvitsisin? :headwall: :headwall: :headwall:
NO, empäs mitään sillä siin olis kaikki ne joita nyt mietin, toivon, tuskailen. Eli kaik saisin ja viel samal kertaa. B) :whistle:
 
Dare omas "onnen huumassani" vallan unohdin jotta piti :hug: .sulle, kun miehelläs mitä todennäköisimmin työtä näköpiirissä.
Niin ja kyl on kultainen tuo miehes kun noin otti huoles tosissaan.
Täällä vaan tuo ukko-kulta jatkaa omituista käyttäytymistään vaik talo on hiljanen kuin huopatossutehas. :kieh: :kieh: :kieh: (Mitä nyt kuopus saa tämän tästä kummallisia kitinä-kohtauksia joihin jo alan kyllästyä minäkin :( )

Vaan saattaa se täälläkin työllistyminen olla lähikuukausina tuolla ukolla tiedos. Sillä jo töihin ovat kyselleet kun kurssil nyt on. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuohu tenava:
Siis ainakin täällä kaakonkulmalla tuli viime yönä vettä taivaan täydeltä, mut nyt jo ytittää aurinko jälleen päästä paistamaan. Vaan kyl oli raikas ilma aamulla tuon sateisen yön jälkeen, hyvä niin sillä ainakin minä olin jo läkähtyä tuohon helteeseen. :p

Kipsu, sinähän vallan pois meinaat kutistua. Niin et ei sinuu kohta enään löydäkään kuin suurennuslasin avulla. :D

Dare, tääl kans ongelmana just tuo tunnesyöpöttely. Mä myös haen kaikki kaapien viimeisetkin hyllyn perukat silloin kun tunteet heilahtaa (ja aina sieltä jotain löytyy vaik ei olevinaan sinne mitään olekaan jemmannut), oli se sitten heilahdus hyvään tai huonoon suuntaan. :ashamed: :kieh: Joten millä ihmeellä sais tuon tavan kukistettua pois itsestään? Jotenkin tuntuu et silloin pitäis vaan kehitellä jotain muuta tekemistä kuin kaappien tarkastelu, mut kun ei kertakaikkiaan osaa tehdä muuta. Niin no tai kyllähän se muun tekemisen haku saattaa just silloin tunneryöpyn aikaan onnistuakin, mut sitten kun saa tilaisuuden olla ns. rauhassa niin johan askeleet suutaavat ruuan perään ja kädet kaivaa vaikka mistä sitä suuhun upotettavaa. :ashamed:

Ja tuosta edellä olevasta varmaan sekin johtunee et mulla vaaka ei numeroita laskuun tahdo suunnata. Aamulla meinaan oli taas lukema 89.2kg. :( :ashamed: Vaik välil se jo näytti alle 89kg:n
Niin et kertokaahan mulle millä ihmeen reseptillä saan itseni kuriin. Olen kokeillut niin runsaan veden juonnin kuin suht säännölliset ruokailuajat senkin et en santsaa tai syö lasten (lähinnä kuopuksen) lautaselta niit koskemattomia ruokia. Jopa ostin itselleni vahvaa kromivalmisteta, mut ei sekään tunnu olevan avuksi. :kieh:
Jotenkin kummasti vaan tunteiden myllertäessä tekee mieli itseään lohduttaa ruualla ja siitä sitten seuraa morkkis joka johtaa jälleen syömiseen jne.

Potkikaa mua persauksille aina kun olen suuntaamassa kaapille kaivelemaan syömisiä tai askeleeni suuntaavat tietyille hyllyille kauppareissulla. :headwall:
Auttakaa mua löytämään itsekurini se on nimittäin tainnut karata vähän pidemmälle lenkille.
Joo ja onhan täs sekin hankaluus et päivät menee syömisten suhteen melko mukavasti, vaan annas olla kun ilta koittaa ja huusholli rauhoittuu niin minä syömään ryhdyn ja siihen herkutteluun kelpaa vaik paljas näkkileipä.:eek: :eek:
Olen lukemassa tässä näitä kirjoituksia läpi viikon pinoa, mutta tähän väliin heitän osanottoni ekaksikin sen "ei plussan vuoksi" ja sitten tungenkin jo sitä perinteistä neuvo-osatoa.

Eli joka aterialla KAKSI PALAA RUISLEIPÄÄ JA santsaa rehuja. Illaksi varaat itsellesi naposteltavaa, mutta selloista mikä hämää siun sisäistä kalorimittaria. Ruisnäkkäriä, vähäkalorista marjakeittova, kevytjogurtteja ja jäätelölöitä ja semmottis.

 
Joka toinen aamu alle 80 joka toinen yli. Tasapainoillaan nyt sitten tässä.
Ja ukko on paskapää juoppo joka on luisunut hyvin alas.
Tänään sitten aamulla kertoi mulle että meinaa lopettaa kaljan juomisen - just joo ja mulle kasvaa kikkeli. No toivon kyllä lasten takia että pystyy siihen.
Hupsanssaa, olen muuten syönyt sipsiä ja pizzaa, enkä edes kadu :p Nyt kuitenkin ruotuun ettei tule kaikki paino takaisin. Lasten kanssa kupittaan seikkailupuistoon...
Ja mulle tulossa pakollinen nettipimento. elkää unohtako mua! Tulen takaisin aina kun pääsen.
Ja vaiks kuin laihana B)
 
Juu ja juttelin puhelimessa ton ukon kanssa, eli en ole ottanut takaisin. Kerroin hälle muutama päivä sitten että haluan hänet pois mun elämästä muuten kuin lasten isänä... Kun oltiin siihen asti tavattu melkeen päivittäin.
 
ottaa välillä rennosti..enkä mie ainakaan unoha... :wave:

juu ei oo uskominen noihin miesten juttuihin jos ei omin silmin näe..

meil prosessit menee nykyään niin että ukko on osa-aikanen nicorette pureksija ja miulta on herkut piilossa..ja liikkumis pakko muutaki ko *makkari-wc-keittiö-sohva* lenkki :LOL:

ja muutoksia tulossa muutenki ko 5v poka kävi sairaalassa niin meille tulee pakollinen ruokapäiväkirja ainaki kolmelta päivältä viikossa..ja sit mitä lienee muuta juttuu(..en tarkkaan tiiä ko isi käytti pojan lääkärillä) ja sit ruokaterapeutille koko perhe..

JA SIT MEIL SYYÄÄN LAUTASMALLILLA KOKO PERHE OLI PULLUKOITA TAI EI!!!

mut nyt mie meen taas .. tiski oottaa..ukko on sunnuntaista huolimatta 'työhaastattelussa'.. paikka on 'varmanakki' ko saavat selville kaupungin rahotuksen 'integration of foreigners in Lappeenranta' hakkeelle..vai tuliko ne rahat eu:lta.. mut kuitenki se projekti on ihan vasta aluilla ja poikii tulkille hommia ihan varmasti.. =)

ja mitä miulle viel muuta niin paino heiluu yli ja ali 99..mut eiköhän se tästä..mie en voi varmaan kauheesti syödä ens kuussa ko jännitän miun poikasta siel maailman äärissä.. :whistle: :eek: :heart:
 
Täällä touhis tuulettelee jälleen nyt vaan on syynä tuo vaaka joka oli sitten tooooooooooosiiiiiiiiiii kiltti. Se kun näytti jotta paino olis laskusuhdanteeseen taipuvainen, sittenkin -> 88,2kg oli aamulla. :saint:
Joten nyt kun vaan osaisin tuon laskusuunnan pitää niin johan hyvältä alkais näyttää, vois vaik olla et tuon kipsun kiinni saisin loppu kesällä ennen kuin koulunpenkille istahdan.

Joo ja tulihan sitä eilen pyöräillyks sellaiset reilut 20kilometrii tuo kuopus tarakalla istuen. Niin et lisäpainoo oli omani lisäk n. 13-15kg. Kun ei neito suostunut isänsä kyytiläiseks. Pöyräreissun kohteena oli muuten tuo naapuri kaupungin huvipuisto.

Dare moikkailehan jos satumme törmäilemään kun taidetaan molemmat samoil nurkil asustella-kymenlaaksossa(?) :headwall: Vaan eri kaupungeis kylläkin. ;)
:hug: Voimia koko perheelle ruokaremontin kans kamppailuun ja kirjallisiin koetuksiin. Sillä kokemust on tuosta ruokapäiväkirjan pidosta ja työläältä se tosiaan toisinaan tuppaa tuntumaan.

linnea Kiitos, "ei plussa halista" ja ;) hyvä minuu möhelöö muistutit jotta juuua pittäääää ja paljooooooo jotta paskoooo poistuu elimistöstä ja painoo siin sivus samal. :whistle:
Meinaan kun tahtoo munul tuo juominen unohtuu vaik 1,5l:n juomapullo ain seisoo keittiön pöydäl muistuttamas minuu juomisesta.

Muuten tuo "ei plussa" kummittelee tääl edelleen, kun on munul ollut hiukan omituinen olo viimoset pariviikkoo. :eek: Välii on vähän niinko olevinaan äklö-öklö ja tuol alamasun tietämil olevaa kummallist jomotusta kuunnellut olen. :whistle: :headwall: Joten tiijä nyt sitten mikä kumma kehollani on-testaillut en ole sitten sen negan.
 
asutaan lpr:ssa ..lidlin lähellä (n.0.5km) ja silleen.. moikkailenha mie jos siut jostain tunnistaisin.. :wave: :wave: ..

ja se että napostelunki saa kuriin ku kaapit on tyhjinä ja kaupas käy vaan hakee sen minkä tarvii..ukko käy kaupaski, en mie, ku ostasin kotimatkaks suklaata kuiteski.. :ashamed:

ja hyvä työ ko juomisesta muistutitte.. :D

miul vääntää itkuu silmään ko esikon lähtö lähestyy ja senki takii ko miun rakas anoppi on ihan kipee ei rassukka jaksa enää edes ominvoimin liikkua.. ja tietysti mie en voi mennä toisen luo :( :headwall: :'( .. hirmunen huoli.. ukko menee mut jättää miulle lapset ettei toiset saa traumoja mummosta.. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
asutaan lpr:ssa ..lidlin lähellä (n.0.5km) ja silleen.. moikkailenha mie jos siut jostain tunnistaisin.. :wave: :wave: ..

ja se että napostelunki saa kuriin ku kaapit on tyhjinä ja kaupas käy vaan hakee sen minkä tarvii..ukko käy kaupaski, en mie, ku ostasin kotimatkaks suklaata kuiteski.. :ashamed:

ja hyvä työ ko juomisesta muistutitte.. :D

miul vääntää itkuu silmään ko esikon lähtö lähestyy ja senki takii ko miun rakas anoppi on ihan kipee ei rassukka jaksa enää edes ominvoimin liikkua.. ja tietysti mie en voi mennä toisen luo :( :headwall: :'( .. hirmunen huoli.. ukko menee mut jättää miulle lapset ettei toiset saa traumoja mummosta.. :'(
Ihan pikaseen (koskaan ei rauhassa koneella-syndroomin) huudan, että käytiin tänään Lappeenrannassa, mm. siellä uppeilla hiekkalinnoilla. Kivaa, kun kerrankin ei jokin maksa yhtään mitään.

Täällä liikaa pitsaa ja karkkia. Syynä milloin mikäkin. Yritetään ryhtiä. Ja vastustan kovasti sitä "koulut auki kesällä-tyyppistä" meininkiä. Enempää en sano, mutta sen sanon. ;)

Ja kuulkee, tuo mahoton pitsan mättäminen johtuu osin siitä, että nyt meillä saa koko perhe vetää lehmänmaitoa! Rakastamme lehmiä ja maitoproteiinia jo toista viikkoa. Kala-allergiakin oli helpottanut joten halvemmat maitotuoteet ja pakastekalat, here we comes!

Sori muuten se ruotuun asetus Dare, kun siun siippa olikin jo hoitanut sen puolen. Olen lukenut näitä viestejä vähän haipakkaan, joten ei tajuu yhtään missä mennään.

Touhu, en halua herätellä mitään turhia toiveita, mutta allekirjautuneella on aina ollut nega/haamu ekat testit. Sitä sattuu, kun tekee ne testit vartin "sen" jälkeen... =) Joo, leikki leikkinä, mutta toivotaan nyt et noi omituiset tuntemukset jatkuvat... :hug:

Ja Kipsu, myö ootellaan sinnuu täällä. Alahan ite jo pidellä kiinni kylpyammeen reunoista, ettei vesi vie virran mukana.

Ok, menen siipan seuraan, adjööt kaikille tasapuolisesti ja erikseen! :wave:
 
..tai sitten en .. missä Linnea on töissä ja toimessa.. mut kuitenkin koulut vois piellä kesäaikaan jos kesäks otettas opettajan ja muun henkilökunan hommiin työttömät osaajat..

mie päivitän viimestään viikonloppuna mein matkakuumeita sun muita kuulumisia..ja pahuksen äipän vaaka.. näytti tasan 100kg :headwall: :kieh: :eek: :ashamed: mut iltapäivästä.. eli olin vissiin jo turvonnu vähän..(*seli seli* :ashamed: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
..tai sitten en .. missä Linnea on töissä ja toimessa.. mut kuitenkin koulut vois piellä kesäaikaan jos kesäks otettas opettajan ja muun henkilökunan hommiin työttömät osaajat..

mie päivitän viimestään viikonloppuna mein matkakuumeita sun muita kuulumisia..ja pahuksen äipän vaaka.. näytti tasan 100kg :headwall: :kieh: :eek: :ashamed: mut iltapäivästä.. eli olin vissiin jo turvonnu vähän..(*seli seli* :ashamed: )

Tuota mie kannatan. Saisikohan sinne ujuutettua yhden alamittaisen sintinkin, jolla ei kyllä ole talvella vielä mitään asiaa kouluun? Meillä asuu nimittäin neljävee esi-esiteini.

Odottelen vaan koska värjää hiukset mustaksi ja ottaa lävärin kielen alle.

Yrittää lukea A. Ankkoja iltamyöhään ja kerran kurinpitotoimenpiteisiin vastattiin uhkauksin usuttaa "kirput kimppuuni". Tuntuu että ne on kimpussa muutenkin kaiket päivät. |O

Kivaa iltaa/päivää kaikille ja huhhuu, missä on se aurinko?
 
Mä voin dare lähteä sun esikon tilalle sinne B)

Paino samssa, eli sitä ammeen reunaa ei tartte vähään aikaan rutistella, mutta niin totta kuin nimeni on kipinätär - eli ei ollenkaan totta?- olen viimeistään loppu syksystä 70 kilon pinnassa.

Moit vaan kaikille :wave:
 
heipat todella pitkästä aikaa tänne teille kaikille!!!
ette varmasti edes muista minua enää, mutta olen entinen pikkuviikinki... :wave:
menimme miehen kanssa 2.6 naimisiin ja sain laihdutettua 60kg asti, nyt sitten paino noussu takas 62kg ja kasvoleikkauksen takia en saa liikkua kovin rankasti 4kk aikana.
kävelen kuitenkin joka päivä reippaasti n.8kg ja syön 1400 kaloria.
tavoitteena olisi 05kg-1kg viikossa pois ja edelleenkin se ainainen ihannepaino 155 senttiselle varrelleni ,eli 54kg. :saint:
tässä sitten joka ma annan palautetta tuloksista ja katselen omaan napaan, sillä en oikein ehdi lukea ja kirjoitella kauheesti muille. :ashamed:
ai niih ja linnea ,mites sulla painoa nyt sitten on ja miten pidät kurissa?? :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
heipat todella pitkästä aikaa tänne teille kaikille!!!
ette varmasti edes muista minua enää, mutta olen entinen pikkuviikinki... :wave:
menimme miehen kanssa 2.6 naimisiin ja sain laihdutettua 60kg asti, nyt sitten paino noussu takas 62kg ja kasvoleikkauksen takia en saa liikkua kovin rankasti 4kk aikana.
kävelen kuitenkin joka päivä reippaasti n.8kg ja syön 1400 kaloria.
tavoitteena olisi 05kg-1kg viikossa pois ja edelleenkin se ainainen ihannepaino 155 senttiselle varrelleni ,eli 54kg. :saint:
tässä sitten joka ma annan palautetta tuloksista ja katselen omaan napaan, sillä en oikein ehdi lukea ja kirjoitella kauheesti muille. :ashamed:
ai niih ja linnea ,mites sulla painoa nyt sitten on ja miten pidät kurissa?? :heart:
Heippa, hauska nähdä kunnianarvoisa Rouva! Hieno on uusi nenäkin. ;) Onnittelut hienosta pudotuksesta! Oli varmasti kaunis morsian. mutta miten se viikinkikypärä ja huntu? No, sie vedit varmasti tyylillä. Kuopiossa on muuten ainakin viikinkiravintola Harald Hirmuinen. Siun taitaa olla pakko käydä siellä, ja hyvää on ruoka, sen voinen luvata.

Miulla oli tänään uskaltautuessani pitkästä aikaa puntariin elopainova 54,8. Raja äkäisyyteen on 55. Olen tässä loman varjolla ollut aika pellossa, mutta välillä yritän ryhdistäytyä.

Pari juttua on mitkä pidän vaikka olisin miten hunningolla;
aamulla ruislesepuuro ja sitä ennen mielellään ainakin lasi, mielellään pari vettä. Eli aineenvaihdunta on kaiken a ja o. Nyt, kun meillä on maitoallergiat historiaa, eikä yosan luumukurtteja enään jääkaapista löydy, niin syön silloin tällöin yhden (yksi korkeintaa päivässä tai au au) semmoisia A+ Express-jogurtteja. Tämä oli siis kakkajuttu. :D

Sitten porkkanoita pitää jokunen nakertaa. Töissä olen kasvisruokalistalla, vaikka saa sitäkin kautta rasvaa, mutta eläinrasva on kuitenkin painohallinnan kannalta turhan tiukkaa energiaa. Syön siis lihaakin jos mieli tekee, mutta kohtuudella.

Olen taas alkanut popsia iltaisin niitä kevyitä viilejä, mitä tuli raskausaikana vedettyä jokunen. Ingmannin mustikkavadelma, jotain 50 kaloria. Nam. Eilen ei ollut kotona kuin Profeelkurttia ja pakko oli pitsaa vetää illalla. Jotainhan sitä on pakko kuitenkin mussuttaa. :snotty:

Nyt Viikinkiemännälle moit ja muillekin siltä varalta, että tulee häätö ennen kuin ehdin lukea vikat sivut tästä pinoutumasta... :heart: :wave:
 
:xmas: miun kans.. eilen taas vesistelin :'( ..ko esikko oli skypessä ja kerto että oli lento menny lontoosta sao paulon kautta rioon hyvin vaikka oliki ollu turbulenssia aikastakkin paljon huonon sään takia atlantin yllä...ja miulla ei pysy sisällä mikään ja mennä touhotan silti pää kolmantena jalkana.. eilen meinasin pyörtyy ko lähin yläkerrasta tulemaan.. ja ukko pakotti syömään..oikea oppisesti kasatun ruoka-annoksen.. joka kyl sit tuli pois ko ei viel siihen mennessä ollu kukaan brassista soittanu vaik tiesin että lennon pitäis olla perillä..

vaakaan mie en mee ja muutenki yritän olla oksuumatta tuonne elokuun alkuun asti ja sitten ko esikko on kotona niin katotaan kuin äiti on kuihtunu jos oon kuihtunu.. :whistle:

mut oikeesti hei onks kellään mitään vinkkii mikä ois mahollisimman kevyttä *näkymätöntä* ruokaa joka saattais pysyy sisällä..hiivatti ko on hirvee olo ko poika on siel maapallon toisella puolella ... :eek: :headwall: :D :xmas:
 

Yhteistyössä